2012-11-16, 15:18
Medlem
Okey! Då lutar det väl åt en PS3 nu då!

Finns det olika versioner av PS3? Dom äldsta versionerna skall såklart undvikas? Vilken generation bör köpas?
2012-11-16, 15:22
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wattford

Finns det olika versioner av PS3? Dom äldsta versionerna skall såklart undvikas? Vilken generation bör köpas?

Tror inte den gamla versionen säljs i butiker mer.
Ända skillnaden är väl utrymmet på hårddisken som skiljer sig numer gissar jag på.
2012-11-16, 15:24
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wattford

Det finns en tråd för PS3, vet du va?
2012-11-16, 15:40
Medlem
Kariminells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakan7
Kan detta bli ett tänkbart scenario?

"Du leker runt mitt i ödemarken under kvällen med en valfri ATV/motorcykel/bil och krashar, så fordonet inte är körbart nåt mer. Det enda du har i "fickan" är en 9 mm pistol med ytterst begränsad ammunition.
Det är långt till närmsta fordon/vapen, inge fuskande med koder osv.
Samtidigt som mörkret lägger sig över markerna, man ser siluetter av flera stora rovdjur som sakta men säkert börjar närma sig. Man hör lite rytande på avstånd, första björnen börjar attackera..."

Detta scenario förutsätter förstås att vissa av vilddjuren kommer vara farliga.

En rolig utveckling av detta i sanningsenlig "GTA STYLE" skulle ju vara o plocka fram en RPG, granatkastare eller eldkastare och gå "berserk".

När det kommer till spel så finns det en mentalitet hos folk, att det är kontroversiellt att döda människor som flugor på ett spel.
Men jag tror inte att man kommer kunna döda djur i en sådan utsträckning som man kan döda människor i GTA.
Konstigt nog reagerar människor mer på att djur dödas i spel än människoliknande karaktärer dödas.
Med detta tror jag alltså att djur inte kommer interagera med en på spelet så mycket.
Det står om att man kan få problem om man försöker göra inbrott hos någon, varav rottweilern man såg i trailern.
Men att bli attackerad av björnar och liknande är overkill enligt min mening och jag tror verkligen inte att vi får se sådant i det nya spelet.
2012-11-16, 15:42
Medlem
Åt helvete med Watch dogs det är fan blandning mellan gta och vidriga AC +! det är i någon new york aktig stad och där har vi alla redan varit ett par gånger Det är LA vi vill ha
2012-11-16, 15:55
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oscar88
Åt helvete med Watch dogs det är fan blandning mellan gta och vidriga AC +! det är i någon new york aktig stad och där har vi alla redan varit ett par gånger Det är LA vi vill ha
Vad vill du med ditt inlägg? NY är en av världens bästa och mest intressanta städer. Jag personligen hade nästan hellre sett ett gigantiskt NY med landsbyggd och berg runtomkring än att vara i Los Santos. LA suger förresten att turista i men är en helt ok stad att vara i ett spel i.

Sen förstår jag inte varför du tar upp nojset om stad när vi redan ett år har vetat att det är i LA GTA V utspelar sig i.
2012-11-16, 16:01
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Bara jag som drog fram fyran igen efter att ha sett trailern X antal gånger? Förbannat ändå vad jag längtar..
2012-11-16, 16:06
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Ja, jag står fortfarande fast vid att det är Ice Cube!
Låter som Ice Cube, 0:53: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Vzue74y7A84#t=53 s

Men vafan....Har ni inte läst artikeln?? Det stod KLART OCH TYDLIGT att dom inte använder sig av kända röster varken i GTA IV eller i GTA V för att rösterna är så pass förknippade med ansikten.

Det är INTE Ice Cube.
2012-11-16, 16:39
Medlem
Bdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Men vafan....Har ni inte läst artikeln?? Det stod KLART OCH TYDLIGT att dom inte använder sig av kända röster varken i GTA IV eller i GTA V för att rösterna är så pass förknippade med ansikten.

Det är INTE Ice Cube.

Men... Är inte ice cube egentligen...okänd nu? eller avdankad åtominstone.
Jag hade troligtvis inte förstått att hade varit honom
2012-11-16, 16:42
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oscar88
Åt helvete med Watch dogs det är fan blandning mellan gta och vidriga AC +!
Utveckla.
2012-11-16, 16:58
Medlem
sigurts avatar
Tycker det är synd att inte ALLA screenshots ligger på den officiella hemsidan rockstargames.com/v

Illa
2012-11-16, 17:02
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Tycker det är synd att inte ALLA screenshots ligger på den officiella hemsidan rockstargames.com/v

Illa
Kanske det är så att ign och GI har fått betala till rockstar så att deras hemsidor är de enda hemsidorna som dom får vara på? Känns ganska logiskt men är bara en gissning från min sida.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in