Citat:
Ursprungligen postat av Dwade
Jag hoppas verkligen inte att det är öar. Det borde bara vara en "smooth" övergång, inte så tydlig så att man ser typ ett sträck. Här är öknen, här är staden. Så får det inte bli. Men varför ska det vara öar? Det skulle för mig förstöra hela LA-känslan.
Bilden i denna video:
http://www.youtube.com/watch?v=w8F9MN2H7_0 var förvisso fake. Men visst var det ändå en bild som känns ganska verklig, alltså att den skulle kunna vara med i spelet?
Hoppas nästan också att världen "sitter ihop" men samtidigt är det ju najs att kunna flyga mellan öar och landa på olika flygplatser, att flyga över konstant landskap ger inte riktigt samma känsla att man har flugit mellan två olika ställen om du förstår var jag menar, iof om det finns väldigt varierande landskap men hursomhelst så tror jag inte att man kommer att bli besviken
På ett sätt ja, men i mina ögon ser det nästan alldeles för detaljrikt och bra ut för att vara en screenshot från Gta V om man ska jämföra med bilderna man har sett hittills, som en upphottad artwork eller nåt kanske men inte som screenshot.