2013-02-01, 00:09
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Hoppas dom fixar kanterna samt träden från screen bilderna. Det var första tanken som slog mig när jag fick veta att som skjutit upp på det.

Yes

http://mycountdown.org/fullpage.php?cp3_Hex=0F0200&cp2_Hex=010223&cp1_Hex =6CDD8E&ham=0&img=&hbg=0&hfg=0&sid=0&fwdt=150&lab= 1&ocd=Launch&text1=GTA%20V%20RELEASE&text2=GTA%20V %20RELEASE%20COUNTDOWN&group=Event&countdown=Relea se&widget_number=3010&event_time=1379376000&timezo ne=Europe/Amsterdam
2013-02-01, 00:20
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Men jag bara undrar, är du likadan ifall det handlar om en försenad julklapp/födelsedagspresent? "VAFAN SKA JAG VA TACKSAM FÖR? JAG FICK JU PRESENTEN FLERA DAGAR SENT... WÖÖÖH"

Vissa idioter verkar ju tro att Rockstar gör vissa grejer medvetet för att "jävlas". Ja, jisses. Och vissa verkar ta det hela på allt för stort allvar "VARFÖR SLÄPPER DE EN TRAILER Å SEN I TYSTA I ETT ÅR???". Finns inga regler.
En gåva är en annan sak och hör inte hit.

Det är som att bilen du köpt inte kommer på ett halvår men du ska fan va nöjd för den kommer fungera då iallafall.

Håller med dig att det inte kan finnas någon tanke med att jävlas med sina kunder, det finns det ingen anledning till.
2013-02-01, 01:56
Medlem
sneakydudes avatar
Hoppla, såg inte releasedatumet förrän nu. Det var lite otippat.
2013-02-01, 02:44
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiku
" Sluta gnälla att du inte får din lön, nästa månad får du dubbla löner!"
Köper inte ditt argument, att man skall vara tacksam för att noggrant spel senare än planerat. Jag vill ha spelet nu minst lika noggrant som sen.

Du kan ju lika gärna vänta tills GTA VI släppts..

Jag har ett liv utanför vardagsrummet så ja, jag kan lika gärna vänta. Dock kan det ju vara kul att ha något att spela när höstmörkret faller på? I mitt fall hade inte ett GTA spel suttit fint under sommaren, eftersom det ändå bara hade till mestadels legat tills hösten iallafall.

Löneargumentet håller inte heller för den delen. Det är inte direkt så du behöver GTA V för att överleva, på samma sätt som jag behöver min lön varje månad. Torka tårarna, försök ta dig ut lite i sommar istället, och spela till hösten. No biggie.

"GTA V RELEASE is in 227 days, 20 hours, 14 minutes" - Okej, det är lite väl långt borta.
2013-02-01, 02:49
Medlem
BaiskeliPampus avatar
Vet att det inte är så att spelets skjuts upp pga eventuella PS4/XBOX 720.
MEN, om det skulle vara så att PS4 utannonseras nu i februari, hade det inte varit smartare att vänta tills dess att de nya generationerna kommer ut?
2013-02-01, 02:56
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaiskeliPampu
Vet att det inte är så att spelets skjuts upp pga eventuella PS4/XBOX 720.
MEN, om det skulle vara så att PS4 utannonseras nu i februari, hade det inte varit smartare att vänta tills dess att de nya generationerna kommer ut?

Varför skulle det vara smartare? Att sälja spelet till en sprillans ny konsol som några få äger, eller till en konsol som nästan varenda svensson har hemma. Att optimera spelet till en konsol som man är van vid och har gjort x antal spel till, eller till en helt ny konsol som är okänd mark. Det är bara att välja.
2013-02-01, 07:21
Medlem
Legendarys avatar
Alltså calm your vaginas down ladies.

Om ni läser deras meddelande igen(Nej, nu får ni fan gå in och läsa själva denna gången på deras newsfeed) så kan man klart och tydligt förstå att spelet inte är försenat, det är inte delayed, spelet är antagligen klart för release redan idag, som ett fungerande, mycket bra spel.

MEN!
Dom är inte nöjda, antagligen pga feedback, Rockstar påpekar glasklart att vi fans har en högre standard, som dom vill uppnå för att göra OSS nöjda.

Jag förstår inte hur folk kan missa det positiva i det? Sålänge jag kan minnas så har stora fina spel släppts, med enorma hyper!

