2012-11-14, 17:26
Medlem
Schnauzers avatar
Gillar hur Michael bara fick göra tråkiga grejer medan de andra levde rövare. Fattar fan att han ruttnat på sitt liv med föräldrasamtal och skit.

Ni som klagar på flaws i grafiken, kan ni peka på vad som är kass? Och kan ni nämna ett annat spel i samma genre och storlek som har bättre?
2012-11-14, 17:27
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Det är såhär Gta SKA SE UT, inte lika seriös som Gta iv.
Jag håller med dig! Den där sjuka underbara humorn som bara GTA kan erbjuda fanns inte i IV.. (förutom Yusuf han är helskön)
2012-11-14, 17:30
Medlem
Crackbacons avatar
Jahapp. Hur tar man död på ett halvår så snabbt som möjligt?
2012-11-14, 17:31
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Någon med namn på låten är ju skitgrym

Jag bara älskar Trevor. En bättre karaktär finns det fan inte. Kommer bli härliga äventyr med han kan jag bara säga Utforska världen och gå bärsärk på allt och alla
2012-11-14, 17:33
Medlem
bulle.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenKrok
Kan det vara Ice Cube som gör rösten till Franklin? Han säger inte så mycket i trailern men när han snackar med sin polare "slingin dope and throwin up gang signs?" låter det som Ice Cube.

Eller hur, tänkte direkt på Ice Cube
2012-11-14, 17:33
Medlem
Crackbacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Någon med namn på låten är ju skitgrym

Stevie Wonder - Skeletons
http://www.youtube.com/watch?v=RX_v0yz7Ebo
2012-11-14, 17:36
Medlem
Briinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alrobert
måste nog hålla med dig, har sett mycket bättre ut innan men spelet är ju självklart inte färdigt!

spelet var ju inte fult men såg lite halvdant ut ibland.

hundar? kommer det finnas??
Ja!!
2012-11-14, 17:41
Medlem
Så att eh ja i en bit av trailern så sprängs ett hus i bitar så att eh ja tror ni att man kommer kunna spränga alla hus?

Vore coolt om där fanns lite BF3 action.

Så jävla mycket liv i storyn! Älskar klippet där i bilen. "Lets bounce" ... Som att kolla på någon lökig serie på tv6 ju. SKITBRA.

Sen angående grafiken tyckte jag att dne grafiken i GTA IV var mer än tillräcklig. Särskilt när den gick i hand med fysiken, bilarna, hur människorna fölll när dom dog, hur dom kravlade osv. Gameplayet och allt. Det gick så bra ihop allt. Det som dom verkar ha ändrat på mest i just grafiken är avståndet man ser saker. OCh det är ju sjukt episkt. Att liksom, stå i los santos och se det där gigantiska berget flera mil bort i horisonten! Det är ju sjukt nice.

ljudet verkar ha förbättrats också. Lyssna på pistolskotten @ runt 1:16 in i trailern. BLAM BLAM BLAM. Låter annorlunda än i gta IV tycker jag.
Senast redigerad av avishaman 2012-11-14 kl. 17:47.
2012-11-14, 17:43
Medlem
Crackbacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avishaman
Så att eh ja i en bit av trailern så sprängs ett hus i bitar så att eh ja tror ni att man kommer kunna spränga alla hus?

Vore coolt om där fanns lite BF3 action.
Tveksamt. Det är med stor sannolikhet ett scriptat event till ett av uppdragen. Samma sak med bilen som faller från flygplanet och tågen som krockar med varandra.
2012-11-14, 17:47
Medlem
Headwiress avatar
Det där mindre planet såg jävligt kul ut att flyga med. Planen var helt klart något jag saknade i IV. Att flyga runt över kartan med bra överblick och sen bara landa där man vill utforska lite.
2012-11-14, 17:47
Medlem
Lyckat att av någon anledning så har Mars fastnat i huvudet istället för maj. Tänkte vad konstigt att alla säger 6 månader då det bara är 4 kvar. Jag vet ju för fan när spring är också ändå kopplade det ej. Aja . Detta blir nu ännu mer drygt. + pc väntan haha.

Grym trailer

- Animationerna på ansiktena var mycket bättre än i IV. Inte spelat noir eller read dead. Kanske liknande som noir då då jag har sett några gameplay.

- Uteliggare/fyllon som har fights i gatan. Hoppas det blir någon reaktion om man bestämmer sig för att hjälpa en av dom ist för att han bara vänder sig om och blir lugn. Dvs själva animationen eller handlingen auto stoppar när en av dom dör tvärt. Hoppas på "oh shit" "than you man" "bla bla bla" olika.

- Bråk i baren där inredningen är aktiv? Kanske bara under ett uppdrag. Hade varit kul om varje bar hade potentialen att vara så.
Senast redigerad av noimaginationatall 2012-11-14 kl. 17:54.
2012-11-14, 17:48
Medlem
Jaktmarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rokushiki
Töntigt med alla som klagar på grafiken. Kan ni allvarligt säga att grafiken i Gta IV var dålig? Detta ser ut som ett uppiffat GTA IV grafikmässigt, ser riktigt bra ut.

För fan, grafiken är tillräcklig. Dessutom är det mycket viktigare med en bra frame-rate, inte grafik.
Håller med till 100%. Men grafiken verkar ju bättre än IV. Kanske ingen större skillnad, men ni får räkna med att den inte är lika bra som andra nya spels då den nya "världen" i 5:an är flera gånger större än 4:ans

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in