Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Jag hoppas absolut på en trailer. Gillar egentligen inte bilder. En trailer innehåller så mycket mer och ger en bra känsla hur spelet är. Det enda som är bra med bilder är att man kan ha det som bakrundsbild
Är nästan lite mättad på bilder blir liksom lite mycket efter ett tag. De där som släptes de där första som vi väntat på typ ett är var helt magiska. Jag gick helt bananas när jag såg dom första gången. Men nu när jag ser nya bilder blir jag såklart lite hård i brallan men inga lika mycket som förr. Om jag inte minns fel så har de släppt 74(!) st bilder. Man blir såklart lite mättad. En trailer kan man dock glo på minst 20 gånger och altid hitta nåt nytt. Sen när man kollar på en analys av en spelnörd på tuben har han hittat typ 100 saker man inte hittat. Helt jävla offatbart. En trailer innehåller så sjukt mycket information.
Ber om ursäkt om inlägget blev lite rörigt skyller på alkohol i kroppen.
Är nästan lite mättad på bilder blir liksom lite mycket efter ett tag. De där som släptes de där första som vi väntat på typ ett är var helt magiska. Jag gick helt bananas när jag såg dom första gången. Men nu när jag ser nya bilder blir jag såklart lite hård i brallan men inga lika mycket som förr. Om jag inte minns fel så har de släppt 74(!) st bilder. Man blir såklart lite mättad. En trailer kan man dock glo på minst 20 gånger och altid hitta nåt nytt. Sen när man kollar på en analys av en spelnörd på tuben har han hittat typ 100 saker man inte hittat. Helt jävla offatbart. En trailer innehåller så sjukt mycket information.Ber om ursäkt om inlägget blev lite rörigt skyller på alkohol i kroppen.
Jovisst, jag håller med att man är lite mätt på bilder och info, iallafall för stunden men så fort det kommer fram något nytt så blir jag ändå lite glad, något jag dock stör mig på är att alla dessa bilder som har släppts inte läggs ut på Gta V:s officiella hemsida
Jag gillar både trailers och bilder, trailers för att som du säger gör att man får se lite mer av spelets känsla men det går ofta snabbt och då gillar jag bilder för att där kan man lugnt titta på bilden och analysera.
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Han har ju varit en favorit sen många år tillbaka
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Sänka förväntningarna kanske..? :7
Jag har skit låga förväntningar inför detta spel så man får "gamegasm" när man väl spelar det
Och om man vill fördröja tiden så skulle man väl kunna spela fyran online? Jag hade gjort det om jag bara hade kvar mitt...
Jag har skit låga förväntningar inför detta spel så man får "gamegasm" när man väl spelar det
Och om man vill fördröja tiden så skulle man väl kunna spela fyran online? Jag hade gjort det om jag bara hade kvar mitt...
Klart man har stora förväntningar på ett spel som Gta V, det kan inte ens du förneka
Det enda som kan vara negativt med stora förväntningar är att grejer/funktioner man trott skulle vara med kanske inte alls finns med, därför har jag haft stora men trots allt realistiska förväntningar på Gta V, man får tänka logiskt och inte sitta och drömma om att grejer i stil med rymdskeppet från Independence day ska dyka upp i spelet som rätt många kufar här inne verkar hoppas på
Citat:
Ursprungligen postat av Gideon-Sture
Dom släppte massa korta trailers med olika karaktärer som den här: http://www.rockstargames.com/IV/#?page=packieMcreary&content=video0 ...kanske var efter att hemsidan hade lanserats iofs?
Ni som undrar vad ni ska lira fram till spelet släpps. Ladda ner, köp låna, ballad of gay tony och the lost and damned. Verkar bara vara en bråkdel av alla som lirat gta iv som spelat igenom dom?
Ni som undrar vad ni ska lira fram till spelet släpps. Ladda ner, köp låna, ballad of gay tony och the lost and damned. Verkar bara vara en bråkdel av alla som lirat gta iv som spelat igenom dom?
BOGT och TLAD är bra spel men väldigt korta så det är ju svårt att underhålla sig själv en längre stund med dessa
Men såklart kan man även underhålla sig ett tag efter att storyn är klar, speciellt då TBOG är samma spel som Gta IV (main) efter storyn men med mer nya vapen/fordon att leka med