2012-08-24, 01:31
Medlem
NorthSNKRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaymuneN
Kommer utspela sig i en LA liknande stad.

Höhö, Göteborgsskämtet!

- Vet du om GTA V ska utspela sig i Kalifornien?
- Nej, bara att det kommer utspela sig i en LA liknande stad!
2012-08-24, 01:44
Medlem
Legendarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonthe12
Låter tämligen långsökt. Menar du att dom har undvikit flygplan av den anledningen?

Plan i GTA IV hade kanske inte skadat men det hade ju inte varit lika kul som i SA. Det finns bara en flygplats och någon annanstans kan du inte landa, bara hus överallt.

Långsökt vet jag inte, då det är en enkel principsak. Att ha flygplan i en New York kopia.. Det skulle skapa ett enormt helvete i landet där det bara är en tidsfråga innan någon stämmer en skylt för att den stod ivägen när någon skulle fly från polisen. Yes you know it: The United States of America

Kort sagt: Det hade inte fungerat.
2012-08-24, 10:18
Medlem
_Samuelsson_s avatar
Om det tidigare inte funnits så hade jag velat ha en funktion så att man kan åka utom räckvidd för radiostationen man lyssnar på och sedan behöva skruva in en ny där man befinner sig. T.ex en lokalradio på landet. Vore riktigt najs känsla, även om många säkert tycker det är helt onödigt
2012-08-24, 10:19
Medlem
Kastrullhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Samuelsson_
Om det tidigare inte funnits så hade jag velat ha en funktion så att man kan åka utom räckvidd för radiostationen man lyssnar på och sedan behöva skruva in en ny där man befinner sig. T.ex en lokalradio på landet. Vore riktigt najs känsla, även om många säkert tycker det är helt onödigt

Det skulle självklart vara mer realistiskt, men jag själv skulle nog skippa det, haha! Men angående radio hoppas jag att det är bättre musik i femman än det var i fyran.
2012-08-24, 10:51
Medlem
skogsluders avatar
något jag tyckte var dåligt på 4an som de får skärpa sig på med 5an är accelerationen på bilar och motorcyklar. Alldeles för dålig och overkligt slö acceleration, speciellt på motorcyklar.
2012-08-24, 11:27
Medlem
Hawxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsluder
något jag tyckte var dåligt på 4an som de får skärpa sig på med 5an är accelerationen på bilar och motorcyklar. Alldeles för dålig och overkligt slö acceleration, speciellt på motorcyklar.

+ att i varje sväng så släpper bilen. Borde bli bättre och mer realistisk väghållning.
2012-08-24, 12:02
Medlem
vike22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsluder

Tycker även att motorcyklarna hade på tok för dålig svängradie
2012-08-24, 12:05
Medlem
Leatherheads avatar
Vad tror ni om smartphone i spelet? Typ använda den som GPS + tanka andra appar osv
2012-08-24, 12:10
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leatherhead
Vad tror ni om smartphone i spelet? Typ använda den som GPS + tanka andra appar osv

Att tanka andra appar verkar ganska krångligt onödigt eftersom det är ett spel, vad hade du tänkt tanka, Angry birds? :P

Gps har man ju i hörnet av rutan så varför ha det i mobilen?
Skulle ju vara stört irriterande om dom bytte ut radarn mot att man ständigt är tvungen att använda sig av gps:n i mobilen
2012-08-24, 12:11
Medlem
Leatherheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Att tanka andra appar verkar ganska krångligt onödigt eftersom det är ett spel, vad hade du tänkt tanka, Angry birds? :P

Gps har man ju i hörnet av rutan så varför ha det i mobilen?
Skulle ju vara stört irriterande om dom bytte ut radarn mot att man ständigt är tvungen att använda sig av gps:n i mobilen

Tänkte mest som ersättning till luren som är i IV, men men kanske var lite långsökt
2012-08-24, 12:23
Medlem
När kommer det nya bilder tror ni?.
2012-08-24, 12:32
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
När kommer det nya bilder tror ni?.
Troligtvis idag, det kom bilder i måndags och onsdags om jag inte är helt bakom flötet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in