2012-01-08, 04:50
Medlem
FEFBGs avatar
Jag tror faktiskt att den mörkhyade, skallige, CJ-look-a-liken är huvudpersonen. Han syns lite för mycket... Det kanske är default-looken? Att man senare ändrar utseende genom att köpa kläder, träna och klippa sig.

Eller vad tror ni?
2012-01-08, 06:00
Medlem
pponmms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av javaman123
mycket intressent, undrar om detta är sant eller troll, det låter helt underbart iaf, ta en titt:
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=490646&st=1200&#entry106082945 4

om du inte vill läsa på engelska så kan du gå in på gamereactor, dem har gjort ett reportage om detta tror jag..

Om det där är sant, med djur och hur stor kartan är med stränder och kanske skog osv så kommer jag nog viga minst 200+ timmar med detta spel.. Att de ska lägg till lite mer saker att klättra på gör mig helt galen av lycka, det kändes lite instängt i GTA IV, nästan som att man antingen var nere på gatan eller uppe i luften med en helikopter. Att kunna utforska och hitta stegar till olika hemligheter osv skulle göra det sjukt kul.

Det låter dock som att det är ett troll. Något sådant spel vore helt enkelt för bra (om det är som jag föreställer mig) och för stort för våran tid.
2012-01-08, 06:08
Medlem
Zartazas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smide
Ta en titt på denna länken, Rockstar North har tydligen börjat annonsera efter testare. Så dom är alltså såpass långt in i utvecklingen, folk på gtaforums förutspår att releasedatumet är 5-7 månader bort.
http://www.scotsman.com/scotland-on-sunday/scotland/rockstar_north_offer_dream_job_for_grand_theft_aut o_fans_1_2043348
Riktigt mysigt, då kanske spelet inte är så långt borta då i alla fall.
2012-01-08, 06:23
Medlem
Signaturums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av javaman123
mycket intressent, undrar om detta är sant eller troll, det låter helt underbart iaf, ta en titt:
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=490646&st=1200&#entry106082945 4

om du inte vill läsa på engelska så kan du gå in på gamereactor, dem har gjort ett reportage om detta tror jag..

Hoppas verkligen inte att dom har plockat bort möjligheten att ringa upp vänner och göra diverse aktiviteter, det var det som gav karaktärerna i GTA IV ett större djup då dom inte bara var en punkt på kartan som man stack till för att få storyn att fortsätta. Man lärde känna dom, och fick se helt nya sidor av personen man träffade. Sen var det alltid lika kul att fylleköra
2012-01-08, 06:39
Bannlyst
gameinformer intevjun som vi pratade om på förra sidan, finns att läsa här:
http://i.imgur.com/66lSE.jpg
2012-01-08, 10:45
Bannlyst
Lirade lite GTA IV igår efter ett par timmars pluggande till tentorna. Så himla skönt att kunna koppla av lite efter att ha studerat massa olika utveklingsmodeller och annat segt. Hoppas att vi får se GTA V nu snart

Yes 3 700:e inlägget!
2012-01-08, 13:43
Medlem
Mr-Zods avatar
[quote=javaman123]mycket intressent, undrar om detta är sant eller troll, det låter helt underbart iaf, ta en titt:
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=490646&st=1200&#entry106082945 4/QUOTE]

Sorry att behöva säga det men jag tror att allt är fake. Ganska långt tillbaka i tråden jag tror till och med det var någon dag innan trailern kom var det någon som länkade till ett annat forum där det var en kille som sa att nåt playstation magazine hade provspelat spelet, känner igen var enda punkt på listan i gtav.net. Om jag inte minns fel sa även då R* att detta var fake.
2012-01-08, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dip
Ni kan räkna med att börja se datum för GTAV efter Max Payne 3 släppts i mars.

Det finns inget datum för Max Payne 3 än eller hur? Mer än mars? Men tror du att det kan dröja så länge innan vi får veta ungefär när spelet kommer. Visst, ett exakt datum kan ju dröja. Men en månad eller ett kvartal tror jag kan komma tidigare. Jag gissar på nästa trailer. Och kommer den jävla trailern i mars så tror jag att jag stryper någon...
2012-01-08, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IcyElement
Det finns inget datum för Max Payne 3 än eller hur? Mer än mars? Men tror du att det kan dröja så länge innan vi får veta ungefär när spelet kommer. Visst, ett exakt datum kan ju dröja. Men en månad eller ett kvartal tror jag kan komma tidigare. Jag gissar på nästa trailer. Och kommer den jävla trailern i mars så tror jag att jag stryper någon...

Nope, MP3 är fortf mars.
2012-01-08, 21:00
Medlem
Kom igen nu R*! Ni kan inte ge oss en teasertrailer och sen leva i det tysta i över 2 månader!
2012-01-08, 21:39
Bannlyst
Jag tror det kommer ut i maj. Har för mig att de senaste GTA-spelen har släppts i maj?

Kanske går de i samma mönster?
2012-01-08, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kugminsuk
Jag tror det kommer ut i maj. Har för mig att de senaste GTA-spelen har släppts i maj?

Kanske går de i samma mönster?

Inget GTA-spel har haft release i maj så vitt jag vet. Det närmsta har varit IV men det blev cirka ett halvår försenat och släpptes 29:e April. Nästan alla spel har släppts i oktober.

Jag personligen tror att det blir innan juni i år, men om R* följer sitt gamla mönster så blir det oktober.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in