2011-10-26, 10:26
Medlem
r0lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaz
Nej nej... Det behöver inte vara likt SA, utom möjligtvis den stora världen. Jag tänkte mer på karaktärerna, och att få veta vad som "hände sedan". Gillade som sagt i tidigare inlägg de olika områdena i städerna och sättet de strukturerade upp berättelsen i förhållande till omgivningen. Så ok, lite likt SA får det gärna vara, enligt mig.

Sant! Hade du varit spelutvecklaren utav GTA så hade jag köpt det utan tvekan!

Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Årets deal... även om jag bara var ute efter Episodes from Liberty City.

+1
Sjukt värt!
2011-10-26, 10:28
Medlem
vilka nya vapen vill ni ha i gta 5??
2011-10-26, 10:30
Medlem
turbokillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robban2fast

Snutarna måste ju ha tasers, helt klart.
Sen vore det roligt med typ kastkniv!
2011-10-26, 10:38
Medlem
Sittkissares avatar
Jag hoppas verkligen inte att det blir ett till Vice City. Vice City är det sämsta spelet i spelserien imo. Jag hoppas att det är modern tid men en roligare stad än IV. Mer variation i staden åt samma håll som San Andreas. Det fanns mycket att göra i San Andreas. Men det som jag hoppas mest på är att spelet i sig är bra, dvs att poliserna är smartare, man kan lyckas gömma sig från dom trots att man är inom deras område på kartan, det finns fler sätt att åka fast än att bli ihjälskjuten eller få handfängsel vid 1 stjärna osv. Kan de fixa att spelet i sig är bra så spelar det inte så stor roll hur staden ser ut. Det kanske är tråkigt med realism men samtidigt kan det vara kul också. Vill man ha en stor sandlåda så släpps ju Saints Row 3 snart.

Skall jag dra till med en gissning så gissar jag tyvärr på London. Men jag hoppas att jag har fel vilket jag säkert har.
2011-10-26, 10:38
Medlem
xelytoss avatar
YEEEEEEEEEEEEEEEESS! Grymma nyheter!
2011-10-26, 10:41
Medlem
JamalKamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robban2fast
Vore lite kul med ett elektromagnetiskt puls-vapen som slår ut bilars microprocessorer.
2011-10-26, 11:02
Medlem
apajaevels avatar
http://www.thepoke.co.uk/2011/10/26/grand-theft-auto-dunstable-sparks-outrage/
hitta den här länken
2011-10-26, 11:05
Medlem
Tveksamt om jag har ork till ett nytt GTA i ett fiktivt USA. Jag kommer definitivt skippa det om de kör hårt på ett neger-fokus. Loggan för tankarna till Washington D.C. vilket spontant känns som en oerhört trist stad.
2011-10-26, 11:15
Medlem
Ge mig landsbygdsområden eller Miami så är jag nöjd.
2011-10-26, 11:18
Medlem
basssees avatar
Lite råare hade varit skoj!
T.ex att hagelgeväret blåser bort huvudet och raketgeväret lemlästar kroppen lite mer

Sälja/köpa/använda droger?

Strypa?
2011-10-26, 11:35
Medlem
Crackbacons avatar
De måste se till att ha ett surival mode också! (Fler spelare eller singleplayer spelar ingen roll för min del)

När man aktiverar Survival Mode kommer alla fotgängare förvandlas till blodtörstiga zombies som jagar dig och vill slå ihjäl dig för att sedan förtära dina inälvor. Hur man ska utveckla det härifrån vet jag däremot inte.

Skulle vara sinnessjukt kul att ha en hord av zombies bakom en när man själv sitter i helikoptern, för att sedan vända om och massakrera alla med helikopterns rotorblad.
2011-10-26, 11:40
Medlem
IshethZenunims avatar
Jag hoppas definitivt att LA-ryktet stämmer: http://whatculture.com/gaming/grand-theft-auto-5-rumors-have-los-angeles-setting-robert-de-niro-to-lead-voice-cast.php

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in