2013-01-14, 15:35
Medlem
sneakydudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dripp-flopp
http://www.youtube.com/watch?v=p32qoo5qhrM var de bästa jag kunde hitta vid denna tidpunkt, men det var den "tunnelbanan" jag tänkte på, så du är helt rätt i att det är brown streak tågen som passerar där, men jag har du alltid sett det som en tunnelbanestation. tågstation under mark=tunnelbana no? i dunno för mig är det det i alla fall

Det där är ju en mod. Det är ju inte ens ett brown streak tåg som rullar in. Stationen stämmer, men inte loket.

Gta SA hade inte någon renodlad tunnelbana, men brown streak tågen var väl en hybrid mellan tunnelbana och vanlig järnväg antar jag. http://www.youtube.com/watch?v=11xDLK9oDxc bläddra fram till 38:50 och kolla därifrån, sen är det väl upp till var och en om man vill kalla det tunnelbana eller inte. Med det sagt så tycker jag själv att det är märkligt med en tunnelbana som dels har diesellok, dels går långt ute på landsbygden och sen bara har en station under jord, men jag är väl petig antar jag.
2013-01-14, 15:49
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Det där är ju en mod. Det är ju inte ens ett brown streak tåg som rullar in. Stationen stämmer, men inte loket.

Gta SA hade inte någon renodlad tunnelbana, men brown streak tågen var väl en hybrid mellan tunnelbana och vanlig järnväg antar jag. http://www.youtube.com/watch?v=11xDLK9oDxc bläddra fram till 38:50 och kolla därifrån, sen är det väl upp till var och en om man vill kalla det tunnelbana eller inte. Med det sagt så tycker jag själv att det är märkligt med en tunnelbana som dels har diesellok, dels går långt ute på landsbygden och sen bara har en station under jord, men jag är väl petig antar jag.

Att just det där klippet visar en mod är väl rätt uppenbart...

Precis därför jag inte kallar det för tunnelbana.

Tror dock fortfarande att det inte kommer att finnas någon tunnelbana i Gta V, det finns en tunnelbana i LA på riktigt men det finns ju inget som tyder på att det kommer att finnas med i Gta V än så länge.
Senast redigerad av Reggaeman 2013-01-14 kl. 15:52.
2013-01-14, 17:05
Medlem
dripp-flopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Att just det där klippet visar en mod är väl rätt uppenbart...

Precis därför jag inte kallar det för tunnelbana.

Tror dock fortfarande att det inte kommer att finnas någon tunnelbana i Gta V, det finns en tunnelbana i LA på riktigt men det finns ju inget som tyder på att det kommer att finnas med i Gta V än så länge.
de video klippet jag länkade var det bästa jag kunde hitta tio över sex och visar tunnelbanan jag menar, även om andra kanske mysstycker om det är en tunnelbanestation eller ej, quotar mig själv:

Citat:
Ursprungligen postat av dripp-flopp
tågstation under mark=tunnelbana no?
2013-01-14, 18:44
Medlem
sneakydudes avatar
För min del är det egentligen skitsamma om det finns tunnelbana eller ej. Det är en schysst krydda i spelvärlden, men mina stunder i tunnelbanan i gta iv kan man nästan räkna i minuter på en hand. Det enda som var roligt var att trakassera uteliggare=) Tunnelbana är dock ett ypperligt ställe för easter eggs och andra dolda godsaker.

Nån som körde multiplayer i gta iv förresten? Jag körde det en hel del och det var fan inte helt tokigt alltså. Gillade "tjuv och polis" läget där ena laget är maffia som ska eskortera sin boss till ett flyktfordon, och andra är poliser som ska stoppa honom. Free roam gillade jag inte lika mycket, kartan var alldeles för stor för det. Hoppas de lägger mycket krut på multiplayerdelen, för i gta-världen så är det verkligen en oslipad diamant. Det vore ju grymt om man kunde vara mer än 16 spelare. 32 hade varit fenomenalt och 64 optimalt, men det vågar man knappast hoppas på.
2013-01-14, 19:38
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
För min del är det egentligen skitsamma om det finns tunnelbana eller ej. Det är en schysst krydda i spelvärlden, men mina stunder i tunnelbanan i gta iv kan man nästan räkna i minuter på en hand. Det enda som var roligt var att trakassera uteliggare=) Tunnelbana är dock ett ypperligt ställe för easter eggs och andra dolda godsaker.

