Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Jag hoppas verkligen att Franklins hund går ut att gå med. Skulle vara magiskt att göra så att jycken kan anfalla folk

och att gå ut och gå med den. Sen borde man kunna lära jycken trick typ skälla på beställning. Skulle vara magiskt att smyga bakom folk och sedan brölar hunden till så dom skiter på sig

Jag som förövrigt hatar hundar IRL gillar de i spel av samma anledning att jag gillar motorcyklar i spel. Jäkligt roliga att leka med i spel, men livsfarliga IRL.
Någon med namnförslag till jycken tills vi vet det officiella namnet från Rockstar?
Ber om ursäkt om inlägget är rörigt skyller på alkoholkonsumtion.
För mig känns det rätt givet att man kommer att kunna använda Franklins hund för personligt skydd, åtminstone under specifika uppdrag (så som det ser ut i Trailer 2) men hoppas såklart att man ska kunna använda sig av det när som helst, om det sedan visar sig att Franklins hund alltid håller till vid ett safehouse så känns det även rimligt att man borde kunna ta med sig den ut på promenad vilket även det är något jag hoppas på.
Synd bara att det inte har sagts så mycket om just hur det kommer att fungera med djuren i Gta V vilket i mina öron antingen betyder att de inte kommer ha en så stor roll överhuvudtaget och därav släpps det ingen info om det
eller
så kommer de att spela en stor roll och kommer att kunna att användas på många sätt men att Rockstar väljer hålla på det till nästa år då de kanske tycker att vi har fått tillräckligt med skriven info i år
Ju mer spelet närmar sig desto mer bilder/info får vi och jag hoppas bara inte att Rockstar har tagit i för mycket och lagt in alltför mycket saker/funktioner så att det börjar likna ett lite oseriösare spel, less is more som det brukar sägas