2013-01-31, 16:17
Medlem
17 september 2013.. är helt mållös fan! Trodde det skulle komma i maj/juni, det var ju det rockstar sagt.
2013-01-31, 16:17
Medlem
PixelPiratens avatar
FAN Rockstar! Helvete också! 7 månader till?
2013-01-31, 16:19
Medlem
Jimjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legendary
Varför blir folk så förbannade?

Dom gör det för spelarnas skull, jag väntar lätt 4 månader för ett ÄNNU bättre spel.

Förövrigt:

"We know this is about four months later than originally planned and we know that this short delay will come as a disappointment to many of you, but, trust us, it will be worth the extra time. GTAV is a massively ambitious and complex game and it simply needs a little more polish to be of the standard we and, more importantly, you require."
Vi har väntat länge nog. Först håller de käften ett helt år innan de släpper en ny trailer, sen säger de release spring 2013 och skjuter upp det med fyra månader, är det en kort delay enligt dig?

Nej tacka fan vet jag andra bra spelföretag som håller det de lovar.
Medlem
edberg24s avatar
Kommer det release-datum på PS4/Xbox får dom problem, och då kommer vi förmodligen få vänta ett år till.
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Kan inte beskriva känslan just nu. Fyfan jävla fittor Rockstar är. Har nästan lust att dra till USA och göra en Breivik på deras kontor....

Nä men seriöst så är det inte så farligt. Klart man är lite besviken, men hellre ett jävligt snyggt och finslipat spel än ett spel de bara haffsat ihop i stressen som inte håller kvalité. Men besviken är man.
Medlem
Dimaks avatar
Hoppas de fixa Pc delen direkt, Orka 7 månader!
2013-01-31, 16:20
Medlem
carlankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoeglund
Nu kan inte jag så mycket om hur det går till när man utvecklar spel.
Men i och med att spelet nu blev försenat ca 5-6månader, innebär det att det krånglar som fan åt dom eller sitter dom och slipar på detaljer, lägger till grejer etc?

Skulle också vilja få reda på vad det va som inte funka för dom.
Spelet var väl nästan klart egentligen, om det nu skulle släppas till våren.
Dom måste nog träffat på nått rejält problem om dom skjutsa fram skiten ett halvår.
2013-01-31, 16:21
Medlem
Jimjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Kommer det release-datum på PS4/Xbox får dom problem, och då kommer vi förmodligen få vänta ett år till.
Det hade varit en mardröm, då har de paserat gränsen så långt så någon ultra fanboy flippar ur och människor kommer mördas i något våldutspel...
2013-01-31, 16:24
Medlem
Legendarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimjam
Vi har väntat länge nog. Först håller de käften ett helt år innan de släpper en ny trailer, sen säger de release spring 2013 och skjuter upp det med fyra månader, är det en kort delay enligt dig?

That's Rockstar for you! Men dom levererar alltid kvalité istället.

Det är frustrerande, ja. Men som sagt, Rockstar är ena sneaky bastards, det bör folk ha lärt sig vid det här laget.

Och till er som undrar om det strular för dom, läs min post en sida bakåt där jag citerar Rockstar, dom vill bara höja standarden ytterligare, antagligen har dom lyssnat på feedback från fansen och bestämt sig för att "Dessa fyra månader är det värt, eftersom att vi kan ge ett bättre spel till fansen!"
2013-01-31, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jimjam

Förmodligen så trodde de själva att de skulle bli färdig tidigare. De skulle säkert kunna släppa spelet redan nu och sälja miljoner kopior, men de vill inte släppa ett spel som inte är färdigt än så jag vet inte vad du blir så arg för.
2013-01-31, 16:30
Bannlyst
Jag kommer köpa PS4 och hoppas på att dom släpper det till PS4 också.
2013-01-31, 16:31
Medlem
Hoeglunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legendary
Och till er som undrar om det strular för dom, läs min post en sida bakåt där jag citerar Rockstar, dom vill bara höja standarden ytterligare, antagligen har dom lyssnat på feedback från fansen och bestämt sig för att "Dessa fyra månader är det värt, eftersom att vi kan ge ett bättre spel till fansen!"

Ja vi får väl hoppas att det är så, och jag antar väl att det kommer vara värt väntan.
Men va fan Rockstar, släpp ett litet demo (ja, jag vet att dom aldrig släpper demo) där man bara har ett kvarter att springa runt i

Jag lovar jag kommer spela det varje dag tills 17 september, och det skulle minska min vad-fan-ska-jag-göra-först-abstinens.

Nej men på riktigt, så drygt det här blev nu då.. JAG VILL SPELA!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in