2013-03-27, 19:17
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onemember
antagligen kommer Rockstar att göra GTA V i 10 fps. Det låter rimligt och troligt att det kommer flyta på skitdåligt men vara skitsnyggt.

10fps? Haha jag hoppas på minst 30 i alla fall.. Har råkat utför ett dilemma, när förseningen av spelet uppdagades så köpte jag en dator för bättre lir med bf3, köpte naturligtvis en 120hz skärm så man kan spela i 120fps.. Problemet är nu att när sätter mig och lirar ps3 så känns det så jävla hackligt..

Så ni som längtar efter spelet spela för fan inte pc spel under tiden.

Ännu ett dilemma, vad ska man lira i höst bf4 eller gta v? Var givetvis mer taggad på gta v förut, men om fpsen är så jävla låga så vette tusan om huvudet skulle palla det.
2013-03-27, 19:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
10fps? Haha jag hoppas på minst 30 i alla fall.. Har råkat utför ett dilemma, när förseningen av spelet uppdagades så köpte jag en dator för bättre lir med bf3, köpte naturligtvis en 120hz skärm så man kan spela i 120fps.. Problemet är nu att när sätter mig och lirar ps3 så känns det så jävla hackligt..

Så ni som längtar efter spelet spela för fan inte pc spel under tiden.

Ännu ett dilemma, vad ska man lira i höst bf4 eller gta v? Var givetvis mer taggad på gta v förut, men om fpsen är så jävla låga så vette tusan om huvudet skulle palla det.
Tvivlar stark , stark jävla senapsgas på att du får spela GTA V i 30 FPS på PS3. Far Cry 3 sjönk till 19 fps under 99% av tiden man satt med det.
2013-03-27, 19:45
Medlem
Riktigt fina bilder. Kommer bli intressant att se vad som finns under vattnet, hoppas på skeppsvrak, grottor, m.m!
http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/upload/actual_1364387695.jpg
2013-03-27, 19:47
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Skönt med nya screens!! Är jävligt taggande.
Var fan är Reggeamannen? Har han dött? Han har ju förfan inte postat här på flera månader... Måste vara rekord.

1000 sidor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111!!!

Jag slutade prenumerera på den här tråden för några månader sen för att ingenting nytt släpptes och för att det bara snackades en massa orelaterade saker från helt oseriösa personer i den här tråden.

Nya bilder är nice men mitt sug för spelet är fortfarande rätt så dött efter att man fick reda på att releasen skjutits fram, kommer börja hypa igen när man får se lite längre gameplay eller några bilder som visar något nytt och "revolutionerande"
2013-03-27, 19:59
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
En ganska bra video https://www.youtube.com/watch?v=xMSeSR38MBE
2013-03-27, 20:21
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
En ganska bra video https://www.youtube.com/watch?v=xMSeSR38MBE

Intressant det där med molnen. Sjukt ball om det är "riktiga" moln som man kan flyga igenom med flygplan och helikoptrar.
2013-03-27, 20:47
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Intressant det där med molnen. Sjukt ball om det är "riktiga" moln som man kan flyga igenom med flygplan och helikoptrar.

Det kunde man ju i San Andreas (och i Gta IV om jag inte minns fel) så det vore konstigt om man inte skulle kunna göra det i Gta V

-------------------------------------------------------------------

Gillar att på den nya bilden på killen som hoppar fallskärm så har han en overall, ännu en bra detalj som gör fallskärmshoppandet ännu roligare

En till kul grej med den nya bilden på piren och åskovädret är att nöjesfältet på piren verkar vara aktivt
Senast redigerad av Reggaeman 2013-03-27 kl. 20:57.
2013-03-27, 21:58
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Det kunde man ju i San Andreas (och i Gta IV om jag inte minns fel) så det vore konstigt om man inte skulle kunna göra det i Gta V

Är det så? Kan inte minnas att jag sett det i GTA eller i något annat spel heller.
2013-03-27, 22:03
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Den är vacker, Hoppas att det är vrierat väder, riktigt stora stormar och så. Herregudars vad taggad man börjar bli!! Kommer bli så jävla kul

Precis

Citat:
Ursprungligen postat av GreenMath
Riktigt fina bilder. Kommer bli intressant att se vad som finns under vattnet, hoppas på skeppsvrak, grottor, m.m!

Jättebläckfiskar?
2013-03-27, 22:18
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Är det så? Kan inte minnas att jag sett det i GTA eller i något annat spel heller.

Rätt så säker på att man kunde flyga igenom molnen i Gta San Andreas
2013-03-27, 22:44
Medlem
Kickexs avatar
Dom svarade på ens böner till slut. Äntligen lite nytt!
Citat:
Ursprungligen postat av GolfWang
har spelet blivit snyggare? bättre screens nu
Kan jag inte påstå.
2013-03-27, 22:59
Medlem
Hoeglunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Rätt så säker på att man kunde flyga igenom molnen i Gta San Andreas

Ja det vill jag också minnas. Däremot är jag osäker på om man gjorde det i IV.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in