2013-01-31, 16:36
Medlem
Kesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Tror inte att GTA kommer utspela sig i famtiden. Skulle bara vara konstigt om det skulle finnas massa sci-fi vapen och andra konstiga grejer. Nää GTA kommer nog alltid utspela sig i dåtid eller nutid, skulle ha väldigt svårt för ett futuristiskt GTA.
Har länge velat ha ett GTA i framtiden. Men inte långt in i framtiden. Typ fem år hade varit coolt, så hade de kunnat driva med massa saker.

Att inte V kommer i vår krossade just mitt hjärta
2013-01-31, 16:44
Medlem
reazzors avatar
September.... Det var då jag trodde att en eventuell PC version skulle kunna komma men men.. blir la till 2014 då haha

Hoppas verkligen att spelet är värt väntan när det väl kommer ut asså.
2013-01-31, 16:46
Medlem
zundells avatar
Är folk inte bekanta med Rockstar sedan tidigare?
2013-01-31, 16:46
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Tvivlar starkt på att vi kommer få någonting som gör vårat januari något ljusare på GTA V fronten

Snart bara Februari, Mars, April och eventuellt MAJ kvar, alltså max 4 månader kvar

Skit länge om dom drar ut det till Maj, men jag skulle inte förvåna mig om det blir september heller.

Jaha som man tvivlade..
2013-01-31, 16:51
Medlem
reazzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zundell
Är folk inte bekanta med Rockstar sedan tidigare?
hoppades bara att dem för en gångs skull skulle kunna hålla vad dem lovat
2013-01-31, 16:52
Medlem
Legendarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoeglund
Ja vi får väl hoppas att det är så, och jag antar väl att det kommer vara värt väntan.
Men va fan Rockstar, släpp ett litet demo (ja, jag vet att dom aldrig släpper demo) där man bara har ett kvarter att springa runt i

Jag lovar jag kommer spela det varje dag tills 17 september, och det skulle minska min vad-fan-ska-jag-göra-först-abstinens.

Nej men på riktigt, så drygt det här blev nu då.. JAG VILL SPELA!

Haha, jag vet hur du känner, är lika spelsugen jag, men att vara bitter gör inte att spelet kommer snabbare så jag försöker helt enkelt se det positiva, att det som sagt kommer vara värt väntan!

Men tänk såhär, dom drar ut på det över sommaren, vilket är ett MCKET bättre scenario än om dom skulle dragit ut det över vintern. Sommaren kommer vara över before we know it! Jag lovar
2013-01-31, 16:53
Medlem
Okej, ursäkta mig då.
Senast redigerad av tjarebar 2013-01-31 kl. 16:57.
2013-01-31, 16:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tjarebar
Releasedatum :09.17.2013

http://www.rockstargames.com/newswire/article/48591/grand-theft-auto-v-is-coming-9172013.html
Lite sen va ? Grabben gå o lägg dig .
2013-01-31, 17:00
Medlem
"Sommaren är kort"
2013-01-31, 17:04
Medlem
Reggaemans avatar
Shit, illa Rockstar...illa

Detta är ju bara ännu ett bevis på att dom annonserade ut spelet alldeles för tidigt

Besvikelsen är stor, inte enbart för att dom har skjutit fram det 4-5 månader, inget utlovat omslag har dykt upp och ingen annan information eller bilder för den delen heller, illa.

Visst är det bra på ett sätt då det finns mer tid för dem att utveckla spelet + att i September så börjar ju tiden då man håller sig inne mer men besviken är jag allt ändå, bedrövlig nyhet på många sätt
Senast redigerad av Reggaeman 2013-01-31 kl. 17:10.
2013-01-31, 17:11
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MookkeBajz
Jag kommer köpa PS4 och hoppas på att dom släpper det till PS4 också.
Varför? Det är bekräftat att GTA V kommer komma till den här generationen kontroller. Är ps4 äns bekräftat av Sony? Känns bara dumt att tro att det kommer till nästa generationens konsoller. Vi har ju iallafall tid att tänka på vilken konsoll vi ska köpa GTA V till...
2013-01-31, 17:14
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Shit, illa Rockstar...illa

Detta är ju bara ännu ett bevis på att dom annonserade ut spelet alldeles för tidigt

Besvikelsen är stor, inte enbart för att dom har skjutit fram det 4-5 månader, inget utlovat omslag har dykt upp och ingen annan information eller bilder för den delen heller, illa.

Visst är det bra på ett sätt då det finns mer tid för dem att utveckla spelet + att i September så börjar ju tiden då man håller sig inne mer men besviken är jag allt ändå, bedrövlig nyhet på många sätt
Jag kan helt ärligt inte se varför Rockstar släppte den första trailern så jävla tidigt. De kunde bra ha väntat ett halvår eller så med den.

Det som nästan gör mig mest förbannad är artwork-bilden med bruden där det står spring 2013. Varför i helvette släppte de den när de troligtvis visste att de skulle kunna bli tight med tid?

Är så jävla lack just nu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in