2012-11-10, 15:21
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yetis
mitt xbox är typ standard versionen, samma med ps3.. 80gb.. är grafiken annorlunda på andra versioner eller så? kan jag fortfarande spela GTA V på konsol med grafik som slim versioner och liknande=

Samma prestanda i alla versioner, bara hårddiskstorlek som är skillnad.
2012-11-10, 15:31
Medlem
Kaejkos avatar
Jag hoppas fan att cykel fysiken är jävligt bra.
2012-11-10, 15:31
Medlem
Bokade precis spelet på CDON, men jag undrar en sak. Kommer alla som bokat spelet få det samtidigt eller kommer man få stå i kö? Alltså, det finns ju säkert väldigt många som bokat spelet tidigare än mig menar jag. Dom bör väl rimligtvis få spelet hemskickat före mig då, eller hur funkar det?
2012-11-10, 15:51
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NkR21
Bokade precis spelet på CDON, men jag undrar en sak. Kommer alla som bokat spelet få det samtidigt eller kommer man få stå i kö? Alltså, det finns ju säkert väldigt många som bokat spelet tidigare än mig menar jag. Dom bör väl rimligtvis få spelet hemskickat före mig då, eller hur funkar det?

Jag vet inte om CDON har en butik, om inte så skickar dom hem det till närmaste postutlämning så du har det dagen spelet släpps.
2012-11-10, 16:15
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NkR21

Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Jag vet inte om CDON har en butik, om inte så skickar dom hem det till närmaste postutlämning så du har det dagen spelet släpps.

CDON är endast på nätet och dom kommer förmodligen köpa in tillräckligt med Gta V för att det ska räcka och bli över så du behöver nog inte oroa dig över att handla i någon kö
2012-11-10, 16:15
Medlem
DioPerdonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24

Om man har tur, ja. Har varit med om så många gånger när man förbokat ett spel sen har man fått hem det 1-2 dagar efter release.
2012-11-10, 16:21
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DioPerdona
Om man har tur, ja. Har varit med om så många gånger när man förbokat ett spel sen har man fått hem det 1-2 dagar efter release.

Då löser man det genom att åka till Webhallen eller liknande och köper det där direkt.
2012-11-10, 16:46
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneRequest
Hoppas att det finns sjukt tunga och stora nattklubbar.
Fick mig att tänka på http://www.youtube.com/watch?v=W5tuUU5dKb8&feature=related
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Jag tror att Michaels vuxna barn är så nära barn vi kommer att komma i Gta V, tror knappast att vi kommer att få se yngre än 18-åringar ränna runt på gatorna eller ens i någon cutscene, tror inte att Rockstar vågar ta den risken
Men det kanske bara är jag som tror det
Jag sätter också gränsen på 18.
Citat:
Ursprungligen postat av Bricabrac
Jag hoppas att R* har gjort så att det inte ska vara så enkelt att sno bilar. Utan att man måste köpa bilar om man verkligen vill äga en bil.
VAD HETER SPELET!?
Citat:
Ursprungligen postat av Sovetskikh
För att inte gå helt off-topic är det någon mer än jag som hoppas på att man ska kunna ta droger i detta spel?
Hade varit extremt coolt. Men det tvivlar jag på.
Om du vill göra det får du köpa Far Cry 3 och trippa på svampar.
2012-11-10, 16:47
Medlem
Har nyligen införskaffat ett PS3 och kan knappt vänta på detta. Undrar hur långt spelet blir, antal timmar.
2012-11-10, 16:47
Medlem
Pellenss avatar
Istället för allt snack om förbokning.

Om vi säger att ekonomin i spelet har tagits till en ny nivå, där man måste kämpa för att få pengar. Samt att man nu kan köpa bilar.

Vilken bil kommer ni spara ihop till först? Dyr som hyfsat billig.

Själv kommer jag troligtvis försöka spara ihop till en Audi R8, som i spelet heter F9. Detta sparandet får väl troligtvis ske med Franklin eller Trevor då Michael med stor sannolikhet redan har en.
2012-11-10, 16:54
Medlem
http://www.ign.com/articles/2012/11/10/grand-theft-auto-v-blowout
2012-11-10, 17:07
Medlem
WalterSullivans avatar
GTAV's game world is bigger than the worlds of Red Dead Redemption, San Andreas and GTA IV combined!

Thats one helluva statement....hoppas dem verkligen menar det

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in