2012-05-21, 13:48
Medlem
j1nxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskolnjikov
Minns inte, oroa dig inte, jag tror det kommer vara riktigt rikligt med speltid och annat man kan göra vid sidan av som kommer få en att spendera mycket tid framför tv:n.
Spelade ut Lost and Damned igår och tycker det var det sämsta av alla inom IV
2012-05-21, 13:50
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j1nx
Ok, var det ungefär samma som i GTA:IV?

Om vi säger såhär, GTA tog väl minst 18+. Jag fick en achivement för att klara ut det under 22h, jag klarade det på 19. Men då sträckspelade jag och gjorde inget annat än mainstory uppdragen. Sen körde jag en runda efter det och gjorde ALLT. Det tog närmare 50+ timmar att göra.

Ang. Release date är det nog troligast nästa år, typ februari. Om inget annat sker förståss. Vi får vänta på E3, och hoppas att R* ger oss något mer där.
2012-05-21, 13:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Om vi säger såhär, GTA tog väl minst 18+. Jag fick en achivement för att klara ut det under 22h, jag klarade det på 19. Men då sträckspelade jag och gjorde inget annat än mainstory uppdragen. Sen körde jag en runda efter det och gjorde ALLT. Det tog närmare 50+ timmar att göra.

Ang. Release date är det nog troligast nästa år, typ februari. Om inget annat sker förståss. Vi får vänta på E3, och hoppas att R* ger oss något mer där.

När är E3? Kommer Rockstar att vara där?
2012-05-21, 13:55
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Spelade ut Lost and Damned igår och tycker det var det sämsta av alla inom IV

Jag fastnade lite för LoD då man satt och kolla på Sons of Anarchy samtidigt. Gay Tony var väl roligt iom alla nya vapen och bilar. Men det var inget speciellt.
2012-05-21, 13:56
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskolnjikov
När är E3? Kommer Rockstar att vara där?
5-7 Juni är det, Rockstar ska förhoppningsvis vara där. Om dom inte kommer tror jag att spelet släpps nästa år.
2012-05-21, 13:59
Medlem
j1nxs avatar
Citat:
Jag fastnade lite för LoD då man satt och kolla på Sons of Anarchy samtidigt. Gay Tony var väl roligt iom alla nya vapen och bilar. Men det var inget speciellt.
Schysst det där med nattklubben också :P. Var inte LoD rätt kort? Vad är E3 btw?
2012-05-21, 14:02
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Schysst det där med nattklubben också :P. Var inte LoD rätt kort? Vad är E3 btw?

LoD var bara ett par timmar långt, typ 6 tror jag.

E3 är väl världens största expo för spel och teknik. tyvärr är det inte öppet för alla. Du måste jobba inom "teknik" typ för att få komma in, mycket reportrar och journalister kommer dit. Lite tråkigt att det inte är öppet för alla, jag hade gärna gått på det.
2012-05-21, 14:05
Medlem
j1nxs avatar
Citat:
LoD var bara ett par timmar långt, typ 6 tror jag.

E3 är väl världens största expo för spel och teknik. tyvärr är det inte öppet för alla. Du måste jobba inom "teknik" typ för att få komma in, mycket reportrar och journalister kommer dit. Lite tråkigt att det inte är öppet för alla, jag hade gärna gått på det.
Vart ligger E3?
2012-05-21, 14:14
Medlem
Citat:
Vart ligger E3?
I Kalifornien, USA:s västkust.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Electronic_Entertainment_Expo

Det finns en liknande mässa, fast i miniatyr, som går i Kista mellan 1-4 November.
http://www.gamex.se/
Senast redigerad av Kaymano 2012-05-21 kl. 14:18.
2012-05-21, 14:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Det spelet skulle nog inte jag våga köpa i butik. Undra vad försäljaren tänker när någon vill ha det? "Hmm. Den där liraren är redigt sjuk! (Breivik x 2)"
Ifall nu försäljaren skulle tycka det så säger det mer om vilken jävla idiot han är, än vad du som köpare är för person.

Ursäkta om frågan har tagits upp; men har de satt ett datum än?
2012-05-21, 14:18
Medlem
cschrilles avatar
Citat:
5-7 Juni är det, Rockstar ska förhoppningsvis vara där. Om dom inte kommer tror jag att spelet släpps nästa år.
Rockstar är ju dock inte med på listan av dom som ska dit.
http://e312.mapyourshow.com/5_0/exhibitor_results.cfm?type=alpha&alpha=@

Dock ska Take-Two dit, har inte dom något med GTA att göra?
2012-05-21, 14:18
Medlem
j1nxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OMGClayAiken
Ifall nu försäljaren skulle tycka det så säger det mer om vilken jävla idiot han är, än vad du som köpare är för person.

Ursäkta om frågan har tagits upp; men har de satt ett datum än?
Frågade det tidigare på denna sida. Sägs någon gång mellan oktober till Februari -13 Troligtvis Februari

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in