2013-01-15, 20:30
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Eller varför inte utveckla det ännu mer och man kan beställa hem lite kinesiskt eller nåt Bara knappa in på mobilen chinese eller indian så kommer det hem till dörren Så slipper man fara ut och käka. Nu när jag tänker efter var det en ganska efterbliven idé Om man skulle vilja få upp hälsan och inte orkar fara till en restaurang så skulle man kunna laga det själv också. Fast vid lite eftertanke slopar jag båda idéerna ovanför.

Jag skulle lätt ringa pizzabudet när jag rånat en bank, sätta pistolen i tinningen på pizzabudet medan man flyr lagen
2013-01-15, 22:03
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Jag skulle lätt ringa pizzabudet när jag rånat en bank, sätta pistolen i tinningen på pizzabudet medan man flyr lagen
Ja, en eller två gånger kanske, men sen blir vissa funktioner tråkiga rätt snabbt. Dom borde lägga mycket krut på det man gör ofta, och inte på en massa, efter ett tag, tråkiga detaljer..
2013-01-15, 22:20
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Ja, en eller två gånger kanske, men sen blir vissa funktioner tråkiga rätt snabbt. Dom borde lägga mycket krut på det man gör ofta, och inte på en massa, efter ett tag, tråkiga detaljer..
Sluta vara så bitter vi filosifierade lite över saker som skulle vara kul med i GTA V. Ingenting som vi varken tror att kommer med eller saker som vi egentligen vill att skulle komma med.Bara lite roliga tankar som vi snackar om. Sabba inte den positiva stämningen som vi har här i tråden för tillfället.

Off topic: 998 000 visningar När tror ni att det blir en miljon? Jag tippar torsdag på förmiddagen.
2013-01-15, 23:01
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Sluta vara så bitter vi filosifierade lite över saker som skulle vara kul med i GTA V. Ingenting som vi varken tror att kommer med eller saker som vi egentligen vill att skulle komma med.Bara lite roliga tankar som vi snackar om. Sabba inte den positiva stämningen som vi har här i tråden för tillfället.

Off topic: 998 000 visningar När tror ni att det blir en miljon? Jag tippar torsdag på förmiddagen.
okey, förlåt, det ska inte upprepas

ont:
hoppas man kommer kunna köra jetplanen under vattnet och jaga hajar
2013-01-15, 23:52
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227

Haha nejdå för fan det skulle vara perfekt, speciellt när man strandat på något ställe utan bilar så skulle det vara perfekt att ringa pizzabudet för att sno bilen, eller varför inte ambulansen.
2013-01-16, 07:32
Medlem
Libérées avatar
Jag tycker att alla små detaljer som de självlysande pengarna, korvätandet m.m. funkar bra som det gör. Den största utmaningen för Rockstar enligt mig är att göra uppdragen variationsrika, vilket är något som de inte riktigt lyckades med i GTA IV. Man får väl hoppas att kombinationen av landsbygd och stad gör det enklare att genomföra, i Liberty City var man ju något mer låst.
2013-01-16, 10:09
Medlem
Har inte varit inne på denna tråd på länge. Vad har hänt angående GTA V? Har releasedatum satts? Nå nya bilder/videor eller något om handlingen eller vad som helst. Vill bli lite uppdaterad och orkar inte leta i hela tråden…
2013-01-16, 11:20
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma12360
Har inte varit inne på denna tråd på länge. Vad har hänt angående GTA V? Har releasedatum satts? Nå nya bilder/videor eller något om handlingen eller vad som helst. Vill bli lite uppdaterad och orkar inte leta i hela tråden…
Kommit en ny trailer 16 november förr året tror jag och några bilder om jag kommer ihåg rätt! Ingen relle datum än tyvärr!

Bör det inte komma nu hur var det när GTA IV relle datum kom ut?
2013-01-16, 11:27
Medlem
Raverlilys avatar
Ser fram emot spelet.
2013-01-16, 11:33
Medlem
MortalDiseases avatar
Det ska bli intressant att se hur dom gjort "skärm" effekterna, alltså om det regnar så blir det blött på skärmen. Jag minns att det blev blött när man spelade GTA vice city (orkar inte youtuba och se om dom hade det i Sa & IV också)

Nåväl, tror ni att det skulle bli bra med blodskvitter och sånt när man tar fram katanasvärdet för att döda någon? eller varför inte om någon bitch skulle spotta en i ansiktet att de blir lite blött på "skärmen" det gör ju händelsen mer levande för spelaren.
2013-01-16, 15:03
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enknutensak
Skulle nog blivit jobbigt i längden... Bättre att det är som det har varit
Nej det inget beskymmer. Gillar fortfarande funktionen i AC serien.
Citat:
Sen en sak som jag alltid störde mig på. När man köpte korv med bröd så att Nico bara halva Det måste gå att få det snyggare man blir lika förbannad varje gång.
Har du käkat en korv från ett sådant korvstånd i NY? Jag förstår att han skippar resten av delen...!
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Nåväl, tror ni att det skulle bli bra med blodskvitter och sånt när man tar fram katanasvärdet för att döda någon?
Nej. Hade varit för konstigt då det är thirdperson.
2013-01-16, 15:29
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Nej. Hade varit för konstigt då det är thirdperson.

Har funkat i GTA Serien förut så det funkar nog fortf. Thirdpirson eller inte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in