Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Fast man vill väl hellre ha många personer att döda i ett uppdrag (lätta som svåra) än typ tre jättesvåra personer (typ minibossar) i varje uppdrag för i och med det så blir ju de större "bossarna" väldigt tråkiga
Jag menar inte att det ska storma in 50 stycken gangstrar väpnade upp till tänderna varje gång man gör ett uppdrag men jag tror nog att jag skulle tröttna sjukt snabbt om man var tvungen att spara på kulor hela tiden och endast döda två-tre pers i varje uppdrag

Man kan kanske få styra lite själv hur man utför uppdragen på något vis? Eftersom man kan spela som 3 personer så skulle det vara möjligt att beroende på vilken av de man väljer att spela igenom uppdraget som så blir uppdraget annorlunda/man tacklar uppdraget på karaktärens egna sätt?
Exempel: Man ska råna en bank, väljer man
Trevor så kör man in en van genom fönstret och mejar ner folk och är allmänt brutal.
Väljer man
Michael så så blir rånet lite mer sofistikerat, slår ut kameror, försöker göra allt "clean"
Och väljer man
Franklin så blir det på nått annat sätt (slut på kreativitet här från mig) men ni förstår principen.