2012-12-26, 15:03
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Vad tror ni om dykare i spelet, det kommer väl högst sannolikt finnas fotgängare som dyker i haven, det känns som om man kommer att få se haj attacker på andra som dyker/surfar.

Tror ni man kommer kunna upptäcka andra som kör U-båtar? texempel att man kommer kunna kapa andras, slita ut dom så att dom drunknar.

Jag kommer iallafall inte hoppas för mycket på den delen, vad jag kan komma ihåg så har man aldrig ens fått se folk simma i något Gta spel förutom när man själv puttar i dem dvs att dom hänger på stranden och självmant springer ner i vattnet och badar

Förhoppningsvis är detta något vi kommer att få se i Gta V men just dykningen med tuber känns som en sån där grej som bara ens karaktärer kommer att göra, likadant med ubåten
Senast redigerad av Reggaeman 2012-12-26 kl. 15:08.
2012-12-26, 15:24
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Jag kommer iallafall inte hoppas för mycket på den delen, vad jag kan komma ihåg så har man aldrig ens fått se folk simma i något Gta spel förutom när man själv puttar i dem dvs att dom hänger på stranden och självmant springer ner i vattnet och badar

Förhoppningsvis är detta något vi kommer att få se i Gta V men just dykningen med tuber känns som en sån där grej som bara ens karaktärer kommer att göra, likadant med ubåten

Nä man vågar ju inte hoppas för mycket, men något säger mig att det kanske kommer komma surfare
2012-12-26, 15:46
Medlem
RobertNestaMarleys avatar
Det finns väl bara två trailers eller har jag missat någon?

Vet någon ifall och isåfall när det kommer en ny trailer?
2012-12-26, 15:48
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Nä man vågar ju inte hoppas för mycket, men något säger mig att det kanske kommer komma surfare

Jag skulle inte bli besviken iallafall!
Men vågar inte riktigt hoppas

Citat:
Ursprungligen postat av RobertNestaMarley
Det finns väl bara två trailers eller har jag missat någon?

Vet någon ifall och isåfall när det kommer en ny trailer?

Två trailers finns ute, inget som pekar på när nästa trailer kommer, om det ens kommer en tredje trailer.
2012-12-26, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Sluta kom in hit och förpesta den här tråden!! Ja det har kommit en tredje trailer. Den är helt galen. Trevor skjuter en spruta i armen och man ser Franklin knulla Michaels fru.

Herregud, ta det lite lugnt! Du skrämmer ju nästan ihjäl mig genom skärmen. Fyfan, kommer inte kunna somna inatt efter den utskällningen, tack för att du var sparsam med utropstecken.

Hoppas man kan köpa hus och parkera bilar som i San Andreas, tyckte det var ganska schysst..
Sparade flera timmar för att kunna ha råd med huset uppe på berget kommer jag ihåg!
2012-12-26, 16:03
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Herregud, ta det lite lugnt! Du skrämmer ju nästan ihjäl mig genom skärmen. Fyfan, kommer inte kunna somna inatt efter den utskällningen, tack för att du var sparsam med utropstecken.

Hoppas man kan köpa hus och parkera bilar som i San Andreas, tyckte det var ganska schysst..
Sparade flera timmar för att kunna ha råd med huset uppe på berget kommer jag ihåg!
Hur dåligt påläst är du?? Det är bekräftat att man inte kan köpa fastigheter. Men man ska kunna spendera pengarna på andra sätt.
2012-12-26, 16:06
Medlem
Citat:
Hur dåligt påläst är du?? Det är bekräftat att man inte kan köpa fastigheter. Men man ska kunna spendera pengarna på andra sätt.

Ganska dåligt påläst måste jag erkänna. Har lite annat att stå i här i livet än att leta info om ett spel.

Tack för ett trevligt svar.
2012-12-26, 16:14
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ganska dåligt påläst måste jag erkänna. Har lite annat att stå i här i livet än att leta info om ett spel.

Leta info om ett spel? Tar max 30 min att läsa artikeln som släppts även om du har grav dyslexi. Sen så tar det 30 sek att gå in på Rockstars hemsida och kolla hur många trailers som släppts. Har nog som max lagt ner 5 timmar på efterforskningar till GTA V. Det är ju ingenting.

