2013-09-09, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Det har redan diskuterats åtskilliga gånger i tråden; det beror helt på var du bor, var postkontoret ligger, när återförsäljaren skickar ut paketet, när posten hämtar upp paketen, eventuella förseningar, osv. Målet är alltid att konsumenten ska ha produkten samma dag som den släpps, men det ofta saker på vägen.
Såg det nu, tack.
2013-09-09, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av copypaste
Hur fan kan du köpt de om de kommer ut om en vecka?
Men ja har ju köpt det. i och med att ja har betalat för det. Men ja får ju inte hämta det förens de e nattöppet den 17e
2013-09-09, 23:47
Medlem
PUSClFERs avatar
Nämn ett annat spel som har resulterat i denna effekt: http://i.imgur.com/QNAlr0S.jpg
2013-09-10, 00:02
Medlem
Verdess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majj1katt
Det hade varit intressant att veta hur stor del som har gått åt till marknadsföringen. Känns ändå som att de har lagt en stor del av budgeten på det.

Tror du de behövt lägga så mycket pengar på reklam? Skulle tro att det mesta sköter sig självt när det är en så populär titel som gta. De släpper lite videos på youtube som får miljontals views, men de gör väl inte så mycket mer? Det skrivs redan flitigt på alla forum och alla recensenter slåss om att få skriva om det. Det är nog inte många miljoner dollar iaf.
2013-09-10, 00:10
Medlem
frantiks avatar
Vad sjukt det vore om spelet visar sig vara en rejäl flopp och att allt som tidigare nämnts inte stämmer för fem öre. Vilken jävla lyckad marknadsföring dom har gjort. Eller så är det spelet som verkar så jävla bra så att det blir en sådan förebannad hype kring det.
Ska bli mycket skoj att dra igång detta spel. Förutsätter att det lär bli en hel del panik-hets i denna tråd om något litet skit visar sig inte fungera med en gång. Eller om några inte får hem spelet i tid.
2013-09-10, 00:25
Medlem
majj1katts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verdes
Tror du de behövt lägga så mycket pengar på reklam? Skulle tro att det mesta sköter sig självt när det är en så populär titel som gta. De släpper lite videos på youtube som får miljontals views, men de gör väl inte så mycket mer? Det skrivs redan flitigt på alla forum och alla recensenter slåss om att få skriva om det. Det är nog inte många miljoner dollar iaf.

Visst, bara att annonsera ut spelet gör ju själv ganska mycket. Sen är det ju ett plus med youtube-klippen. Men all reklamplats man betalar för är inte speciellt billigt, t.ex. på Times Square.

Citat:
Vad sjukt det vore om spelet visar sig vara en rejäl flopp och att allt som tidigare nämnts inte stämmer för fem öre. Vilken jävla lyckad marknadsföring dom har gjort. Eller så är det spelet som verkar så jävla bra så att det blir en sådan förebannad hype kring det.
Ska bli mycket skoj att dra igång detta spel. Förutsätter att det lär bli en hel del panik-hets i denna tråd om något litet skit visar sig inte fungera med en gång. Eller om några inte får hem spelet i tid.

Om man räknar in budgeten och tiden de haft till att göra spelet så ska det mycket till för att folk ska bli besvikna. Flopp tror jag det inte blir. Men med tanke på hur överhypade vissa är så måste ju nästan någon bli besviken.
2013-09-10, 00:31
Medlem
herrmuss avatar
Nu finns spelen i butik i landet Väst

360 http://imageshack.us/photo/my-images/827/zhvs.jpg/

PS3 http://imageshack.us/photo/my-images/716/ylil.jpg/

Och Reddit:

http://i.imgur.com/hRIhXvx.jpg?1

God natt!
2013-09-10, 01:03
Medlem
frantiks avatar
Alla vi som har spelat FIFA vet ju att PSN har en tendens att krascha dom första speldagarna pga stor belastning. Är det bara jag som oroas av detta faktum? Att PSN:s servrar inte kommer att palla med alla användare som connectar samtidigt.
2013-09-10, 01:03
Bannlyst
Är det nån som vet nåt om realismen i spelet? tex när man avlossar ett skott i 4an så börjar varenda jäkla fotgängare fly samtidigt som skottet blåste av.. i verkligheten skulle folkmassan först i några sekunder haja till och kolla där de hörde skottet ifrån. Sen när de upptäcker vad det är, då ska paniken komma.. inte samma sekund man blåser av ett skott.

Plus poliserna är ju helt hjärndöda i 4an om man jämför med verkligheten.. de kan ju fan inte jaga en utan att krascha in i nån annan bil i varje korsning

Lite sånt här jag undrar över med 5an och hoppas det har förbättrats avsevärt.

Nån som vet detta? har ingen lust att leta efter den infon av 1000tals, har inte hängt med riktigt i infon bara..
2013-09-10, 03:24
Medlem
Fladdermasks avatar
Tänkte kolla, har vi några tappra krigare som har börjat köa än utanför butikerna som har nattöppet? Brukar ju alltid vara de men har inte läst om de någonstans i denna tråden!
2013-09-10, 03:27
Medlem
dangerzone123s avatar
Tror inte jag vågar spela detta spel efter de enorma förväntningar jag har på det. Räknar med att det är det bästa spelet någonsin.
2013-09-10, 05:42
Medlem
Fladdermasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dangerzone123
Tror inte jag vågar spela detta spel efter de enorma förväntningar jag har på det. Räknar med att det är det bästa spelet någonsin.
Rättelse: Tror inte jag vågar/behöver spela något efter detta spel. Finns inget som kommer slå detta

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in