Jag HOPPAS att förutom återinförande av flygskolor, bilskolor och kanske mc skolor att dem har ett rejält brett utbud på fordon. Stor variation av bilar (brukar bli bra)mc's (brukar vara alldeles för lite tlad var ok) helikoptrar (brukar finnas löjligt få iaf i IV) och flygplan. Jag vet att flygplan saknades i IV:an p.g.a. att kartan var för liten. Dock läste jag på gta wikia en gång att det fanns planer på att ha med dodo planet i IV:an som enda plan. (
http://gta.wikia.com/Dodo)
''The Dodo was meant to appear in GTA IV, because of the handling line being still in the game's files''
Iaf, hoppas på att hydran återinförs, men vill förutom den ha med minst två krigsflygplan till, hydran är ju en klasiker från san andreas så klart att den borde återinföras, men spelet ska ju utvecklas, så fler plan i olika variationer vore inte fel att införa.
Angående diskussionen att införa personer från tidigare spel, vem vill det egentligen?
Personligen tycker jag att det vore jättetråkigt. Det skulle förstöra serien, man vill ju se utveckling hitta en ny karaktär att lära ''känna''. Inte återinföra en gammal karaktär som är bra mkt äldre än första gången man spelade honom. Även om personen är uppdrags givare skulle vara tråkigt. Alla (som har spelat spelet där gubben var med tidigare) har en egen cliffhanger om vad som hände med honom, om han plötsligt skulle dyka upp som uppdragsgivare och vara helt annorlunda mot ens förväntningar skulle förstöra lite av spelet.