Citat:
Ursprungligen postat av kakan7
Kan detta bli ett tänkbart scenario?
"Du leker runt mitt i ödemarken under kvällen med en valfri ATV/motorcykel/bil och krashar, så fordonet inte är körbart nåt mer. Det enda du har i "fickan" är en 9 mm pistol med ytterst begränsad ammunition.
Det är långt till närmsta fordon/vapen, inge fuskande med koder osv.
Samtidigt som mörkret lägger sig över markerna, man ser siluetter av flera stora rovdjur som sakta men säkert börjar närma sig. Man hör lite rytande på avstånd, första björnen börjar attackera..."
Detta scenario förutsätter förstås att vissa av vilddjuren kommer vara farliga.
Med tanke på att djuren i RDR var ju farliga så kan jag inte se varför djuren i Gta V inte skulle vara farliga (som svar på den person som skrev att djuren förmodligen inte ens kommer att gå att interagera med, ifall det kommer finnas fler djur än hundar dvs) så detta kan mycket väl vara ett troligt scenario, dock så vettefan om det kommer finnas med större djur så som pumor och björnar som det har pratats om.
Jag tror att det utöver hundar kommer att finnas kanske präriehundar/vargar och kanske rådjur och liknande, väldigt skeptiskt till större djur än så.
Citat:
Ursprungligen postat av Xennah
Vad skulle hända om man satte en av karaktärerna i en jobbig situation och sen byter? T.ex. att man slänger ut Trevor genom ett flygplan utan fallskärm och sen byter till Michael fort? Står han utanför sjukhuset sen när man byter tillbaks? Eller om man muckar med massa rednecks ute på vischan och byter, slaktar han allt eller dör han?
Det är några stycken som har frågat den här frågan och jag känner direkt att jag inte tror att man kommer att kunna byta karaktär när det finns chans att man blir skadad.
Tror inte att du kommer att kunna byta karaktär när du: Hoppar fallskärm, hoppar ut/trillar ner från ett berg, är i slagsmål, är efterlyst, flyger flygplan/helikopter etc etc
Jag tror endast att man kommer att kunna byta karaktär (utanför uppdragen) när man står still utan risk att bli skadad tex när du sitter i en bil eller bara står på gatan
¨
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Skönt att slippa alla jävla dejter och flickvänner från San Andreas och GTA 4. Hur många gånger var jag avbruten i något viktigt för att något digitalt sliddjur eller pundarpolare tvingade ut mig för att jag inte skulle bli av med deras bonusar och prylar.
Det blir också intressant med tre spelbara karaktärer att hoppa runt mellan.
Jag hade inget direkt emot att kompisar/flickvänner ringde, det som dock störde mig var att man var tvingad till att hålla god relation med dom för att dom inte skulle bryta kontakten med en, det är inget jävla Sims vi spelar haha