2013-04-25, 15:06
Medlem
Antagligen 3 trailers, en för varje protagonist.
2013-04-25, 15:07
Medlem
Grymt!
2013-04-25, 17:03
Medlem
Mr.patss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av delfinenfIipper
Nej, någon gång i slutet på förra året tror jag. Är ju inte omöjligt att det läcker ut inofficiellt betatest-klipp. Nu såg jag dock att gubben som klev ur bilen och in i helikoptern såg helt muppig ut så det är inte äkta. Bilarna var bra gjorda ändå.
Det är inte ens ett spel. det är faktiskt ett animationsprogam!!!
2013-04-25, 21:19
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Tre nya trailers eller vad tror ni? En för varje karaktär.
Känns lite dumt med upplägget. Jag vet att dom inte räknade med att skjuta upp på spelet men under denna långa tid så kunde första trailern handla om ena karaktären och andra trailern, andra karaktären etc. Och nu misstänker jag att det kommer vara väldigt korta trailers då det förmodligen är flera.
Hade varit bättre om dom hade varit mega stora och släppts med samma mellanrum som dom har tills nu och då riktat sig mot en person åt gången
2013-04-25, 21:46
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Känns lite dumt med upplägget. Jag vet att dom inte räknade med att skjuta upp på spelet men under denna långa tid så kunde första trailern handla om ena karaktären och andra trailern, andra karaktären etc. Och nu misstänker jag att det kommer vara väldigt korta trailers då det förmodligen är flera.
Hade varit bättre om dom hade varit mega stora och släppts med samma mellanrum som dom har tills nu och då riktat sig mot en person åt gången

Mja, fast jag klagar inte över 5 trailers (om det nu blir flera) istället för 2.
2013-04-25, 21:49
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Mja, fast jag klagar inte över 5 trailers (om det nu blir flera) istället för 2.
Hade dock då blivit 3
Men visst, the more the merrier.
2013-04-25, 22:38
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Det ligger något i det du säger. Det känns ju då faktiskt mer logiskt att de skulle släppa en trailer där de presenterar samtliga tre protagonister, samt berättar lite kortfattat om dem. En sorts introduktionsvideo, så att säga.
2013-04-25, 23:23
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Det ligger något i det du säger. Det känns ju då faktiskt mer logiskt att de skulle släppa en trailer där de presenterar samtliga tre protagonister, samt berättar lite kortfattat om dem. En sorts introduktionsvideo, så att säga.

Varför står det "Trailers" då? Är det bara en typo menar du?
2013-04-25, 23:27
Medlem
funderar på att köpa detta till PS3, har tröttnat lite på de tre spel jag har (NHL13, Fifa13 och gran turismo 5)

Väldigt länge sedan jag spelat GTA
2013-04-25, 23:33
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Varför står det "Trailers" då? Är det bara en typo menar du?
Hrm, jag får lov att återkomma gällande den punkten.
2013-04-26, 20:30
Medlem
PixelPiratens avatar
Hoppas det blir en för varje protagonist, skulle vara intressant att gå in mer in-depth i karaktärerna.
2013-04-26, 20:54
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Hoppas det blir en för varje protagonist, skulle vara intressant att gå in mer in-depth i karaktärerna.

Eftersom det står Michael. Franklin. Trevor. Trailers så är det ganska troligt att det blir en för varje protagonist.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in