2013-01-31, 17:19
Medlem
Kaejkos avatar
Jävlar vad sent! Aja får nöta andra spel under tiden innan detta kommer ut.
2013-01-31, 17:26
Medlem
..FAN..s avatar
Hahaha.. Nu fick ni eran efterlängtade information som skulle komma denna månad
2013-01-31, 17:33
Medlem
Jeremy.Clarksons avatar
Det var allt en besvikelse från Cockstar. Känner mig faktiskt mindre taggad på spelet än någonsin och det här gjorde ju inte saken bättre. Väldigt roligt också att de väntade till just den här dagen att utannonsera förseningen, som att de inte visste för sig en eller två veckor sedan. Som det ser ut nu kommer jag inte att köpa spelet, de kan dra åt skogen.
2013-01-31, 17:34
Medlem
MortalDiseases avatar
Ja visst blev man lite besviken men det var ju inte helt oväntat ändå.

Nu lär man då garanterat inte bli lika "fuck semestern är över" frustrerad.. Snarare jahapp semestern över: CHECK! snart GTA V release.
2013-01-31, 17:38
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Ja visst blev man lite besviken men det var ju inte helt oväntat ändå.

Nu lär man då garanterat inte bli lika "fuck semestern är över" frustrerad.. Snarare jahapp semestern över: CHECK! snart GTA V release.
Nja man ska ju spela GTA V på semestern. De magiska dagarna i juli och augusti när man sitter inne i lägenheten hela dan utan att dra på sig brallor och dricker kall bärs är fan magiska. Sitta där utan bekymmer och man kan bara drömma sig bort i den virtuella GTA världen. Jag får iallafall väldigt sällan hela dagar lediga på hösten som kan ägnas heltid åt gaming.
2013-01-31, 17:42
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy.Clarkson
Det var allt en besvikelse från Cockstar. Känner mig faktiskt mindre taggad på spelet än någonsin och det här gjorde ju inte saken bättre. Väldigt roligt också att de väntade till just den här dagen att utannonsera förseningen, som att de inte visste för sig en eller två veckor sedan. Som det ser ut nu kommer jag inte att köpa spelet, de kan dra åt skogen.

Håller med på den punkten, mitt intresse för Gta V efter den här nyheten är väldigt låg, låt oss hoppas att de slänger upp en rejäl info/bild bomb inom de kommande dagarna så att man har något att glädja sig åt
2013-01-31, 17:48
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
Har länge velat ha ett GTA i framtiden. Men inte långt in i framtiden. Typ fem år hade varit coolt, så hade de kunnat driva med massa saker.

Att inte V kommer i vår krossade just mitt hjärta

Hur fan ska dom göra med radiokanaler då??
Dessutom har GTA 2 redan gjorts. Det utspelar sig en dag in i framtiden.
2013-01-31, 17:59
Medlem
Kickexs avatar
Ja det var surt med denna uppskjutning. Men jag känner mig inte förvånad...

Men nåja, tror ni att det kommer finnas 'co-op zombie survival' och sånt? Typ som http://www.youtube.com/watch?v=eU6k0BE4cEY
Då kunde man även lagt in sällsynta futuristiska skjut vapen som man kunnat använda. ( Som tidigare togs upp i tråden)
Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll
Jag tycker att det är bra att vi får vänta lite längre så att de släpper ett spel där dom är säkra på att allt är komplett. Många spelproducenter verkar gilla att släppa spel lite tidigare av allt hype.
Citat:
Ursprungligen postat av Hoeglund
Men va fan Rockstar, släpp ett litet demo (ja, jag vet att dom aldrig släpper demo) där man bara har ett kvarter att springa runt i
Har det hänt?
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Jag kan helt ärligt inte se varför Rockstar släppte den första trailern så jävla tidigt. De kunde bra ha väntat ett halvår eller så med den.

Det som nästan gör mig mest förbannad är artwork-bilden med bruden där det står spring 2013. Varför i helvette släppte de den när de troligtvis visste att de skulle kunna bli tight med tid?

Är så jävla lack just nu
Lugna ned dig!
2013-01-31, 18:03
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Ja det var surt med denna uppskjutning. Men jag känner mig inte förvånad...

Men nåja, tror ni att det kommer finnas 'co-op zombie survival' och sånt? Typ som http://www.youtube.com/watch?v=eU6k0BE4cEY
Då kunde man även lagt in sällsynta futuristiska skjut vapen som man kunnat använda. ( Som tidigare togs upp i tråden)

Har det hänt?

Lugna ned dig!

Nej, tror inte att zombie co-op kommer finnas, det är inte kådd vi pratar om...
2013-01-31, 18:06
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Nej, tror inte att zombie co-op kommer finnas, det är inte kådd vi pratar om...

Tror inte heller att Zombie co-op/expansion pack kommer att finnas, känns verkligen inte som att Gta skulle ha med sånt att göra, dock så skulle det ju kunna finnas ett zombiefusk som man kan använda sig av i singelplayern
2013-01-31, 18:08
Medlem
Citat:
Varför? Det är bekräftat att GTA V kommer komma till den här generationen kontroller. Är ps4 äns bekräftat av Sony? Känns bara dumt att tro att det kommer till nästa generationens konsoller. Vi har ju iallafall tid att tänka på vilken konsoll vi ska köpa GTA V till...

Nja. Troligtvis sparar dom det till nästa generation xbox som även den kanske kommer i september. Optimering tills dess
2013-01-31, 18:11
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Nja man ska ju spela GTA V på semestern. De magiska dagarna i juli och augusti när man sitter inne i lägenheten hela dan utan att dra på sig brallor och dricker kall bärs är fan magiska. Sitta där utan bekymmer och man kan bara drömma sig bort i den virtuella GTA världen. Jag får iallafall väldigt sällan hela dagar lediga på hösten som kan ägnas heltid åt gaming.

För mig är det rätt långa helger, jobbar natt vilket jag bara gör mån - tors, alltså 3 dagars helger som ger mig mycket tid åt gaming eller annat kul

Jag hoppas verkligen att vi får något riktigt jävla oväntat av R*, typ en gameplay video på några minuter, det skulle mätta min mage några månader iaf, finns typ inget att diskutera om gta v längre, all info känns så genom diskuterad..

Jag vet många som inte har ps3 men som hade tänkt köpa nu eftersom gta v skulle komma, tror dock inte dom kommer köpa en ps3 längre då fyran är beräknad 2014

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in