Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Trött på PC-bögarna som gång på gång går Off Topic i tråden. Denna diskussion återkommer hela tiden var femte sida känns det som. Sluta posta om ni inte har något nytt att komma med?
Tackar. Detta behövdes verkligen sägas.
Citat:
Ursprungligen postat av ezber
Sen så gillar jag inte idén med tre karaktärer. När det var en karaktär kände man att "det här är jag" och kunde ständigt associera sig med denne. Nu har man alltså gjort spelet mindre personligt och mer som en film man ska hoppa in i och styra med många olika skådespelare. Låter ganska avtändande för egen del. Tycker att man borde hållit sig kvar vid det klassiska temat med en karaktär, där man också borde fått välja och redigera hur han ska se ut och på så sätt göra spelet mer levande och identifierbart.
Nja, från det perspektivet tycker jag det är en toppen idé med tre karaktärer. Med CJ t ex så kunde jag inte känna någon slags koppling emellan. Men om man har tre karaktärer så kan det bli enklare att hitta en som man kan associera sig själv med
Och det blir definitivt mer levande i deras berättelse hur man ser hur dom påverkar varandra i sina liv.
Citat:
Ursprungligen postat av Exoni
Träden ser typ ut som att komma direkt från Counter Strike o.O
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
There are multiple different endings in the storyline which depend on the choices you made throughout the game.
'Multiple'? Det gör mig nervös inför valen man gör
Citat:
Ursprungligen postat av SveaRikesKnug
Ni förstår väl själva att det inte finns några älgar i Los Angeles?

Vet inte hur ofta detta har tagits upp...