Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll
Hoppas de dyrare bilarna är lite extra sällsynta och att när man väl får en fin bil så skall inte alla komma med samma så som det var i Gta IV
Jag hoppas framför allt att man kan få unika bilar från vissa uppdrag som endast en själv kan ha
(som man sedan kan fixa fram genom ett samtal om man skulle råka spränga den eller dylikt) dvs bilar som inte går att finna på random ställen.
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
Fast i GTA IV kunde man ju köra över judar och då kom det en massa pengar ur dom.

Haha, det visste jag inte ens om
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Förstår verkligen inte varför folk klagar över grafiken. För det första ser det hur jävla bra ut som helst. Och för det andra tycker jag att grafiken inte har någon större roll. Jag som sitter och spelar GTA SA och Vice city hela dagarna tycker det är helt jävla otroligt roligt. Ingen grafik i världen slår en rolig story med sköna karaktärer. Se bara på saints row, mycket bättre grafik än GTA SA men inte fan blir det bättre för det.
Har nog aldrig i mitt live sett framemot ett spel så här mycket. Kommer bli magiskt

Jag sa det här tidigare i tråden men det är fan konstigt att folk redan nu klagar på grafiken, spelet kommer med största sannolikhet se ännu bättre ut när man faktiskt spelar spelet, det är många spel som ser kantiga ut i trailern men sen när man spelar spelet så är det mycket "mjukare" än vad man trott, bara för att detta är en Gta-tråd så är Gta IV ett väldigt bra exempel, i mina ögon så ser Gta Iv utseendemässigt bättre ut när man spelar än vad trailern gör.
Det är alldeles för tidigt att klaga imo, tycker att Gta V ser grymt ut och jag tvekar inte på att det kommer att se ännu bättre ut när man faktiskt får spela.
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymOchHemlig
fast ni vet väl att det är så i alla gta-spel, att den bilen man har blir mer frekvent medans man kör runt i den
Detta är så skumt, är det ett programmeringsfel eller är det avsiktligt gjort, någon som vet?