Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Faan vad nice med cyklar igen! Fattar inte varför inte de fick vara med i gta iv. Är så jävla skoj att köra runt lite med bilen och så får man syn på en cyklist i motsatt körfält och så laddar man utav helvete och kör rakt på honom hehehe. Tror det här spelet blir något alldeles extra, sista gta spelet till denna generation och rockstar har fan inte gjort ett enda dåligt spel (har dock hört att state of emergency var rätt dåligt, men det har jag inte spelat så jag ska inte uttrycka mig där). Tror det blir en blandning av SA och gta 4.
Hur kommer ni att avnjuta ert gta v? Kommer ni att köra stenhårt på storyn, eller dra runt och utforska så fort tillfälle ges? Själv brukar jag köra ganska hårt på storyn i början bara för att komma in i spelet ordentligt, men efter en handfull uppdrag brukar det bli till att utforska staden. Som en parentes kan jag även tillägga att de som väljer att fuska innan de klarat spelet borde skämmas.
Hur kommer ni att avnjuta ert gta v? Kommer ni att köra stenhårt på storyn, eller dra runt och utforska så fort tillfälle ges? Själv brukar jag köra ganska hårt på storyn i början bara för att komma in i spelet ordentligt, men efter en handfull uppdrag brukar det bli till att utforska staden. Som en parentes kan jag även tillägga att de som väljer att fuska innan de klarat spelet borde skämmas.
Hur jag kommer avnjuta mitt GTA!
Jag kommer se till så jag har minst två veckors ledigt vi releasen, funderar på att fejka min egen död strax innan så jag med säkerhet vet att ingen kommer att störa mig, det kanske vore att överdriva dock!
Jag vet även att jag kommer vara en nästintill odräglig människa dagar/veckorna innan spelet släpps, i min lilla enkelriktade hjärna kommer det enbart finnas utrymme för GTA, vänner och bekanta som vill prata om annat får hålla sig borta!
Vad gäller spelandet! Jag har alltid varit svag för rockstars berättarstil och deras underbara karaktärer så jag kör rätt hårt på main storyn, tror dock man kommer ges mer möjligheter att customisera sin karaktär i GTA V så det kommer säkert gå att spendera otaliga timmar på dylikt.
En sak veta jag dock med 100% säkerhet, det första jag kommer göra är att sno en bil för att sedan åka omkring och lyssna på dom fantastiska radiokanalerna och supa in landskapet!
Fan jag är nästan 40 år men rockstar vet hur dom skall göra för att jag skall bete mig som en 15-åring.