2013-01-16, 18:59
Medlem
PhilMorriss avatar
Detta kan möjligtvis redan ha postat, men jag tittade igenom de senaste 30 sidorna och jag hittade inget.

Game Informer har gjort en 18sidig artikel om spelet som jag hemskt gärna skulle vilja läsa. Det verkar vara en mycket bra källa för att kunna läsa på lite. Jag har dock ingen möjlighet att registrera mig som subscriber där för tillfället och undrar om det finns någon annanstans jag kan läsa artikeln? Alternativt om det finns ngn liknande bra artikel.
2013-01-16, 19:14
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilMorris
Detta kan möjligtvis redan ha postat, men jag tittade igenom de senaste 30 sidorna och jag hittade inget.

Game Informer har gjort en 18sidig artikel om spelet som jag hemskt gärna skulle vilja läsa. Det verkar vara en mycket bra källa för att kunna läsa på lite. Jag har dock ingen möjlighet att registrera mig som subscriber där för tillfället och undrar om det finns någon annanstans jag kan läsa artikeln? Alternativt om det finns ngn liknande bra artikel.
Varsågod http://imgur.com/a/8vOrJ
2013-01-16, 19:15
Medlem
Hoeglunds avatar
Citat:

Bläddra dig tillbaka till inlägg som gjordes i början/mitten av november (om jag inte minns helt fel), där finns massor av länkar.

Edit: Tvåa på bollen. (Och inte lika serviceminded)
2013-01-16, 19:18
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:

http://m.youtube.com/#/watch?v=G6IjXtHAsjY&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DG6I jXtHAsjY&gl=SE
2013-01-16, 19:23
Medlem
PhilMorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Varsågod http://imgur.com/a/8vOrJ

Citat:
Ursprungligen postat av Hoeglund
Bläddra dig tillbaka till inlägg som gjordes i början/mitten av november (om jag inte minns helt fel), där finns massor av länkar.

Edit: Tvåa på bollen. (Och inte lika serviceminded)

Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
http://m.youtube.com/#/watch?v=G6IjXtHAsjY&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DG6I jXtHAsjY&gl=SE

Tack så hemskt mycket.
2013-01-16, 19:51
Medlem
PixelPiratens avatar
Vilka vapen tror ni man kommer få se? Kommer det bli dom klassiska (2 snipers, AK, m4, glock, deagle, batong osv.) eller kommer vi få se nya möjligtvis moddningsbara mer avancerade vapen?
2013-01-16, 20:17
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
I Mafia 2 (Ännu en gång) så var man tvungen att åka runt nästan 30min (riktig tid) i samma bil innan bensintanken blev tom, under 30 minuters spelande så hade man ju redan bytt/snott x antal bilar vilket gör att man aldrig råkar ut för bensinstopp om man inte försöker göra det så ja jag skulle vilja att man måste tanka bilarna i Gta V
Det är en detalj i rätt mängd då jag själv inte ens märkte att man kunde köra slut på soppan förens du sa det. Jag har väl alltid misstänkt det för att bensinmackarna skulle tjäna något syfte men orkade aldrig ta mig tiden att testa.
2013-01-16, 20:23
Medlem
MortalDiseases avatar
Vad tror ni om de nya Arkad spelen, det är ju bekräftat att det kommer bli bättre än de dåliga "Nokia 3310" spelen (tror jag) skulle det möjligtvis kunna vara något i klass med typ (bara ett exempel) TEKKEN 2?
Senast redigerad av MortalDisease 2013-01-16 kl. 20:26.
2013-01-16, 20:56
Medlem
sneakydudes avatar
Citat:
Vad tror ni om de nya Arkad spelen, det är ju bekräftat att det kommer bli bättre än de dåliga "Nokia 3310" spelen (tror jag) skulle det möjligtvis kunna vara något i klass med typ (bara ett exempel) TEKKEN 2?

Va, vart??

Hur som helst, jag tror att om det är spelautomater med så kommer de nog inte att vara nämnvärt mycket bättre än de som har varit. Kanske att det finns med nån arcadeshooter typ Metal Slug eller nånting.

Nån mer än jag som tyckte biljard i IV var bra utfört? Ser hellre att de lägger krut på "riktiga" aktiviteter (ironiskt att skriva det i en tråd som handlar om ett tvspel), än spelautomater.

Golf, fiske, bowling, dart, biljard, boule, pingis, bungyjump, tennis, basket, mma/boxning, ja listan kan göras rätt lång. Har för mig att basket fanns med i SA, och flertalet av de grejer jag listade har ju gjorts förr. Tyckte även cagefightingen i tbogt var kul, även fast det spårade ur mot slutet.
2013-01-16, 21:12
Medlem
Vad skulle ni tycka om detta fanns med? Svara gärna på alla om ni kan, vill veta vad folk tycker.

1. Om man kunde bestämma när man ville ta sig en cigarett. Du sitter på båten, fiskar och trycker på "B" och pil upp och får fram en cigg som du njuter medan du njuter av solen

2. Om man kunde koppla sitt Spotify-account till sitt GTA så man har en radiostation som heter "Pelle Hanssons lista" beroende på vad den heter på Spotify. Vore lite skoj att blanda gamla godingar från SA. Apropå låtar, bara jag som störde mig på den där The Beats kanalen tror jag det hette i IV? En låt som gick exakt såhär "Wherever you are *dj scratch* SWIZZY" och så höll den på så i en halvminut. Fyfan.

3. Vad jag vet kan man cykla eller hur? Om man cyklar någon gång och ramlar borde det vara realistiskt så hela cykelfan ramlar på dig. Gubben ska sedan stöna lite och kolla runt om sig så ingen såg och sen gråta lite i smyg. Nej, men ärligt talat så borde cykeln ramla på dig för det är så det brukar vara om du inte hoppar av i farten. Kanske att man får blodiga knän efteråt?

4. Nån butik man kan köpa varor i. Vore asballt att gå in i typ en kiosk eller ICA och köpa sig nån glass eller cola. Självklart ska man kunna köpa ett stycke fint kött med tillhörande bearnaisesås och det ska slukas i ett.

5. Att gå in i en bank och kunna ta fram sin pistol och råna hela banken. Larmet ska inte gå direkt och pengarna ska man få, men de går bort om man tar bort polisen efteråt via fusk eller dör under jakten (no shit)
2013-01-16, 21:30
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Jo de sa ju att de skulle satsa mycket på några få aktiviteter, så det inte blir en massa halvbra/dåliga...
Jag skulle tro att golf är en av aktiviteterna som kommer vara med=)
2013-01-16, 21:30
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Va, vart??

OBS, skrev (tror jag) det kan ha blandats ihop med att nr jag läste om mini games i den stora artikeln.

Ja, golfspelandet kommer nog kunna bli bra, Dan hauser verkar stolt över den delen.

Det ska bli kul att stöta på fotgängare i V, nu när dom har lite mer personlighet, kommer nog finnas en och annan skumjävel, säkert sekter också etc
Senast redigerad av MortalDisease 2013-01-16 kl. 21:34.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in