Sen kommer spelet och då sitter folk där sen och klagar något djävulskt på att dom är besvikna, saker är fel, det och det fattas. När nu då Rockstar, inför det mest efterlängtade spelet på väldigt länge, om inte någonsin, ändrar sig från vår till höst, så sitter folk och kallar dom för askassa mm?

SJÄLVKLART blir man besviken. Men vad tjänar det till att sitta och gråta och svära över det? Är det inte bättre att hålla stämningen uppe i tråden och faktiskt försöka uppskatta det enorma jävla jobb dom lägger ner? Jag ser hellre att ett spel släpps 4-5 månader senare för att göra oss perfektionister till spelare nöjda, än att dom kastar ut spelet när dom egentligen inte tycker att det är så bra som det kan bli, bara för att dom råkar annonserat "Spring 2013".

Tycker förövrigt att det är god tid för en stark varning från mod här.

Jag förstår att folk är besvikna. Men vafan, fyll inte tråden med sånt, det är drygt som satan att behöva läsa samma skit om och om och om igen.

ALLA är besvikna, men sluta göra en sådan jävla grej av det när det ändå inte leder någonvart!
Senast redigerad av Legendary 2013-02-01 kl. 07:24.
2013-02-01, 07:36
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Inget som kom som en chock direkt.
Vartenda Gta har väl varit försenat/framskjutet sen det kom på konsol?

Sen hjälper det inte att gnälla och klaga här i tråden, det kommer inte snabbare för det.
Det kommer detta året, var glada för det.
Senast redigerad av Vicious-Macki 2013-02-01 kl. 08:23.
2013-02-01, 08:50
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legendary
Alltså calm your vaginas down ladies.

Om ni läser deras meddelande igen(Nej, nu får ni fan gå in och läsa själva denna gången på deras newsfeed) så kan man klart och tydligt förstå att spelet inte är försenat, det är inte delayed, spelet är antagligen klart för release redan idag, som ett fungerande, mycket bra spel.

MEN!
Dom är inte nöjda, antagligen pga feedback, Rockstar påpekar glasklart att vi fans har en högre standard, som dom vill uppnå för att göra OSS nöjda.

Jag förstår inte hur folk kan missa det positiva i det? Sålänge jag kan minnas så har stora fina spel släppts, med enorma hyper!

Sen kommer spelet och då sitter folk där sen och klagar något djävulskt på att dom är besvikna, saker är fel, det och det fattas. När nu då Rockstar, inför det mest efterlängtade spelet på väldigt länge, om inte någonsin, ändrar sig från vår till höst, så sitter folk och kallar dom för askassa mm?

SJÄLVKLART blir man besviken. Men vad tjänar det till att sitta och gråta och svära över det? Är det inte bättre att hålla stämningen uppe i tråden och faktiskt försöka uppskatta det enorma jävla jobb dom lägger ner? Jag ser hellre att ett spel släpps 4-5 månader senare för att göra oss perfektionister till spelare nöjda, än att dom kastar ut spelet när dom egentligen inte tycker att det är så bra som det kan bli, bara för att dom råkar annonserat "Spring 2013".

Tycker förövrigt att det är god tid för en stark varning från mod här.

Jag förstår att folk är besvikna. Men vafan, fyll inte tråden med sånt, det är drygt som satan att behöva läsa samma skit om och om och om igen.

ALLA är besvikna, men sluta göra en sådan jävla grej av det när det ändå inte leder någonvart!
Väldigt vackert...
Men sen kommer inte detta spel vara perfekt. Varken om spelet kommer ett år före eller efter release. Majoriteten av alla i denna tråden har ju sky höga förväntningar så gnäll kommer finnas då som det gör nu.
2013-02-01, 09:12
Avslutad
Ett jävla tjat om att det kommer i Sept.. Vill ni ha ett halvfärdigt spel kanske? Rockstar levererar alltid kvalitéspel. Låt det ta den tid det kräver.
2013-02-01, 10:25
Medlem
MortalDiseases avatar
Jag vet att GTA V släpps till ps3, men eftersom Sony tillkännager nästa Playstation den 20 februari så finns det mycket att se fram emot
2013-02-01, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MookkeBajz
Kommer inte till pc tyvärr mannet.
Aha åhfan! tack för upplysningen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in