2012-11-16, 21:16
Medlem
Konkelberriess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tripptamin
Det stämmer säkert. Jag har inte en aning, har inte läst den själv.

Sen skrev jag aldrig att det var ny information.

Informationen kanske gör någon glad som inte läst GI:s artikel.

Den gjorde mig glad. Tack!
2012-11-16, 22:55
Medlem
Vilodags avatar
Släpps det bara till konsol?
2012-11-16, 22:59
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vilodag
Släpps det bara till konsol?

För tillfället är det bara till PS3 och Xbox 360 men det kommer med största sannolikhet släppas till PC men då ca 6 månader eller mer efter det Officiella släppet av spelet
2012-11-16, 23:59
Medlem
Crackbacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Episkt indeed men rent spontant så känner jag att det knappast är troligt att vi kommer få se en sån grej med tanke på storleken på det eventet, än mindre dynamiskt

Känns lite föööör random och innan någon börjar skrika om att jag är en tråkmåns så påminner jag er ännu en gång att jag endast tänker realistiskt över vad vi faktiskt skulle kunna få se i Gta V

Dock fanns det ju ett rykte(?) om att det kommer att finnas campare som har små fester i skogen och folk som tältar etc, vettefan om det är något som faktiskt kommer att finnas med men det skulle vara skoj
Haha, jo, jag vet Det var mest lite önsketänk från min sida.
2012-11-17, 00:05
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crackbacon
Haha, jo, jag vet Det var mest lite önsketänk från min sida.

Skulle vara sjukt nice dock haha, smyga in lite c4 mitt i publikhavet och spränga

Jag sitter och funderar väldigt mycket på detaljerna i spelvärlden och nu har jag kommit till vegetationen, det har väl aldrig gått att köra över träd i Gta vad jag vet, inte ens de mindre som finns på trottoarerna i Gta IV vilket är ganska dåligt kan jag tycka
Ta tex att en 20 ton lastbil stoppas av av ett tunt dekorationsträd på trottoaren är ju jävligt frustrerande haha och buskarna kör man väl bara rakt igenom(?) vilket även det är lite fult.

Så, hur tror ni att det kommer att se ut i Gta V?

Kommer träd att kunna fällas med tillräckligt mycket kraft tex ett raketskott eller en tung lastbil och kommer buskar att ge vika eller kommer det se ut som i Gta Iv där varken träd eller buskar går att påverka?

Vad tror ni?
2012-11-17, 00:13
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Skulle vara sjukt nice dock haha, smyga in lite c4 mitt i publikhavet och spränga

Jag sitter och funderar väldigt mycket på detaljerna i spelvärlden och nu har jag kommit till vegetationen, det har väl aldrig gått att köra över träd i Gta vad jag vet, inte ens de mindre som finns på trottoarerna i Gta IV vilket är ganska dåligt kan jag tycka
Ta tex att en 20 ton lastbil stoppas av av ett tunt dekorationsträd på trottoaren är ju jävligt frustrerande haha och buskarna kör man väl bara rakt igenom(?) vilket även det är lite fult.

Så, hur tror ni att det kommer att se ut i Gta V?

Kommer träd att kunna fällas med tillräckligt mycket kraft tex ett raketskott eller en tung lastbil och kommer buskar att ge vika eller kommer det se ut som i Gta Iv där varken träd eller buskar går att påverka?

Vad tror ni?
Stora träd tror jag inte man kan spränga eller påverka överhuvudtaget. Små träd dock kommer man säkert kunna köra över med både bilar och raketskott. Buskar kommer man fortfarande köra rätt igenom.
2012-11-17, 00:31
Medlem
Crackbacons avatar
Den här artikeln kan väl inte vara på allvar?
http://whatculture.com/gaming/gta-v-10-reasons-it-will-definitely-suck.php

Varför har folk så bråttom med att jämföra och klanka ner på GTA V? Det är ju för bövelen ett halvår kvar tills det släpps!
2012-11-17, 01:51
Medlem
jonthe12s avatar
Citat:
Den här artikeln kan väl inte vara på allvar?
http://whatculture.com/gaming/gta-v-10-reasons-it-will-definitely-suck.php

Varför har folk så bråttom med att jämföra och klanka ner på GTA V? Det är ju för bövelen ett halvår kvar tills det släpps!

Det där var det värsta jag läst på länge, bara massa okonkret text som inte betyder ett skit
2012-11-17, 02:03
Medlem
Imawakes avatar
http://www.youtube.com/watch?v=27Wx2Uh1aRs&list=FLeMxEaJTPsjD9ORDxmPkKzQ& feature=mh_lolz

Där har ni en kanal att lyssna på medan ni drömmer om GTA:V
2012-11-17, 02:13
Medlem
Crackbacons avatar
Ny Q&A:
http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2012/11/16/grand-theft-auto-v-reader-q-amp-a.aspx
2012-11-17, 02:21
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imawake
http://www.youtube.com/watch?v=27Wx2Uh1aRs&list=FLeMxEaJTPsjD9ORDxmPkKzQ& feature=mh_lolz

Där har ni en kanal att lyssna på medan ni drömmer om GTA:V

Yeehaaa!

Var länge sedan man hörde K-Rose. Nu kommer jag säkert sitta och lyssna på hela kanalen natten lång.
2012-11-17, 02:29
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ny Q&A:
http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2012/11/16/grand-theft-auto-v-reader-q-amp-a.aspx

Trevligt, lite smått nya saker har jag fått lära mig iallafall

- Även om det är rätt uppenbart med tanke på artworken så är det nu bekräftat att Franklin äger en hund, om de andra karaktärerna kan göra det är fortfarande ovisst!

- Michael kan åka till sitt hus, vandra runt inuti huset och interagera med sin familj (ifall dom är där)

- På frågan om man kommer att kunna döda de andra karaktärerna när man möter dom så blev svaret "Rockstar isn’t going to let you just off them on a whim.", jag antar att det betyder att man inte kan döda karaktärerna (vilket är ganska självklart) men vad exakt meningen betyder vet jag inte.

- Rockstar har inte nämnt något om huruvida man kommer att kunna uppgradera vapen/bilar vilket oroar mig lite

- Man kommer att kunna leka rövare med tex bensindunkar och tändstickor precis när man vill så länge man har tillgång till föremålen i fråga.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in