Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Förvisso sant men då hade jag hellre sett att de utvecklar sättet som man äter på snabbmatsrestaurangerna, att man tex måste sätta sig vid ett bord för att äta istället för att bara få en hamburgare som man äter upp vid disken på två sekunder
Eller varför inte utveckla det ännu mer och man kan beställa hem lite kinesiskt eller nåt

Bara knappa in på mobilen chinese eller indian så kommer det hem till dörren

Så slipper man fara ut och käka. Nu när jag tänker efter var det en ganska efterbliven idé

Om man skulle vilja få upp hälsan och inte orkar fara till en restaurang så skulle man kunna laga det själv också. Fast vid lite eftertanke slopar jag båda idéerna ovanför. Det är inte sims vi spelar.
En sak som stör mig i GTA-spel är flickvänner och vänner som ringer och nojsar. Inte fan vill jag fara och bowla med Roman eller nån var 5:e minut. Om man vill göra något med andra spelkaraktärer ska man ringa dom och dom ska inte ring en. Sen att man blir mindre vän med någon för att man tackar nej till att spela dart eller nåt är ju helt ärligt efterblivet. Hoppas att man inte behöver bry sig om relationer särskilt mycket.