Citat:
Ursprungligen postat av MuppPuffen
Jag tror många kommer bli besvikna på motorn och fysiken i GTA V. Det kommer bli ungefär samma som GTA IV, ni vet, dom har inte så mycket att röra sig på när det kommer till PS3 & 360. Lite tappt om utrymme för att göra grym fysik osv.
Fysiken i Gta IV är ju helt underbar så jag förstår inte vad det är vi skulle bli besvikna på?
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Har ett vagt minne av att man kunde lira 2 players i SA? Tror ni det kommer att gå i Gta V? Känns väl inte direkt som att det är någon nödvändig funktion..
..Endast kul att lira 2 player om man är med någon som kanske vill göra något mer än att bara stirra på TVn när man själv har fullt upp.
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Ja man kunde köra splitscreen om jag inte minns helt tokigt i GTA SA. Tycker det är ganska kul att köra det faktiskt. Speciellt när polarna över och man får typ en halvtimme eller så över med polarna. Sen finns det inget värre än att vara hemma hos någon annan och glo på den medan den spelar. Då har man tråkigt. Splitscreen är roligt. Splitscreen är ganska underskattat i min mening.
Sen så hoppas jag att man kan köpa kläder. Om jag inte kommer helt fel ståd det nånstans i Gameinformers artikel att man kunde göra det? men när jag scrollade igenom lite screenshots så märkte jag att Michael har iallafall haft på sig tre olika kavajer. Så det borde ju vara ett tecken på att man kan köpa och välja kläder själv.
Man kunde väl endast köra två player fast på samma skärm?
Vill minnas att man spelade på samma skärm och det fanns en gräns för hur långt ifrån varandra man kunde vara, rätt värdelös multiplayer i sig men jävligt roligt när man är på flumhumör och ena personen flyger hydra medan den andra försöker hålla balansen ståendes på planet
Det är bekräftat att man kommer att kunna köpa kläder till alla tre karaktärer men man kommer inte att kunna ändra karaktärerna fysiskt dvs dom kommer inte att kunna bli tjockare/smalare.
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Det laggar inte i den grad att jag märker det i alla fall vilket för mig gör det omöjligt att påstå att det skulle lagga. Ja det skulle givetvis bli ett bättre spel om det hade släppts till PS4 fast jag ser det hellre som att vi ska vara glada att vi får ett GTA till på ps3 i väntan på ps4, vi kommer förmodligen att få se ett GTA 6 eller dylikt komma rätt så snabbt när det byts plattform.
Så man kan väl säga att det är mer som en bonus än ett idiotdrag från rockstar till oss

Word.