Samma för mig, testade att åka tunnelbanan en gång men man kommer ju mycket fortare fram med bil
Det enda jag gör i tunnelbanan om jag ens vistas där nere är att putta ner folk på spåret eller så kör jag bil i 200km/h genom tunnelsystemen.

---------------------------------------------------------------------

Lite OT kanske, Sigge Eklund på Instagram

http://instagram.com/p/Uc9P11i_oJ/

Hade aldrig kunnat tänka mig att han var en "gamer" haha
2013-01-14, 20:50
Medlem
VVCs avatar
Vet inte om denna bilden har varit i tråden har iaf inte sett den.

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/148502_544975588847880_1179613081_n.jpg
2013-01-14, 20:57
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVC
Vet inte om denna bilden har varit i tråden har iaf inte sett den.

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/148502_544975588847880_1179613081_n.jpg

Den är nämd och länkad på sidan 882

Här har du bilden i största upplösningen som finns tillgänglig

http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/downloads/wallpapers/games/v_trunk_2880x1800.jpg
2013-01-14, 21:01
Medlem
MortalDiseases avatar
Nu får de bannemej komma lite news :-)
2013-01-14, 21:16
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Den är nämd och länkad på sidan 882

Här har du bilden i största upplösningen som finns tillgänglig

http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/downloads/wallpapers/games/v_trunk_2880x1800.jpg
Jag verkligen älskar den där bilden. Vet inte om det här har nämnts tidigare, men om man zoomar in på Trevors hals står det "cut here" haha Sen en detalj som jag också gillar är taggtråden på staketet. Mycket fint.

Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Nu får de bannemej komma lite news :-)
Ja men blir lite sur. Sen blir man faktiskt lite mätt när dom släpper bomber som den där megaartikeln. Mera mindre släpp skulle iallafall lysa upp min vardag mer.
Senast redigerad av Cosmo.Kramer 2013-01-14 kl. 21:20.
2013-01-14, 21:24
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Jag verkligen älskar den där bilden. Vet inte om det här har nämnts tidigare, men om man zoomar in på Trevors hals står det "cut here" haha Sen en detalj som jag också gillar är taggtråden på staketet. Mycket fint.

Ja men blir lite sur. Sen blir man faktiskt lite mätt när dom släpper bomber som den där megaartikeln. Mera mindre släpp skulle iallafall lysa upp min vardag mer.

Ja det håller jag med om, om dom hade delat upp megasläppet så hade man haft mer att diskutera också, om dom hade gett lite info varje vecka hade suget efter spelet varit rena abstinensen.
Hoppas att det kommer info nu till veckan
2013-01-15, 00:10
Medlem
Spelade precis lite TBGT och måste säga att jag garvade hälften av tiden som jag spelade.. Jag står på en skyskrapa och har sex stjärnor. Hoppar ut, dör givetvis, och så står polisen och riktar sina vapen mot mig och säger: "Give up, you are surrounded". Bara älskar det! Haha.
2013-01-15, 08:37
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
En liten grej som jag hoppas kommer i GTA V. När jag satt och spelade FC3 igår kom jag på en idé. Att istället för att pengarna på människorna bara far ut på gatan och lyser grönt, tycker jag att man skulle måsta gå fram till kroppen för att plundra den. Precis som i FC3 och Fallout tex men att man inte skulle få en massa skit utan bara pengar. Är jävligt irriterande i FC3 när man får typ spelkort och fan och hans moster. Jag vill bara ha pengar.

Nånting till som skulle vara kul var om man tog en sämre bil så har den ingen GPS. Bara lite finare och dyrare bilar skulle ha GPS, vad säger ni om det? Om man gillar sämre bilar skulle man då kunna vara till typ en mack och köpa en GPS. Skulle också vara lite kul.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in