Citat:
Köra en jet-ski uppför bäckar/floder låter kul
Ursprungligen postat av MortalDisease
Man kan ju alltid hoppas att dom har gjort liten annan körglädje i båtvärlden samt mer uppdrag och roliga grejer, mer båt trafik osv.. kanske det går att köra en liten motorbåt upp för strömmen i dom små bäckarna/floderna.
Det där med Ubåten kan bli kul om undervattens världen är bra och om det finns mycket att utforska, kan vara små kul om det finns lite fiskar och så där, tänk dig att reta upp en fet haj med ubåten
Det där med Ubåten kan bli kul om undervattens världen är bra och om det finns mycket att utforska, kan vara små kul om det finns lite fiskar och så där, tänk dig att reta upp en fet haj med ubåten

Det finns mycket roligt att göra med vatten och båtar! De där med att vara under vattnet låter inte lika kul. Kanske roligt att utforska i början men blir nog tråkigt fort.
Citat:
SA hade väl 2 bra radiokanaler + vissa bra låtar från andra kanaler, men det var mycket som inte var så jättebra.
Ursprungligen postat av Hoeglund
Jag hoppas verkligen att det blir bra musik i GTA V. Både SA och VC hade riktigt bra låtar medans IVs musik var katastrofal.. 

VC har jag inte kört men de är några bra låtar där också, men..
IV. Ni säger att det är skräp? Och att det bara är okänd musik?
Många har nog missat TLAD & TBOGT (dlc till iv) Kolla vilka band som är med:http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_Auto_IV_soundtrack#Liberty_Rock_Radio_ 97.8
Iron Maiden, AC/DC och många fler bra band. Så Liberty rock radio är minst lika bra som v-rock.
8 låtar med Bob Marley, då är K-jah west dåligt om man jämför...
Är säker på att de flesta av er har missat Vice City FM som finns med som tillägg till IV. Så den kan ni ju kolla upp.
Så jag fattar inte varför musiken i iv är skit?

Bröder..