2012-01-30, 20:28
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthSNKR
Det bevisar att du är ett äkta GTA-fan och har gjort dig förtjänt av ett gratis exemplar av spelet när det släpps

Nice! Bjuder du?
2012-01-31, 13:38
Medlem
Ana.Roxias avatar
Såg på American Dad nyss och upptäckte, vad som såg ut som ett GTA "V" på en golfboll.

Såg i något annat forum att dem hade jämfört golfbanan i GTA V trailern, med ett annat American Dad avsnitt.
2012-01-31, 14:59
Medlem
explosivts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hersby
Själv tror jag nog vi kommer få vänta enda till 2013 innan gta V kommer. Konkurrensen på hösten är för tuff med bla nya Modern Warfare och Halo. Tror Rockstar tjänar mer på att släppa det under våren och eftersom de inte hinner denna vår så tror jag inte det kommer förrän till nästa vår.

whaaaat?! ännu ett!?

Annars tror jag att de kan konkurrera ut en hel del stora spel om det släpps på hösten! GTA IV var en riktig storsäljare 2008 och jag tror att om Rockstar marknadsför på rätt sätt så kan de sälja riktigt bra även under spelhösten.
2012-01-31, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av explosivt
whaaaat?! ännu ett!?

Annars tror jag att de kan konkurrera ut en hel del stora spel om det släpps på hösten! GTA IV var en riktig storsäljare 2008 och jag tror att om Rockstar marknadsför på rätt sätt så kan de sälja riktigt bra även under spelhösten.

Ja, ännu ett MW. Det är lite som FIFA eller NHL, ett nytt varje år. Lite nya funktioner, nya "spelare", olika sätt att skjuta fiender... Eller något.
2012-01-31, 15:50
Medlem
BizzareAdvokado1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackTiger1337
Ny video!!
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=WJ8tn4Jm3to

Vissa saker var ju vääääldigt långsökta..
2012-02-01, 02:29
Medlem
Cubicles avatar
Spelade nyss san andreas och la märke till en sak, det är nästan inga poliser som glider runt i bilar! Otroligt skönt om man jämför med IV där det inte går att köra mer än två kvarter utan att se farbror blå. Hoppas de kör samma stil i v
Jag menar, hur skönt är det inte att kunna göra liiiite brott innan dom lägger näsan i blöt? Vem håller med mig?
2012-02-01, 02:42
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cubicle
Spelade nyss san andreas och la märke till en sak, det är nästan inga poliser som glider runt i bilar! Otroligt skönt om man jämför med IV där det inte går att köra mer än två kvarter utan att se farbror blå. Hoppas de kör samma stil i v
Jag menar, hur skönt är det inte att kunna göra liiiite brott innan dom lägger näsan i blöt? Vem håller med mig?

Spelar ju ingen roll om jag minns rätt, man kan ändå stå högst upp på Mount Chiliad och skjuta ett skott rakt upp i luften och på två röda kör det upp två polisbilar

Hoppas HOPPAS att dom fixar detta i nya Gta, låt oss för en gångs skull kunna stå i en gränd och döda en person utan att polisen dyker upp på 2 sekunder och börjar skjuta på en

Inga vittnen = Ingen polis
2012-02-01, 02:49
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Spelar ju ingen roll om jag minns rätt, man kan ändå stå högst upp på Mount Chiliad och skjuta ett skott rakt upp i luften och på två röda kör det upp två polisbilar

Hoppas HOPPAS att dom fixar detta i nya Gta, låt oss för en gångs skull kunna stå i en gränd och döda en person utan att polisen dyker upp på 2 sekunder och börjar skjuta på en

Håller med. Finns det inga vittnen så finns det inget signalement. Random spawnade poliser måste elimineras. Det är en av dom allra svagaste punkterna i GTA V. Hoppar man ur en bil och löper genom ett bygge så bör man kunna vara rätt hemlig. Å andra sidan kanske man inte vill ha alla lagbrott efter sig i all evighet, kan bli jobbigt.
2012-02-01, 02:55
Medlem
Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman

Nope, spelade nyss. Man kan skjuta rätt mycke, till o med döda folk utan att dom kommer Spela sa och döda lite sen spela iv och döda lite. I sa kan man hålla på rätt länge medans i iv kan man inte ens skjuta! Hoppas på allt att dom tar tillbaka det gamla systemet
2012-02-01, 03:02
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Nope, spelade nyss. Man kan skjuta rätt mycke, till o med döda folk utan att dom kommer Spela sa och döda lite sen spela iv och döda lite. I sa kan man hålla på rätt länge medans i iv kan man inte ens skjuta! Hoppas på allt att dom tar tillbaka det gamla systemet
Du missade poängen helt. I SA finns det stora landsbygdsområden, i IV är du alltid i en storstad.
2012-02-01, 03:07
Medlem
Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Du missade poängen helt. I SA finns det stora landsbygdsområden, i IV är du alltid i en storstad.

Så om man skjuter i en storstad glider det fram en polisbil 4 sekunder senare? Varken kul, realistiskt eller positivt på något sätt... Visst om man hänger runt samma plats efter skottlossning vore det kul om man fick en stjärna.
Vore faktiskt ett väldigt roligt system om poliser kommer kanske 1-2 minuter efter skottlossning, misshandel och sånt och då får man en stjärna men om man springer iväg ett visst avstånd klarar man sig
2012-02-01, 03:12
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Så om man skjuter i en storstad glider det fram en polisbil 4 sekunder senare? Varken kul, realistiskt eller positivt på något sätt... Visst om man hänger runt samma plats efter skottlossning vore det kul om man fick en stjärna.
Vore faktiskt ett väldigt roligt system om poliser kommer kanske 1-2 minuter efter skottlossning, misshandel och sånt och då får man en stjärna men om man springer iväg ett visst avstånd klarar man sig
Vet vad du vill åt, men det är nog en generation eller två bort. Skyll det på konsolerna. Jävla tattig utveckling.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in