2013-09-14, 17:41
Medlem
ccoonnyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acerblazerlol
Borde ju kunna lösas ganska simpelt med en parkeringsskiva av något slag
Hoppas rockstar ordnat det, annars blir det tråkigt om man måste gå hem från skogen

Jo visst fan hade det varit smart! Håller tummarna på någon sån här lösning.
2013-09-14, 17:42
Medlem
Exonis avatar
Hoppas det kommer finnas p-skiva i spelet så om man parkerar bilen så att man ställer in den på rätt tid osv, och att man bytar den i tid annars så kommer p-lisa o skriver böter.
2013-09-14, 17:42
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Är det någon nackdel att jag suttit och tittat på ganska mycket missions i spelet? Kommer spelet bli sämre sedan när jag spelar deT?

Ja mycket av spelet är förstört nu för att du varit så jävla dum att kolla uppdrag i denna generations mest efterlängtade spel istället för att vänta 3 dagar till, fattar inte hur pantad man kan bli.

Vem fan vill ha allt spoilat när man väntat så länge
2013-09-14, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Ja mycket av spelet är förstört nu för att du varit så jävla dum att kolla uppdrag i denna generations mest efterlängtade spel istället för att vänta 3 dagar till, fattar inte hur pantad man kan bli.

Håller med till 100%, förstår inte varför folk inte kan vänta några dagar för att sedan själva uppleva det mest efterlängtade spelet denna generation. Snacka om att förstöra spelupplevelsen, usch.
2013-09-14, 17:48
Medlem
ccoonnyys avatar
Citat:

Hmm... Uppenbarligen skribenten som du citerar

Jag själv vet inte hur länge jag orkar längre. Kanske bäst att knipsa sladdjäveln till Internet i tre dagar.
Senast redigerad av ccoonnyy 2013-09-14 kl. 17:52.
2013-09-14, 17:52
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:

Nu tycker jag att du får ta och lugna ner dig lite.
Jag har tittat på säkert 8 timmars speltid totalt. Detta dels för att jag är för nyfiken för att kunna låta bli, men också för att jag vet att min spelupplevelse kommer skilja sig kraftigt från resten. Det är lite tjusningen med Grand Theft Auto - särskilt nu när de implementerat dynamiska events också.

Jag har kollat på 3-4 uppdrag, mest för att få en försmak på vad jag har att förvänta mig. Resten är enbart freeroam.

Att kalla någon för dum och pantad över en sådan småsak känns lite långsökt. Sköt dig själv och skit i andra.
2013-09-14, 18:00
Medlem
Har spelat några timmar nu, mycket posetivt men bilkänslan är en riktig besvikelse.

Hur fan tänkte R* när som införe den här jävla arkad-körkänslan!!
Känns tyvärr som att dom har infört för detta för alla p12 fanboys.

Hoppas verkligen dom kan patcha bort detta bedrövliga misstag. För misstag vill jag kalla det, drar ner helhetskänslan väldigt mycket. Inte speciellt tillfredställande när man kan köra en bild i 150 knyck och göra en 90 graders sväng utan problem.

Annars är det väl ett okej spel, men hypen är alldeles för stor. Många här kommer bli besvikna när man har sådana förväntningar..
2013-09-14, 18:05
Medlem
messiasibids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonny.Boj
Har spelat några timmar nu, mycket posetivt men bilkänslan är en riktig besvikelse.

Läckert, rejält avundsjuk men segt med bilkänslan... bara hoppas man själv lär gilla det.
Men körningen skiljer sig väl åt mellan olika typer av bilar?
Har du endast kört sportbilar eller har du även testat mer muskelbilar och vanliga, de kanske inte har lika stark arkad-känsla?
2013-09-14, 18:07
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Nu tycker jag att du får ta och lugna ner dig lite.
Jag har tittat på säkert 8 timmars speltid totalt. Detta dels för att jag är för nyfiken för att kunna låta bli, men också för att jag vet att min spelupplevelse kommer skilja sig kraftigt från resten. Det är lite tjusningen med Grand Theft Auto - särskilt nu när de implementerat dynamiska events också.

Jag har kollat på 3-4 uppdrag, mest för att få en försmak på vad jag har att förvänta mig. Resten är enbart freeroam.

Att kalla någon för dum och pantad över en sådan småsak känns lite långsökt. Sköt dig själv och skit i andra.

Jag är lugn? och kan fortfarande inte förstå hur man kan låta nyfikenheten ta över och förstöra flera uppdrag istället för o vänta 3 dar till.

Är man nyfiken kan man kolla små snuttar där dem kör bil eller röker gräs
2013-09-14, 18:14
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Jag är lugn? och kan fortfarande inte förstå hur man kan låta nyfikenheten ta över och förstöra flera uppdrag istället för o vänta 3 dar till.

Är man nyfiken kan man kolla små snuttar där dem kör bil eller röker gräs
Jag fick känslan av att du var upprörd eftersom du förolämpade personen två gånger samt svor. Jag kan såklart inte tala för någon annan, men uppdragen är som sagt inte förstörda för min del eftersom spelupplevelserna varierar kraftigt från person till person.
Folk tycker och tänker olika helt enkelt. Nu släpper vi det här då det börjar kännas lite orelaterat till trådens diskussionsämne.
2013-09-14, 18:18
Medlem
Pellenss avatar
Jag vet ju iallafall vad min Franklin kommer ha för "facial hair".
2013-09-14, 18:20
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonny.Boj

Hoppas verkligen dom kan patcha bort detta bedrövliga misstag. För misstag vill jag kalla det, drar ner helhetskänslan väldigt mycket. Inte speciellt tillfredställande när man kan köra en bild i 150 knyck och göra en 90 graders sväng utan problem.

Annars är det väl ett okej spel, men hypen är alldeles för stor. Många här kommer bli besvikna när man har sådana förväntningar..

Hur skiljer sig bilkänslan mot GTA IV och mot vanliga bilspel? Känns det som de flyter på vägarna snarare än kör? Hur är greppet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in