2012-11-14, 20:01
Medlem
Bdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ttoclaw
Det vet jag, men det tänker jag verkligen inte göra! Det är ju bara en detalj.

Jag tror du kommer ändra uppfattning när du väl entrar the big city.

Jag hade mina fördomar ang den bra grafiken. Vilket jag snabbt ändrade mig när jag såg första bilderna.. varför jag inte gillade första trailer har jag inget svar på, idag älskar jag den.
2012-11-14, 20:04
Medlem
Rabbadabs avatar
Riktigt grym trailer! Grafiken är verkligen inget att klaga på anser jag, det finns så mycket mer som gör ett spel episkt än fotorealistisk grafik. Kolla bara på San Andreas till exempel, fortfarande underhållande trots den taskiga grafiken. Det handlar om känslan. Visst, det är en sliten klyscha, men likväl sant. Grafiken duger helt klart för mig
Nog om grafik. Trevor verkar vara en riktigt underhållande karaktär, urballad på ett skönt sätt!
En perfekt GTA-karaktär, annorlunda från de gamla vi haft äran att få spela som.
Rösten passar väldigt bra in på karaktären också tycker jag. Han kommer nog att bli min favorit att spela som. Sekvensen där han maniskt stampar sönder huvudet på den liggande killen ger en ganska bra bild av vad han verkar vara för typ av människa!

Han verkar inte komma särskilt bra överens med Franklin. Kanske blir en "duell" framåt slutet, i vilken man som spelare tvingas välja vem av de två som kommer levande ur.
Kul att få se crossen in action, fysiken ser ut att vara underbar! Även väldigt trevligt att få ett ansikte på Michaels familj, sonen verkar vara en jäkla lirare. Blir nog ett antal uppdrag av typen "rädda pojken från trubbel". Hundarna var kul att se också.

Detta var mina första intryck och tankar, nu ska jag se om den och låta allt sjunka in.
2012-11-14, 20:19
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ttoclaw
Det vet jag, men det tänker jag verkligen inte göra! Det är ju bara en detalj.
Good boy
2012-11-14, 20:34
Medlem
Pinto1s avatar
När jag såg denna bild

http://media.insidegamer.nl/dump/1352713410.jpg

Så tänkte jag direkt på detta

http://sverigesradio.se/diverse/appdata/isidor/images/news_images/103/1967886_520_292.jpg

2012-11-14, 20:35
Medlem
Reggaemans avatar
Jävlar, jag är förvånad över att det är så få som kommenterar i tråden efter en helt ny trailer, hade väntat mig nära 800 sidor när jag kom hem

- Hajjar inte hur folk kan klaga på grafiken eftersom det är stor skillnad att sitta och kolla på en trailer och att faktiskt spela spelet, jämför bara Gta IV trailern med att faktiskt spela Gta IV, stor skillnad.

- Situationer så som huset som sprängs, bilen som faller ur flygplanet och tågen som krockar är definitivt något som bara kommer att kunna ske under ett uppdrag, kan inte tänka mig att något av det kommer att gå under freeroam.

- Det enda jag faktiskt har att "klaga" på är att bilkörningen samt krockarna ser lite stela ut
Får verkligen hoppas att det inte är lika stelt som det ser ut.

- Reagerade också på att bussarna ser väldigt detaljrika ut invändes, kanske kommer man att kunna åka buss trots allt?

- Sjukt nice med tåg som åker genom staden, låt oss hoppas att man kommer att kunna köra tågen och stå på taket utan att trilla av!

- Lastbilarna såg väldigt snygga ut tycker jag och det finns släp!

- Trevor och Micheal låter nice men Franklin låter lite töntig tycker jag rent röstmässigt

Men spelet ser jävligt nice ut, mer levande stad ser det ut som, synd bara att man inte fick se något med fyrhjulingen
Senast redigerad av Reggaeman 2012-11-14 kl. 20:40.
2012-11-14, 20:40
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto1
När jag såg denna bild

http://media.insidegamer.nl/dump/1352713410.jpg

Så tänkte jag direkt på detta

http://sverigesradio.se/diverse/appdata/isidor/images/news_images/103/1967886_520_292.jpg

Liknar fett mycket om det, tänkt om de kör en "sann historia grej" skulle vara fett.
2012-11-14, 20:44
Medlem
Kikus avatar
Ser att många skriver om releasen och det vi vet är att det kommer i vår alltså mars, april eller maj för oss på norra halvklotet (som rockstar också bor på). Första kvartalet är lite missvisande då januari och februari tillhör vintern.

Hoppas man kan lasta av/på släpen från lastbilarna
2012-11-14, 20:46
Medlem
Crackbacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Är helikopterrånet mycket känt utanför Sverige?

Känns väldigt skeptiskt till att Rockstar skulle fått idén från ett rån som skedde i Sverige
Jag vill minnas att det var mycket snack om rånet även utanför Sverige.

Jag hittade dessutom denna:
http://edition.cnn.com/2009/WORLD/europe/09/23/stockholm.helicopter.heist/index.html
2012-11-14, 20:46
Medlem
Camoplasts avatar
Har fanimej redan en favorit karaktär att spela med nämligen meth-head wt snubben, haha fan ska bli häftigt att leva i trailer parks, bråka med grannarna om gränsdragningen, hänga med en annan psykopat till foliehatt polare, sätta på trailer qvinnor, ha överdriven vapen arsenal a la redneck power!

Fan ska leva trashigt, sälja crack utanför indianreservatens barnskola och köra omkring i en gammal rostig Ford F-100 med avsågat hagelgevär under instrumentbrädan och en gammal trotjänare till irish wolfhound som kompanjon! Självklart ska man klä i sig ett par cowboy boots, slitna jeans och flottig smutsig linne
Senast redigerad av Camoplast 2012-11-14 kl. 20:49.
2012-11-14, 20:47
Medlem
Swe1227s avatar
Jag tänkte vid 0:44 (på trailern) så ser man ett tivoli. Hoppas att det är öppet Det trista i IV var att sånna roliga grejer inte fanns eller inte var öppna. Det gör ju spelet mer levande
2012-11-14, 20:48
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camoplast
Har fanimej redan en favorit karaktär att spela med nämligen meth-head wt snubben, haha fan ska bli häftigt att leva i trailer parks, bråka med grannarna om gränsdragningen, hänga med en annan psykopat till foliehatt polare, sätta på trailer qvinnor, ha överdriven vapen arsenal a la redneck power!

Fan ska leva trashigt, sälja crack utanför indianreservatens barnskola och köra omkring i en gammal rostig Ford F-100 med avsågat under instrumentbrädan och en gammal trotjänare till irish wolfhound som kompanjon! Självklart ska man klä i sig ett par cowboy boots, slitna jeans och flottig smutsig linne

Haha good luck
2012-11-14, 20:50
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Jag tänkte vid 0:44 (på trailern) så ser man ett tivoli. Hoppas att det är öppet Det trista i IV var att sånna roliga grejer inte fanns eller inte var öppna. Det gör ju spelet mer levande
Jag tittade som fasen men kunde inte se att något rörde sig där men såg även när dom stod vid helikoptern och pratade att det inte åkte några bilar på vägen (1:30) så hoppet finns

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in