Citat:
Ursprungligen postat av Rikata
Alltså ärligt talat, jag kan inte ens tänka mig hur man kan göra ett bättre GTA, vad kan man liksom förbättra? Det går ju byta stad osv, men förbättra?
Flygbara flygplan, mer jobb, mer tillgängliga hus, fler hus att välja mellan att bosätta sig i, handla öl och knark som man kan lämna i sitt hus, fler vapen, mer gore, verkligare, flyga mellan olika länder (stater då kanske), hemsidorna skall vara mer användbara än bara tittobjekt, som i SA så ska man bli hungrig igen samt gå upp och ner i vikt, välja vilket gäng man vill bli medlem i, man skall kunna gå från fattig till stenrik med vakter och brudar, bättre bromsar på fordonen, flyger du in i en byggnad så skulle det vara roligt om den rasar (WTC kopiering haha), nöjesparker, live spelningar som man kan massmörda på när man vill, mer realistisk vid omladdning, även biografer borde finnas och liknande fritidsaktiviteter så som wrestlingarenor och fotbollsarenor där det är full aktivitet så du kan förstöra allt, kropparna ligger kvar tills du har kommit en lång bit därifrån, djur borde finnas med (man behöver inte vara en djurplågare bara för att man tycker det), man skall kunna lära sig olika kunskaper på olika ställen, gymmet skall tillbaka genast (även muskelsystemet).
Säger mer när jag har kommit på mer