2012-12-26, 05:07
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Tror ni man kommer kunna ta droger eller dricka alkohol och bli påverkad? Alkoholen känns rätt självklar men drogerna vet jag inte. Hade varit kul att dra en lina på nån.sunkig klubb i LA:s bakgator
Övriga droger är svåra att rekonstruera. Speciellt i spel.
Vet ej om du t ex testat cannabis men det vore näst intill en omöjlighet att kunna bygga upp en spelvärld av dess påverkan. Visst, man kan köra på dess symptomer som ökad aptit och lathet men de visuella effekterna skulle inte gå.
2012-12-26, 06:10
Medlem
Smygfascists avatar
Hoppas innerligt på ett spel mer lutat åt San Andreas-stuket än fyran.

Visst, fyran är en klass i sig och på många vis ett genialt GTA-spel, men friheten och alla valmöjligheter toppat med humorn var underbar i San Andreas. Bara en sådan sak att man hade tillgång till flertalet flygplan var ju otroligt underhållande!
2012-12-26, 11:18
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Övriga droger är svåra att rekonstruera. Speciellt i spel.
Vet ej om du t ex testat cannabis men det vore näst intill en omöjlighet att kunna bygga upp en spelvärld av dess påverkan. Visst, man kan köra på dess symptomer som ökad aptit och lathet men de visuella effekterna skulle inte gå.
Det är sant, har visserligen aldrig provat cannabis på riktigt bara litegrann från en joint som åkte runt på en fest så jag vet inte hur det känns. Det kan nog vara svårt att efterlikna. Tycker att i Gta IV så var alkohol effekten ganska överdriven, sådär jävla mycket snurrar det inte efter en bira på krogen med sin ryska kusin
2012-12-26, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Det är sant, har visserligen aldrig provat cannabis på riktigt bara litegrann från en joint som åkte runt på en fest så jag vet inte hur det känns. Det kan nog vara svårt att efterlikna. Tycker att i Gta IV så var alkohol effekten ganska överdriven, sådär jävla mycket snurrar det inte efter en bira på krogen med sin ryska kusin
De tog nog mer än 1 bira . Det är väl mera känslan som är svår att förmedla, vore kul med andra droger dock. Morning Glory frön, Salvia, LSD osv!
2012-12-26, 11:50
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xennah
De tog nog mer än 1 bira . Det är väl mera känslan som är svår att förmedla, vore kul med andra droger dock. Morning Glory frön, Salvia, LSD osv!

LSD - Du hoppar in i den fetaste bilen, du blir kär i sätet du sitter i.. alla färger blir så mycket starkare.. alla som går på sidan om vägen är bikinibrudar i din smak, allting är överdrivet perfekt,

Det börjar avta - bilen förvandlas till en skrotbil, allting blir till den gråa vardagen.. bikinibrudarna som gick där var helt vanliga sunkmänniskor som absolut inte är i din smak, allting är precis som vanligt och nu har du även en polisjävel hack i hälen
2012-12-26, 11:53
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av voltio
Tyvärr så kommer de nog göra de. Spel som BF3 laggar hela tiden för mig

Jag har hört mycket snack om lagg hit och dit om IV, BF3, FAR CRY, osv på PS3.
Själv har jag aldrig haft den upplevelsen, allt flyter på som det ska.
Men grafiken ska man inte tala om, har man spelat samma spel via en dator så är det svårt att gå tillbaka till den gamla trogna konsolen.. då man knappt ser fienderna i bf3 etc.
2012-12-26, 12:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Jag har hört mycket snack om lagg hit och dit om IV, BF3, FAR CRY, osv på PS3.
Själv har jag aldrig haft den upplevelsen, allt flyter på som det ska.
Men grafiken ska man inte tala om, har man spelat samma spel via en dator så är det svårt att gå tillbaka till den gamla trogna konsolen.. då man knappt ser fienderna i bf3 etc.

gta iv är inte roligt att spela på datorn. Det är det däremot på konsol.
BF3 är ett riktigt unket spel och man genomskådar det så jävla hårt när man spelat det i en vecka. Bajsspel.
GTA V, om det optimeras perfekt, kommer det äga hårt på konsol.
2012-12-26, 12:50
Bannlyst
Bara jag som fick GTA V i julklapp?
2012-12-26, 13:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Qnekten
Bara jag som fick GTA V i julklapp?

gta iv?
2012-12-26, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MookkeBajz
gta iv?

Kan vara så att han fick en förhandsbokning utav GTA:V i julklapp...
2012-12-26, 13:35
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xennah
LSD
Allra högst osannolikt att man kommer få testa det i detta spel.
Hade självklart dock varit extremt grymt.
2012-12-26, 14:17
Medlem
MortalDiseases avatar
Vad tror ni om dykare i spelet, det kommer väl högst sannolikt finnas fotgängare som dyker i haven, det känns som om man kommer att få se haj attacker på andra som dyker/surfar.

Tror ni man kommer kunna upptäcka andra som kör U-båtar? texempel att man kommer kunna kapa andras, slita ut dom så att dom drunknar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in