2012-12-25, 22:11
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Jag hoppas verkligen att Franklins hund går ut att gå med. Skulle vara magiskt att göra så att jycken kan anfalla folk och att gå ut och gå med den. Sen borde man kunna lära jycken trick typ skälla på beställning. Skulle vara magiskt att smyga bakom folk och sedan brölar hunden till så dom skiter på sig Jag som förövrigt hatar hundar IRL gillar de i spel av samma anledning att jag gillar motorcyklar i spel. Jäkligt roliga att leka med i spel, men livsfarliga IRL.

Någon med namnförslag till jycken tills vi vet det officiella namnet från Rockstar?

Ber om ursäkt om inlägget är rörigt skyller på alkoholkonsumtion.

För mig känns det rätt givet att man kommer att kunna använda Franklins hund för personligt skydd, åtminstone under specifika uppdrag (så som det ser ut i Trailer 2) men hoppas såklart att man ska kunna använda sig av det när som helst, om det sedan visar sig att Franklins hund alltid håller till vid ett safehouse så känns det även rimligt att man borde kunna ta med sig den ut på promenad vilket även det är något jag hoppas på.

Synd bara att det inte har sagts så mycket om just hur det kommer att fungera med djuren i Gta V vilket i mina öron antingen betyder att de inte kommer ha en så stor roll överhuvudtaget och därav släpps det ingen info om det

eller

så kommer de att spela en stor roll och kommer att kunna att användas på många sätt men att Rockstar väljer hålla på det till nästa år då de kanske tycker att vi har fått tillräckligt med skriven info i år

Ju mer spelet närmar sig desto mer bilder/info får vi och jag hoppas bara inte att Rockstar har tagit i för mycket och lagt in alltför mycket saker/funktioner så att det börjar likna ett lite oseriösare spel, less is more som det brukar sägas
Senast redigerad av Reggaeman 2012-12-25 kl. 22:14.
2012-12-25, 23:31
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Hajen ser ju väldigt fet ut bokstavligt talat
Abnormt tjock! Antar att den har tagit sig tiden att käka upp en tjusig surfare. namnam.
Citat:
hoppas bara att det inte blir för influerat av Far Cry 3 där man knappt kunde simma 5 meter utan att bli attackerad av diverse djur vilket blev ganska irriterande efter ett tag
Jag får leta efter rovdjur... o.O
Citat:
det känns även som ännu en hint med Zeppelinaren så tydligt i bakgrunden, möjligtvis även det ett flygbart fordon?
Kanske. Även om det hade varit osannolikt att dom även är kapabla att köra zeppelinare så hade den varit trevligt att glida runt i.[/quote]

Citat:
Ju mer spelet närmar sig desto mer bilder/info får vi och jag hoppas bara inte att Rockstar har tagit i för mycket och lagt in alltför mycket saker/funktioner så att det börjar likna ett lite oseriösare spel, less is more som det brukar sägas
Redan tänkt på detta och i värsta fall så lär det väl bli storyn som drabbas & sabbas. Kanske blir så pass likt en klyscha så det blir som en action film från 80talet som tar 8 timmar att spela ut... Vi får se.
2012-12-25, 23:31
Medlem
Dwades avatar
Någon ny info för någon som har missat en månad?
2012-12-25, 23:37
Medlem
MrBraxs avatar
Fuck, drömde att jag var på game och de hade råkat lämna ett demoex av en pcversion med skiva i, sen blev jag haffad av personalen

Jobbig haj förövrigt, hoppas inte att de är överallt, då blire inga båtar för mig!
2012-12-26, 00:12
Medlem
Nihilators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dwade
Någon ny info för någon som har missat en månad?
Du hittar all information här. Uppdateras så fort ny information kommer..
2012-12-26, 00:56
Medlem
MortalDiseases avatar
GTA V

http://www.youtube.com/watch?v=jJrnJv_4PIE&list=HL1356479436&feature=mh_l olz

Video med nostalgisk Vice city musik till GTA V Screenshots!
2012-12-26, 00:59
Medlem
MortalDiseases avatar
Känns lite som att screensen med helikoptern påväg mot FIB kommer bli som det svenska helikopterrånet, landa på taket slå sönder glaskupolen..
2012-12-26, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
GTA V

http://www.youtube.com/watch?v=jJrnJv_4PIE&list=HL1356479436&feature=mh_l olz

Video med nostalgisk Vice city musik till GTA V Screenshots!
Jag tycker inte att den musiken riktigt passar in där
2012-12-26, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MookkeBajz
Hoppas inte GTA V laggar på PS3:an.
Tyvärr så kommer de nog göra de. Spel som BF3 laggar hela tiden för mig
2012-12-26, 01:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av voltio
Tyvärr så kommer de nog göra de. Spel som BF3 laggar hela tiden för mig

Det finns en anledning till det.
Dålig konsolport. BF3 är utvecklat av DICE som aldrig rört en portning förut.

Rockstar däremot har konsolerna på hemmaplan och gör alltid sena PC-versioner.

Vem vet. GTA V kanske inte ens kommer på PC.
2012-12-26, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MookkeBajz
Det finns en anledning till det.
Dålig konsolport. BF3 är utvecklat av DICE som aldrig rört en portning förut.

Rockstar däremot har konsolerna på hemmaplan och gör alltid sena PC-versioner.

Vem vet. GTA V kanske inte ens kommer på PC.
Ja du har nog rätt. Om de inte kommer till PC så blir jag väldigt sur.
2012-12-26, 03:28
Medlem
PixelPiratens avatar
Tror ni man kommer kunna ta droger eller dricka alkohol och bli påverkad? Alkoholen känns rätt självklar men drogerna vet jag inte. Hade varit kul att dra en lina på nån.sunkig klubb i LA:s bakgator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in