2012-07-31, 22:09
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosinus40
Men hur kul är det att lyfta ett flygplan för att en minut senare vara tvungen att landa (ponerat att man inte flyger runt i cirklar)?

En minut känns lite lite ja, det tog väl längre tid än så att flyga från ena hörnet till andra i Gta San Andreas?
Iallafall med Dodoplanet (som jag btw tyckte var det skönaste att flyga med så hoppas det finns kvar i Gta V)

Hittade en ganska intressant bild här ang kartor i bla Just Cause 2 och Gta 3/Gta Sa

http://unrealitymag.com/wp-content/uploads/2010/05/large-video-game-worlds2.jpg
2012-07-31, 22:23
Medlem
I de GTA jag har spelat(VC, SA, IV) så har det funnits båtar av olika slag. När Storyn är klar och man vill koppla av så hade jag velat se att det finns vindar ute på haven/sjöarna och med hjälp av dessa hade man kunnat segla.

Visst, det låter väldigt segt för folk som inte har någon erfarenhet av segling och båtliv, men det hade varit en intressant idé. Eller?
2012-07-31, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Hittade en ganska intressant bild här ang kartor i bla Just Cause 2 och Gta 3/Gta Sa

http://unrealitymag.com/wp-content/uploads/2010/05/large-video-game-worlds2.jpg
Intressant! Här finns en liknande, men då är JC2 pytteliten...
2012-07-31, 23:05
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DegarnII

Nu länkade du väl helt fel?
2012-07-31, 23:06
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
I de GTA jag har spelat(VC, SA, IV) så har det funnits båtar av olika slag. När Storyn är klar och man vill koppla av så hade jag velat se att det finns vindar ute på haven/sjöarna och med hjälp av dessa hade man kunnat segla.

Visst, det låter väldigt segt för folk som inte har någon erfarenhet av segling och båtliv, men det hade varit en intressant idé. Eller?

Jodå det låter intressant tycker jag men det låter väldigt svårt för skaparna att skapa realistiska vindar som ska reagera med ett båtsegel eller är jag helt ute och cyklar?

Kunde ju lägga in en seglarskola kanske
2012-07-31, 23:11
Medlem
Agge-Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ripples
Jag älskar GTA IV. Jag spelade GTA 2 men inte de andra, så jag har ingen erfarenhet av SA men av det jag sett så känns det ganska segt. Det är för mycket inriktning på gangsta och hiphop, jag avskyr det. GTA IV har ändå lite annat, och sedan att staden är bra gjord gör mig glad. Jag gillar verkligen GTA IV, är helt fast.

Ett tips om du inte redan har kört det GTA IV Episodes from liberty city (EFLC). Väldigt bra stories och man får svar på lite frågor man undrade i det vanliga GTA IV
2012-07-31, 23:18
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agge-B
Ett tips om du inte redan har kört det GTA IV Episodes from liberty city (EFLC). Väldigt bra stories och man får svar på lite frågor man undrade i det vanliga GTA IV

Jag har kört både "GTA IV Episodes from liberty city" och vanliga "GTA IV" men kommer inte ihåg något stort samband mellan dom
2012-07-31, 23:32
Medlem
Hände inget på Take-two mötet. Dom ville inte svara på några GTA V frågor. Finns inte en chans att det kommer ut 2012.
2012-07-31, 23:40
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yesw
Hände inget på Take-two mötet. Dom ville inte svara på några GTA V frågor. Finns inte en chans att det kommer ut 2012.

Haha är du förvånad eller
2012-07-31, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Haha är du förvånad eller

Nej, men vafan, någon jävla info kunde dom ha gett.
2012-07-31, 23:52
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yesw
Nej, men vafan, någon jävla info kunde dom ha gett.

Precis som man hoppas varje gång det är någon mässa/event av något slag inom spelvärlden men trodde det var ganska självklart vid det här laget att Rockstar inte ger vika när det kommer till specifik information, dom kör sitt eget race när det kommer till Gta V även om det är ett konstigt jävla race
2012-07-31, 23:54
Medlem
Citat:

Länken är fixad

EDIT: Varför citerade jag mig själv..???

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in