Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Där har du svaret till att jag "hackade" på dig. Vad folk än skriver ska du alltid han nån dryg jävla kommentar om att det inte passar i ett Gtaspel. Är det du som programmerar spelet? Är det du som är ansvarig utgivare? Nä, jag tänkte väl det, så vad som passar i ett Gtaspel är väl upp till var och en eller hur? Jag tycker precis som du att det är löjligt när folk vill ha flakmopeder som kan flyga och skjuta atombomber, men orka bry sig. Bara för att det inte passar in i ens perfekta bild av gta så måste man inte göra ner folks idéer varenda gång, det är otroligt tröttsamt att läsa. När man ser din avatar behöver man inte ens läsa texten, för man vet att det bara är gnäll. Så.
Du läser ju bara vad du själv vill se dvs det som du kan använda för att hacka på mig.
Du läser uppenbarligen aldrig mina förklaringar till varför jag tycker som jag tycker och jag har alltid argument till varför jag tycker som jag tycker, diskussion är vad Flashback är till för.
Jag har väl för fan all rätt till att uttrycka min åsikt om folks idéer så har du inte något som faktiskt bidrar till mina åsikter eller något mer matnyttigt att säga än att jag suger för att jag uttrycker mina åsiker så kan du ju låta bli att säga något överhuvudtaget.
Det hade vart en helt annan sak om jag enbart hade svarat med "Din idé suger, häng dig själv" vilket jag inte gör, i ett sånt fall hade jag helt hållit med i det du tycker om mig.
Jag är omöjligt ensam om att tycka idéer som att "dansa gagnam-style och ställa till flashmobs helt random på gatan" inte är något som skulle passa in i ett Gta-spel
Enda anledningen till att jag använder det här exemplet igen är för att det är ett av de senaste jag minns som jag kände var "facepalm" material
Citat:
Ursprungligen postat av Kiku
Liten slumpgenerator som gör att poliserna följer efter fortsätter man efter att poliserna följt efter så stannar de en.
Det jag tycker minst om med GTA är att man kan dra i 200 genom staden förbi rödljus och krocka in i bilar mitt framför polisen utan att något händer. vill ha lite mer realistiska poliser.
Precis, en slumpgenerator för att bli stoppad av polisen skulle vara nice, men som sagt så skulle iallafall jag bli tokig om det hände 3 gånger i minuten, det får vara med måtta annars blir det bara drygt, detta och såna saker som redan är bekräftat till exempel liftar är vad gör spel mer levande.