Citat:
- Inbrott / Minns att i SA kunde man göra ett par inbrott hos en gammal man för vapen
- Fria (Realistiska) bankrån / Mitt favorit uppdrag från 4an var ENKELT bankrånet
- Fria värdetransportrån / Skulle vara fett nice med det IMO
- Betong-känsla när man lirar, Vill helst att det är i förorten i USA som i SA
- Bättre organiserade gäng, När man ringer ska dem komma efter 2-3 minuter med bil och hjälpa dig
- Knark-lagning som dem hade i China town wars, Allt från gräs till heroin
- Bättre fysik motor, Den i GTA V var bra, fast tyckte den var buggig och lite orealistisk ibland
- Man ska kunna använda droger i spelet för att förbättra sin prestanda typ 15 minuter
- Missions man kommer ihåg,Bättre Story Normalt är det " Gå hit, Döda han, Klar "
- Personrån, Man ska sikta på en person, tvinga dem att ge dig pengar och hota osv
- Butiksrån, Gå in i en kines butik t.ex och råna han, med flyktbil och hela paketet
- Barn i spelet, Djur osv
Riktigt fina idéer du postade. Jag själv tycker personligen om Vice City mer än San Andreas med tanke på musiken och känslan. Kartan i Vice City var enligt mig alldeles lagom stor, man hittade lätt och behövde inte spendera sju mansåldrar för att ta sig dit man ville.
Det jag vill se i det nya GTA är mer frihet. Spel tenderar till att bli så strukturerade, det vill säga att man måste ta sig till en viss punkt eller markering i spelet för att kunna utföra det man vill ha gjort, ungefär såhär:
. <-- Ställ dig på punkten för att kapa flygplanet, råna pensionären eller bryta dig in i kassaskåpet!
Det är en alltför strukturerad omgivning och man får känslan av att man inte gör det själv, utan att spelet gör det åt dig automatiskt. Mindre sådant i GTA V, så blir jag nöjd.
Dessutom hade jag velat att man kunde kapa passagerarflygplan och styra dem på egen hand!