Vad skulle ni tycka om detta fanns med? Svara gärna på alla om ni kan, vill veta vad folk tycker.
1. Om man kunde bestämma när man ville ta sig en cigarett. Du sitter på båten, fiskar och trycker på "B" och pil upp och får fram en cigg som du njuter medan du njuter av solen
2. Om man kunde koppla sitt Spotify-account till sitt GTA så man har en radiostation som heter "Pelle Hanssons lista" beroende på vad den heter på Spotify. Vore lite skoj att blanda gamla godingar från SA. Apropå låtar, bara jag som störde mig på den där The Beats kanalen tror jag det hette i IV? En låt som gick exakt såhär "Wherever you are *dj scratch* SWIZZY" och så höll den på så i en halvminut. Fyfan.
3. Vad jag vet kan man cykla eller hur? Om man cyklar någon gång och ramlar borde det vara realistiskt så hela cykelfan ramlar på dig. Gubben ska sedan stöna lite och kolla runt om sig så ingen såg och sen gråta lite i smyg. Nej, men ärligt talat så borde cykeln ramla på dig för det är så det brukar vara om du inte hoppar av i farten. Kanske att man får blodiga knän efteråt?
4. Nån butik man kan köpa varor i. Vore asballt att gå in i typ en kiosk eller ICA och köpa sig nån glass eller cola. Självklart ska man kunna köpa ett stycke fint kött med tillhörande bearnaisesås och det ska slukas i ett.
5. Att gå in i en bank och kunna ta fram sin pistol och råna hela banken. Larmet ska inte gå direkt och pengarna ska man få, men de går bort om man tar bort polisen efteråt via fusk eller dör under jakten (no shit)