2012-05-24, 00:06
Medlem
Qaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FEFBG
Well... R* snubben påstod ju på twitter att vi skulle få nästa trailer i juni nästa månad, och det är så klart väldigt pålitlig info. Förhoppningsvis får vi bekräftat mer om spelet då.

Han skrev ju även detta efteråt:
Citat:
Vinnicius Silva ‏@aerovinni
@RockstarGames The only thing that I can say to you is: TOMORROW all the world will know why did he moved to there! #GTAV

Skön engelska han har.
2012-05-24, 00:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Qaa

Skön engelska han har.

Tror att han jobbar på Rockstar Norths avdelning för ordbajsande. Han har nog ingen som helst koppling till företaget.
2012-05-24, 00:23
Medlem
FEFBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qaa

Skön engelska han har.
Hatar livet just nu Såg ju verkligen fram emot detta
2012-05-24, 13:55
Medlem
htsolna08s avatar
lugnet före stormen
2012-05-24, 14:10
Medlem
edberg24s avatar
Det lär inte komma något nytt idag. Gissar på att det släpps lite info i Augusti eller så.
2012-05-24, 14:24
Bannlyst
Jag skulle må bra om folk tappade intresset.
2012-05-24, 15:21
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskolnjikov
Jag skulle må bra om folk tappade intresset.

Okej?
2012-05-24, 15:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Okej?

Föregående kommentar var en biprodukt från min frustration. En form av passiv aggressivitet gentemot Rockstar.
2012-05-24, 15:40
Bannlyst
Såg precis nu en användare från rockstargames.com som skrev detta i kommentarfältet;

Citat:
Dirty_N_Wet
Rockstar lost a lot of subscribers on youtube in last past few months, and you know why.

Det är bara en tidsfråga innan folk börjar bomba samma fält med; " Remember, remember the 4th of november."
2012-05-24, 22:12
Medlem
Nej that´s it!

Så många nätter som jag legat sömnlös och kallsvettats i min säng, ständigt sökande efter någon ny information om spelet.
Denna outhärdliga väntan har gnagt mig inifrån och ut, det är med en stor lättnat som jag härmed avsäger mig allt intresse runt GTA V.

Nu tänker jag gå barfota ut i gräset, lägga mig i hängmattan och äntligen få lite sinnesro i kropp och själ.

Tack för mig Rockstar, men det avslutas här.
2012-05-24, 22:15
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MegamanX
Nej that´s it!

Så många nätter som jag legat sömnlös och kallsvettats i min säng, ständigt sökande efter någon ny information om spelet.
Denna outhärdliga väntan har gnagt mig inifrån och ut, det är med en stor lättnat som jag härmed avsäger mig allt intresse runt GTA V.

Nu tänker jag gå barfota ut i gräset, lägga mig i hängmattan och äntligen få lite sinnesro i kropp och själ.

Word.
2012-05-24, 22:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MegamanX
Nej that´s it!

Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Word.

Förstår inte denna hysterin. Max Payne 3 blev nyss färdiglanserat - ni kan inte vänta sisådär 1-2 veckor till i.o.m släppet av Max?
GTA IV är inte så värst gammalt heller så lugna puckar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in