Det som jag ser framemot mest är nog att ta Sanchezen och bara bränna rakt ut i ödemarken Eller så fuskar jag till mig ett skönt vapensätt för att sedan gå bersärk på Los Santos gator. Hur länge tar det tills vapenfusk finns på nätet? Det måste ju finnas vapenfusk med i spelet, allt annat är ju konstigt. Sen har det väl funnits vapenfusk i alla GTA sen GTA III?
2012-12-26, 16:29
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:

Snälla, läs igenom Rockstars Officiella hemsida på info innan du gör bort dig i tråden, fattar fortfarande inte att Flashback är det första stället folk letar info på om Gta V när det finns en hemsida som sammanfattar allt officiellt material.

http://www.rockstargames.com/V/

Säger inte detta för att vara elak men den här tråden är snart 900 sidor, man har vetat om Gta V långt över ett år och har man minsta intresse i Gta V så borde man ha hållit sig uppdaterad, antingen här, via andra större forum eller Rockstars Officiella hemsida, jag hajjar inte er människor som kommer in och ställer frågor som att ni har bott under en sten

Citat:
Leta info om ett spel? Tar max 30 min att läsa artikeln som släppts även om du har grav dyslexi. Sen så tar det 30 sek att gå in på Rockstars hemsida och kolla hur många trailers som släppts. Har nog som max lagt ner 5 timmar på efterforskningar till GTA V. Det är ju ingenting.

Det som jag ser framemot mest är nog att ta Sanchezen och bara bränna rakt ut i ödemarken Eller så fuskar jag till mig ett skönt vapensätt för att sedan gå bersärk på Los Santos gator. Hur länge tar det tills vapenfusk finns på nätet? Det måste ju finnas vapenfusk med i spelet, allt annat är ju konstigt. Sen har det väl funnits vapenfusk i alla GTA sen GTA III?

En grej som jag alltid har stört mig på i Gta när det kommer till vapenfusk är att det alltid finns så som du säger färdiga vapenset, oftast är det ju endast två-tre speciella vapen jag vill åt och inte ett helt set på 10 st, skulle gärna vilja kunna fuska upp en meny där man får väja vilka vapen man vill ha även om jag inte tror att det kommer att hända
Senast redigerad av Reggaeman 2012-12-26 kl. 16:38.
2012-12-26, 20:07
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg25
Fjolla!

Vad tror ni poliserna kommer köra med för bilar?

Där har du två typer, svartvita och vita

http://www.igta5.com/images/trevorvinewood.jpg

http://www.igta5.com/images/think-youre-gonna-escape-on-that.jpg

Eller tänkte du mer på vad för typ av fordon de kommer att köra?

-----------------------------------------------------------------

Fan, känner mig väldigt nyfiken på zeppelinaren, det känns ju inte som att de skulle ha visat den så flitigt i bilder/trailers om den inte hade något med storyn att göra
2012-12-26, 20:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av edberg25
Fjolla!

Vad tror ni poliserna kommer köra med för bilar?
Polisbilar

2012-12-26, 20:15
Medlem
MortalDiseases avatar
Vad skulle göra dig mest besviken av GTA V?
Exempel:
(Typ att det inte skulle kunna gå att springa, man får gå hela jävla tiden, eller kanske att det blir ett fiasko med att man har 3 karaktärer, att allt kommer att bli skit segt pga detta)

Vad tror du kommer finnas i GTA V, som inte ännu är officiellt? och varför tror du det?
(Skriv inga uppenbara grejer) som te.x "Jag tror att det kommer att finnas bilar i spelet!"

Jag hoppas på att fighting skillzen blir fetare, att alla 3 olika karaktärer har 3 olika fightingskillz
det ska inte vara extremt, men att dom slåss lite olika, hoppas även att fotgängare.. gammkärringar ska vara sega och de yngre sportiga ska ska vara kvickare, även att man kanske råkar ut för att möta någon karateskillad snubbe.

Hoppas också på lite mer lokala pubbar i krokarna, sånna som man kan gå in till och bestämma alkohol så man blir gradvis fullare för varje beställning

obs, detta är absolut inget som skulle göra mig besviken.. om det inte skulle finnas med i spelet, bara vaga förhoppningar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in