2013-02-08, 19:08
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Kan ligga något i det du säger, Gta V skulle ju vara ett extremt bra spel för Microsoft och Sony använda som release-spel. Jag menar R*, Sony och Microsoft har alla något att tjäna på det.
Om Rockstar bryter löftet om GTA V till ps3 kommer jag nog att ha seriösa tankar på att göra en Breivik på Rockstars kontor. Jävla giriga judejävlar som horar ut sig för pengar.
2013-02-08, 19:12
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Om Rockstar bryter löftet om GTA V till ps3 kommer jag nog att ha seriösa tankar på att göra en Breivik på Rockstars kontor. Jävla giriga judejävlar som horar ut sig för pengar.
Tror inte de kommer skita i PS3 och xbox 360 det är ju där de allra flesta spelarna finns, även efter PS4 och Xbox 720 vart ute i något år kommer det finnas fler spelare på den gamla generationen.
2013-02-08, 19:15
Medlem
Sauce-Bamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fisksos
Vilken nivå tycker ni polisen skall vara på i gta 5? i gta 4 så var ju polisen rätt kass;P man kunde ju sno en bil typ 5meter ifrån dem utan att de märkte något, och sedan gav de upp jakten efter 10sekunder.

Skulle helst vilja se en lite svårare polis i gta 5 som lite lättare upptäcker en och som är lite svårare att ta sig ifrån, vad tycker ni?
Hoppas polisen är som i Mafia II där man varken kan köra för fort eller krascha andra bilar utan att åka på en böter.
Lyckas du komma undan så blir bilen du kört efterlyst samt du själv.
2013-02-08, 19:53
Medlem
Citat:
Ahh det finns folk som tror saker, men inte fan betyder det att man måste bemöta det. Det är bekräftat att GTA V kommer till ps3 och xbox 360. Därför behöver man inte tjafsa om det. Sen om det kommer till PS4 och Xbox 720 får tiden utvisa. Varför måste den här tråden översvämmas av idioter som dig? Du säger självklara saker som alla vet och dom som inte vet vill troligtvis inte veta för då skulle de veta helt enkelt.

Är jäkligt skönt att ha ett releasedatum som man har siktet inställt på! Känns mycket bättre att ha ett datum på kalendern där det står GTA V!! Än nåt jävla spring 2013.

Ber om ursäkt för rörighet har lite innanför västen

Edit: En ganska kul video så här i väntan på GTA V... http://www.youtube.com/watch?v=Ax4APrQmWzE

OK, Vi säger att jag menar att GTA V hade kommit upp på PSN Store , Snälla slå mig inte med ett järnrör.
2013-02-08, 20:56
Medlem
Ratis avatar
221 dagar kvar
2013-02-08, 20:59
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
221 dagar kvar
http://gta5countdown.com/ Fel 219 om en timme Nä nu blev man deprimerad över 200 dagar
2013-02-08, 21:06
Medlem
Kikus avatar
Citat:
http://gta5countdown.com/ Fel 219 om en timme Nä nu blev man deprimerad över 200 dagar
2013-02-08 till 2013-09-17 = 222 dagar
221 dagar kvar till relasedagen
Ca 9 timmar kvar idag
Alltså 220dagar och ca9 timmar kvar
http://sv.thetimenow.com/united_states/new_york/new_york
2013-02-08, 21:16
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
FC3? Far Cry 3? Ett roligt spel med storyn var ju riktigt larvig.. Ja, rent av dålig. Hade det varit en film hade jag stängt av efter tjugo minuter.
Skeptical much?
Citat:
Ursprungligen postat av Bert-Ljung
Håller med dig! Tycker att det ska vara svårare att bli av med poliserna när man har dom efter sig
Kanske inte alltid uppskattas när det kommer till uppdrag.
2013-02-08, 21:23
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiku
2013-02-08 till 2013-09-17 = 222 dagar
221 dagar kvar till relasedagen
Ca 9 timmar kvar idag
Alltså 220dagar och ca9 timmar kvar
http://sv.thetimenow.com/united_states/new_york/new_york
Nja... Spelet släpps ju samtidigt överallt i världen? Man räknar väl med att spelet kommer ut samtidigt som i USA. Nu bli det väl som vanligt att spelet släpps några dagar efter i Europa men inget är ju sagt. Alltså borde nedräkningen stämma. Eller är jag helt ute och cyklar?

Kan ha jävligt fel och känns som vi glider lite off topic så lägger ned disskusionen, men rätta mig gärna om jag har fel.
2013-02-08, 21:33
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Nja... Spelet släpps ju samtidigt överallt i världen? Man räknar väl med att spelet kommer ut samtidigt som i USA. Nu bli det väl som vanligt att spelet släpps några dagar efter i Europa men inget är ju sagt. Alltså borde nedräkningen stämma. Eller är jag helt ute och cyklar?

Kan ha jävligt fel och känns som vi glider lite off topic så lägger ned disskusionen, men rätta mig gärna om jag har fel.
Säger inte att du har fel. Började räkna då jag först inte fick ihop 222 till 219. Sen tyckte jag inte det skadade att skriva uträkningen så andra också kan förstå. Undrar vilken tidszon de räknar med på sidan för NY som jag räknade med var de 9timmar och längre väst blir det väll (9+1)till (9+3)?
GMT är 3:30 kvar.
2013-02-08, 21:49
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
OK, Vi säger att jag menar att GTA V hade kommit upp på PSN Store , Snälla slå mig inte med ett järnrör.
Har inte sett någon slåss med järnrör, länka gärna!

OnT: Hoppas online delen blir avancerad så man kan spela på lite schyssta RP servrar!
2013-02-08, 21:52
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Vafan är det för jävla efterblivna mongolider som sitter och raljerar över att GTA V kommer till PS4 och 720?? Är ni dumma i huvudet? Saknar ni förmåga att tänka?

Skulle ju vara helt jävla hjärndött att släppa ett spel på en konsol som knappt 0.1 % av spelarna kommer äga. Dessutom så har det ALDRIG släppts ett spel på en generation för att senare komma på nästa generation. Skulle vara helt efterblivet om Rockstar släpper GTA V till nästa generation. GTA V kommer markera slutet på denna generation 100% säkert. Dom kommer att maxa kapaciteten ur framförallt PS3an.

Sluta tro att det kommer till nästa generation.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in