2013-05-03, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
Undrar om man kan springa runt med sin multiplayer-karaktär i single player? Är rätt negativ till att man hoppar mellan spelare under uppdrag men syr de ihop det snyggt kanske det funkar bra.

Jag tolkade det som att det var lika lätt att byta till multiplayer som att byta gubbe, men då går du också över till onlineläget helt och hållet.
2013-05-03, 17:49
Medlem
sigurts avatar
Vet inte om nån har skrivit det redan men ja hittade denna text som jag tror glädjer de allra flesta här inne

"Remember the modest car customization found in San Andreas? Well, apparently that feature is coming back with a vengeance in GTAV. Rockstar promises that auto shops will not simply be used for a quick change of paint in order to evade the cops. Of course, you can still do that if you want--and even swap out license plates if you're so inclined. But these shops will also be used for customizing your car to high heaven, including performance upgrades as well as cosmetic options such as new spoilers, grilles, and window tints that will let you live out your inner Vin Diesel (or Paul Walker, if you're the boring type). "

från gamespot:
http://www.gamespot.com/features/the-many-weird-and-wonderful-roles-you-can-play-in-grand-theft-auto-v-6407706/
2013-05-03, 17:54
Medlem
Necrofilis avatar
Man spelar med tre karaktärer som man kan skifta emellan lite som man vill, hur tror ni Rockstar har löst det om man under ett uppdrag dör med en utav karaktärerna?
2013-05-03, 18:12
Medlem
RAGEDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
Man spelar med tre karaktärer som man kan skifta emellan lite som man vill, hur tror ni Rockstar har löst det om man under ett uppdrag dör med en utav karaktärerna?
Du får börja om från senaste checkpoint/sparning, all tre karaktärer är för viktiga i storyn för att bara tappa en.
2013-05-03, 18:30
Medlem
sigurts avatar
Mer rolig info

"Rockstar originally told us we wouldn't be able to buy new properties for the three main characters, but has since reversed course. Make enough cash and you can blow it on new houses, garages, marinas, helipads (a prerequisite for owning a chopper), and even businesses. Several of these investments have perks. For instance, if you throw your money behind a taxi business, you won't have to spend a dime on cabs ever again."

Det känns som att det kommit sjukt mycket info idag från det att de stora tidningarna/tvspelsmedia fått en genomgång inne hos Rockstars...

Här är en användbar länk, som i sin tur länkar till de olika medierna.
Mycket text att ta sig igenom

http://www.rockstargames.com/newswire/article/49721/worldwide-grand-theft-auto-v-previews.html
2013-05-03, 18:34
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili

? Då börjar man väl antingen om på ett sjukhus med den karaktären man dog med eller så hoppar man automatiskt eller med val, till en av dom andra tills den man dog med är ute från sjukhuset.
2013-05-03, 18:59
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
Undrar om man kan springa runt med sin multiplayer-karaktär i single player? Är rätt negativ till att man hoppar mellan spelare under uppdrag men syr de ihop det snyggt kanske det funkar bra.
Så uppfattar jag det som.
"The character selection wheel is split into four triangles: Franklin, Trevor, Michael, and your multiplayer character"
"Pressing Down on the d-pad will drop the play in and out of multiplayer."

EDIT:
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
? Då börjar man väl antingen om på ett sjukhus med den karaktären man dog med eller så hoppar man automatiskt eller med val, till en av dom andra tills den man dog med är ute från sjukhuset.
Jag läste att om någon av karaktärerna dör får man börja om igen från den senaste checkpointen.
2013-05-03, 19:07
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Kan vi verkligen lita på att Rockstar håller alla dessa löften som dem nu kommit ut med? Finns inte risken att dem skär ner på en hel del inför release?

Tar bort butiksrånen lr tatueringar etc

Nåt jag är lite orolig över eftersom spelföretag gjort så förr

Ja det är något jag är rädd för också, vilket kan förstöra glädjen lite.
Just nu låter det så jävla bra.
2013-05-03, 19:49
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Jo, det har hant forr.

Har har du lite exempel fran tidigare spel i GTA-serien: http://gta.wikia.com/Beta_Releases

Ett intressant exempel nar det galler IV som ser ut att komma till V: "There were originally female police officers."

Intressant länk! Tackar för den.
2013-05-03, 20:15
Medlem
Basfrostens avatar
Är det bara jag, eller påminner inte Trevor lite om Jack Nicholson?
2013-05-03, 20:34
Medlem
Legendarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Ja det är något jag är rädd för också, vilket kan förstöra glädjen lite.
Just nu låter det så jävla bra.

Varför skulle det ske? Rockstar har för gott rykte för det, och vad tjänar dom på det?

GTA spel har alltid varit som ett slag i magen när man inseer hur häftigt det nya spelet är..

Varför inte nu ?

Citat:
Ursprungligen postat av Basfrosten
Är det bara jag, eller påminner inte Trevor lite om Jack Nicholson?

Du är inte ensam någonstans
2013-05-03, 21:14
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legendary
Varför skulle det ske? Rockstar har för gott rykte för det, och vad tjänar dom på det?
GTA spel har alltid varit som ett slag i magen när man inseer hur häftigt det nya spelet är..
Varför inte nu ?

Det har skett förut i dom tidigare spelen, så varför skulle det inte kunna ske?
Jag hoppas bara att dom inte tar bort något iaf.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in