Jävlar, jag är förvånad över att det är så få som kommenterar i tråden efter en helt ny trailer, hade väntat mig nära 800 sidor när jag kom hem
- Hajjar inte hur folk kan klaga på grafiken eftersom det är stor skillnad att sitta och kolla på en trailer och att faktiskt spela spelet, jämför bara Gta IV trailern med att faktiskt spela Gta IV, stor skillnad.
- Situationer så som huset som sprängs, bilen som faller ur flygplanet och tågen som krockar är definitivt något som bara kommer att kunna ske under ett uppdrag, kan inte tänka mig att något av det kommer att gå under freeroam.
- Det enda jag faktiskt har att "klaga" på är att bilkörningen samt krockarna ser lite stela ut
Får verkligen hoppas att det inte är lika stelt som det ser ut.
- Reagerade också på att bussarna ser väldigt detaljrika ut invändes, kanske kommer man att kunna åka buss trots allt?
- Sjukt nice med tåg som åker genom staden, låt oss hoppas att man kommer att kunna köra tågen och stå på taket utan att trilla av!
- Lastbilarna såg väldigt snygga ut tycker jag och det finns släp!
- Trevor och Micheal låter nice men Franklin låter lite töntig tycker jag rent röstmässigt
Men spelet ser jävligt nice ut, mer levande stad ser det ut som, synd bara att man inte fick se något med fyrhjulingen