Citat:
Det kan inte bli för mycket så länge funktionerna kolliderar med varann.
Ursprungligen postat av Reggaeman
Är det någon som tror att det finns en risk för att Rockstar trycker in lite för mycket saker och funktioner i detta spel?
Och vad som gäller funktionerna i sig så har Rockstar inte gjort mig besviken tidigare. Av vad jag minns i alla fall men det säger ju då sig själv
Citat:
Skulle inte påstå att den har släppts än.
Ursprungligen postat av WalterSullivan
GTA IV förblir den största besvikelsen i seriens historia
Alla gta spel har gett mig flera underhållande timmar.
Citat:
Kanske. Det var väl en bild på en jet som jagade en annan?
Ursprungligen postat av madderfacker
Nej, det fanns det inte. Var helikoptrar som vanligt, men jag misstänker att i V så kommer säkert militären kunna jaga en med jets om man är så pass efterlyst.
Citat:
Man kommer ju inte få göra exakt vad man vill med dom eftersom det måste passa deras personligheter men även om man kunde raka skallen på Michael och sätta ett enormt hakkors mitt i skallen så hade jag inte kunnat bry mig mindre eftersom jag inte behövde göra det.
Ursprungligen postat av Gideon-Sture
Den medelålders snubben med fru och barn som glider runt i rolexklocka och kostym e till exempel inte någon (jag skulle kunna tänka mig) hux flux skulle raka av sig håret eller skaffa en tatuering. Därför stör det mig att man överhuvudtaget kan det.
Känns bara bra med fler alternativ men klart att man inte väljer det liksom.
Så länge det finns i en obemärkt bakgrund så gör det mig inget.
Det är speciella tillverkare som ska ge oss ett spel nu. Nostalgin från typ SA och VC lär ju inte komma tillbaka. Men ett nytt häftigt spel i "San Andreas-värld" låter riktigt grymt! Önskar jag var 12 bara, har inte lika stort spel-intresse nu som jag hade då.