2012-11-16, 17:20
Medlem
Crackbacons avatar
https://twitter.com/icecube/status/269439364394807297

Jag blir alltmer tveksam till att det är Ice Cube som gör Franklin's röst.
2012-11-16, 18:31
Medlem
Rabbadabs avatar
Två nya screenshots från Xbox facebooksida :
1
2
2012-11-16, 18:37
Bannlyst
Jag hoppas polisjakten blir som gta iv att.man måste åka ut ur zonen för att bli kvitt dom. Det i SA sög blev aldrig av med polisen
2012-11-16, 18:58
Medlem
meGhosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbadab
1
2

Tack! Den när han klättrar på hollywood skylten ser intressant ut! tänk att stå där och snipra
2012-11-16, 18:58
Medlem
Witkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbadab
1
2

Snyggt! Blir kul att sätta tänderna i detta spel.
2012-11-16, 19:48
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdolf6
Jag hoppas polisjakten blir som gta iv att.man måste åka ut ur zonen för att bli kvitt dom. Det i SA sög blev aldrig av med polisen

Hur var det i de äldre spelen? Det enda jag minns var "polisstjärnorna" som man plockade för att bli av med efterlysningen. Eller att måla om bilen.
2012-11-16, 19:51
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Hur var det i de äldre spelen? Det enda jag minns var "polisstjärnorna" som man plockade för att bli av med efterlysningen. Eller att måla om bilen.
Om jag inte minns fel så kunde man få mindre stjärnor med tiden även om polisen jagade en om man inte gjorde brott. Sedan när man hade en stjärna är det jag inte riktigt kommer ihåg om polisen kunde helt plötsligt sluta jaga en när stjärnan försvann eller att den försvann när man åkt ifrån polisen.
2012-11-16, 19:53
Medlem
Ratads avatar
Skönt att slippa alla jävla dejter och flickvänner från San Andreas och GTA 4. Hur många gånger var jag avbruten i något viktigt för att något digitalt sliddjur eller pundarpolare tvingade ut mig för att jag inte skulle bli av med deras bonusar och prylar.

Det blir också intressant med tre spelbara karaktärer att hoppa runt mellan.
2012-11-16, 20:10
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakan7
Kan detta bli ett tänkbart scenario?

"Du leker runt mitt i ödemarken under kvällen med en valfri ATV/motorcykel/bil och krashar, så fordonet inte är körbart nåt mer. Det enda du har i "fickan" är en 9 mm pistol med ytterst begränsad ammunition.
Det är långt till närmsta fordon/vapen, inge fuskande med koder osv.
Samtidigt som mörkret lägger sig över markerna, man ser siluetter av flera stora rovdjur som sakta men säkert börjar närma sig. Man hör lite rytande på avstånd, första björnen börjar attackera..."

Detta scenario förutsätter förstås att vissa av vilddjuren kommer vara farliga.

Med tanke på att djuren i RDR var ju farliga så kan jag inte se varför djuren i Gta V inte skulle vara farliga (som svar på den person som skrev att djuren förmodligen inte ens kommer att gå att interagera med, ifall det kommer finnas fler djur än hundar dvs) så detta kan mycket väl vara ett troligt scenario, dock så vettefan om det kommer finnas med större djur så som pumor och björnar som det har pratats om.

Jag tror att det utöver hundar kommer att finnas kanske präriehundar/vargar och kanske rådjur och liknande, väldigt skeptiskt till större djur än så.

Citat:
Ursprungligen postat av Xennah
Vad skulle hända om man satte en av karaktärerna i en jobbig situation och sen byter? T.ex. att man slänger ut Trevor genom ett flygplan utan fallskärm och sen byter till Michael fort? Står han utanför sjukhuset sen när man byter tillbaks? Eller om man muckar med massa rednecks ute på vischan och byter, slaktar han allt eller dör han?

Det är några stycken som har frågat den här frågan och jag känner direkt att jag inte tror att man kommer att kunna byta karaktär när det finns chans att man blir skadad.

Tror inte att du kommer att kunna byta karaktär när du: Hoppar fallskärm, hoppar ut/trillar ner från ett berg, är i slagsmål, är efterlyst, flyger flygplan/helikopter etc etc

Jag tror endast att man kommer att kunna byta karaktär (utanför uppdragen) när man står still utan risk att bli skadad tex när du sitter i en bil eller bara står på gatan

¨
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Skönt att slippa alla jävla dejter och flickvänner från San Andreas och GTA 4. Hur många gånger var jag avbruten i något viktigt för att något digitalt sliddjur eller pundarpolare tvingade ut mig för att jag inte skulle bli av med deras bonusar och prylar.

Jag hade inget direkt emot att kompisar/flickvänner ringde, det som dock störde mig var att man var tvingad till att hålla god relation med dom för att dom inte skulle bryta kontakten med en, det är inget jävla Sims vi spelar haha
Senast redigerad av Reggaeman 2012-11-16 kl. 20:19.
2012-11-16, 20:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad

Instämmer, så blir tjejerna sura och dumpar en och håller på. Fördelen med kiki var att man kunda bli av med poliserna men inget mer
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Det var så som du beskriver det, riktigt tråkigt och ha massa poliser efter sig bara för man kört in i någon bil
2012-11-16, 20:46
Medlem
Crackbacons avatar
Nu vet jag inte hur ödemarkerna ser ut i GTA V, men ponera att det finns stora öppna fält med dalar, berg, klippor och raviner.(http://i.imgur.com/cNQaF.jpg) Du åker omkring på din ATV och lyssnar på America - A Horse With No Name samtidigt som gigantiska rökmoln virvlar upp bakom dig. Efter en stunds körande hör du ett vagt dunkande ljud - du bestämmer dig för att följa ljudet, och när du rundar ett hörn ser du detta:
https://www.youtube.com/watch?v=u7xFIjn71kI

Det skulle förmodligen bli svårt att fullfölja, och ännu mindre tänkbart att det skulle kunna fungera som ett dynamiskt event - men det skulle kunna vara riktigt episkt om det gick.
2012-11-16, 20:50
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crackbacon
Nu vet jag inte hur ödemarkerna ser ut i GTA V, men ponera att det finns stora öppna fält med dalar, berg, klippor och raviner.(http://i.imgur.com/cNQaF.jpg) Du åker omkring på din ATV och lyssnar på America - A Horse With No Name samtidigt som gigantiska rökmoln virvlar upp bakom dig. Efter en stunds körande hör du ett vagt dunkande ljud - du bestämmer dig för att följa ljudet, och när du rundar ett hörn ser du detta:
https://www.youtube.com/watch?v=u7xFIjn71kI

Det skulle förmodligen bli svårt att fullfölja, och ännu mindre tänkbart att det skulle kunna fungera som ett dynamiskt event - men det skulle kunna vara riktigt episkt om det gick.

Episkt indeed men rent spontant så känner jag att det knappast är troligt att vi kommer få se en sån grej med tanke på storleken på det eventet, än mindre dynamiskt

Känns lite föööör random och innan någon börjar skrika om att jag är en tråkmåns så påminner jag er ännu en gång att jag endast tänker realistiskt över vad vi faktiskt skulle kunna få se i Gta V

Dock fanns det ju ett rykte(?) om att det kommer att finnas campare som har små fester i skogen och folk som tältar etc, vettefan om det är något som faktiskt kommer att finnas med men det skulle vara skoj
Senast redigerad av Reggaeman 2012-11-16 kl. 21:20.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in