Jag tror inte att någon har nämnt detta innan men på IGN Sverige så är det sagt att Dan Houser har uttalat sig följande om Gta V ang nästa generations konsoler
"En del pratar om begränsningar i den här konsolgenerationen, men vi tycker inte att det finns så många. Vi kände att vi kunde göra imponerande saker för en stor publik. Det finns en mycket större publik på PS3 än vad som kommer att finnas till PS4."
Detta bekräftar ju i princip att Gta V inte kommer att komma till nästa generations konsoler (vilket har vart självklart för min del hela tiden) så alla ni som tror att Gta V kommer att släppas till nästa generations konsoler kan mer eller mindre ge upp era diskussioner.
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Vilket spel kan man släcka törsten med tills detta spelet kommer ut? Håller på att bli galen här hemma... Har Yakuza 4 på PS3 men vetefan, tyckte det var riktig skit dock spelade jag bara första uppdraget.
Yakuza 4, är det inte det spelet som har så sjukt mycket dialog och otroligt lite speltid?
Iallafall de första uppdragen vad jag minns
Jag har fan speltorka för tillfället så kan tyvärr inte ge dig några tips
Även om jag har sagt "Äh ett halvår går fort" ang Gta V släppet så känner jag för tillfället att tiden går jääääävligt långsamt