Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Hur mycket tror ni att man kommer att kunna interagera med Michaels familj?
* Kommer man att kunna träffa dem när som helst eller kommer de bara vara tillgängliga under uppdrag?
* Kommer man att kunna ringa upp sina barn/fru och umgås?
*Kommer de att hålla sig till huset eller kommer de att röra sig fritt i världen vilket i sin tur leder till att man kommer att kunna stöta på dem på stan?
Fyll på med idéer ang detta!
Vad tror ni?
Intressant frågeställning.
1. Jag tror att man har tillgång till familjen under alla omständigheter, möjligtvis inte under alla uppdrag?
2. Har aldrig tänkt på det innan, jag slutade nog att spekulera inom telefonsamtalen i gta v efter att dom sagt att man själv inte skulle behöva bli störd av andra som ringer för att umgås, men det säger ju absolut inte att man själv ska kunna ringa upp folk/familjen, jag hoppas att det kommer var en möjlighet! Fast Michael känns som en person som helst håller sig undan sin fru.. Haha!
3. Jag tror att dom kommer gå runt i staden, ha sina rutiner så att säga, hoppas bara inte att det kommer att bugga, att man exempelvis kanske kommer att stöta på Michaels fru på stranden och 2 minuter senare ser man henne i huset etc.
Undra om det kommer att bli någon sjuk twist senare i spelet, att typ Trevor blir Michaels frus älskare och på så vis kommer Michael att få reda på det via Franklin eller på annat vis, till slut kanske man själv får välja vem som ska överleva, eftersom att Michael blir så fruktansvärt rasande och vill skjuta ihjäl dom båda.