2012-12-24, 12:40
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ahibbi
En stor julklapp
http://www.rockstargames.com/newswire/article/47481/happy-holidays-enjoy.html
Haha rottweiler passar så bra i rosa
2012-12-24, 13:22
Medlem
Kesslers avatar
Men lägg av! UBÅT! HAJ! Det är fan för jävla bra, orkar inte.

Visst är det snö på Franklin/hund-bilden? Eller vad är det för nåt? Snöar väl inte mycket i LA.
2012-12-24, 13:31
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler

Visst är det snö på Franklin/hund-bilden? Eller vad är det för nåt? Snöar väl inte mycket i LA.

Ja det ser ju faktiskt lite ut som snö, fast det känns lite mysko att köra ner kabbat vid minus grader
2012-12-24, 13:35
Medlem
leifips avatar
Enligt webhallen's hemsida står det när det släpps till PC. Dock inte till Xbox eller Ps3. Vet inte om det stämmer heller.

"Release: Mars 2013 " Från deras hemsida.
2012-12-24, 14:06
Medlem
GolfWangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler

Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Ja det ser ju faktiskt lite ut som snö, fast det känns lite mysko att köra ner kabbat vid minus grader

nånsin hört talas om betong?

Citat:
Ursprungligen postat av leifip
Enligt webhallen's hemsida står det när det släpps till PC. Dock inte till Xbox eller Ps3. Vet inte om det stämmer heller.

2012-12-24, 14:54
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leifip

Sluta snacka om pc och releasedatum GTA V kommer till konsoll våren 2013. Altt annat är bara skitsnack. Besudla inte tråden med dynga snälla.

Är det bara jag som inte gillar den här undervatten-grejen? Känns lite väl hypad och kommer troligtvis vara kul typ 15 min att köra ubåt sen blir det långtråkigt. Båt är ju ganska kul, för man kan flyga på ramper och skit, men en båt under vattnet kan man inte flyga eller härja. Det enda som kanske sklle vara kul var om det fanns torpeder

Sen får jag mardrömmar av hajen Jag tycker man ska kunna simma i lugn och ro utan risk för att bli uppäten. Det ska inte vara som i FC3.
2012-12-24, 14:56
Medlem
alroberts avatar
Bara jag som märkt att för varje ny bild som släpps blir det fulare och fulare?
2012-12-24, 15:11
Medlem
Nice åka runt med Ubåt kolla på hajar, Leta efter sjunkande båtar kolla på fiskar bara åka runt o ge fan i allt annat där uppe "poliserna" och nice med hajar fanns det i "Scarface" om man simmade för långt ut kan bli nice och putta ner någon random i vattnet så kommer en haj och äter upp den o vattnet färgas rött, kommer säkert bli något roligt uppdrag som hajar är med i t,ex att mafian ska dumpa någon i vattnet eller att hajattacker har anfallt badande människor och sånt.

Och hunden verkar kunna följa med på mycket nice.
2012-12-24, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Sluta snacka om pc och releasedatum GTA V kommer till konsoll våren 2013. Altt annat är bara skitsnack. Besudla inte tråden med dynga snälla.

Är det bara jag som inte gillar den här undervatten-grejen? Känns lite väl hypad och kommer troligtvis vara kul typ 15 min att köra ubåt sen blir det långtråkigt. Båt är ju ganska kul, för man kan flyga på ramper och skit, men en båt under vattnet kan man inte flyga eller härja. Det enda som kanske sklle vara kul var om det fanns torpeder

Sen får jag mardrömmar av hajen Jag tycker man ska kunna simma i lugn och ro utan risk för att bli uppäten. Det ska inte vara som i FC3.

Tycker att man ska kunna simma lite men simmar man för långt ut blir man anfallen av en haj. Tycker ni att hajarna ska kunna anfalla båtar? Man borde kunna döda hajarna också man ser på bilden att han har en "dykar" "saker" på sig om en haj kommer och anfaller kan man ta upp en kniv och och slåss mot den eller sånt där vapen som skjuter "spjut" under vattnet.
Senast redigerad av Ufc123 2012-12-24 kl. 15:19.
2012-12-24, 15:16
Medlem
MortalDiseases avatar
Kul att dom släppt en till screnshot, kanske kommer fler med dagens gång :-)
2012-12-24, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Kul att dom släppt en till screnshot, kanske kommer fler med dagens gång :-)

Tror jag ej, Nästa gång blir det väll vid nyår kanske.
2012-12-24, 17:00
Medlem
Kan det möjligtvis vara ett stort passagerarplan , boeing 747 elr liknande som snubben kör på bild 4?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in