2012-12-14, 08:56
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Sluta nojsa om när det släpps, det släpps när det släps och ingen jävel bryr sig när våren börjar för dig.
Sen så hoppas jag verkligen att det finns bra båtar. Finns inte mycket som att cruisa runt i en stor jävla båt. Eller varför skulle man inte kunna köra en färja i nåt uppdrag?? Skulle vara mycket trevligt. Sen så hoppas jag på att man kan bli full som i GTA 4!! Var jäkligt kul att köra rattfull

Skriver från luren och ber om ursäkt för eventuella stavfel.
2012-12-14, 13:36
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Man räknar fortfarande från början av året med årstiderna, det är iallafall sagt Q1 vilket är i början av året så jag orkar inte tjaffsa, det är sagt att det kommer släppas i början av nästa år, men förmodligen kommer det inte släppas förrän slutet av April eller i Maj.

Yes, det var väl sagt första eller andra kvartalet nästa år.. men gissar på April / Maj som du skriver.
2012-12-14, 13:37
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Sluta nojsa om när det släpps, det släpps när det släps och ingen jävel bryr sig när våren börjar för dig.
Sen så hoppas jag verkligen att det finns bra båtar. Finns inte mycket som att cruisa runt i en stor jävla båt. Eller varför skulle man inte kunna köra en färja i nåt uppdrag?? Skulle vara mycket trevligt. Sen så hoppas jag på att man kan bli full som i GTA 4!! Var jäkligt kul att köra rattfull

Skriver från luren och ber om ursäkt för eventuella stavfel.

you will get everything you ever wanted plus that extra shit you didn't think about
2012-12-14, 13:43
Medlem
MortalDiseases avatar
Hur mycket tycker du är ett rimligt pris att betala för ett spel nuförtiden? Å andra sidan, är du benägen att betala lite mer för det efterlängtade Grand Theft Auto V?
2012-12-14, 14:44
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Varför inte bara lämna release-diskussionen? "Q1", d.v.s. "quarter 1" innefattar månaderna januari, februari och mars. Har Rockstar Games sagt quarter 1 så stämmer väl det.

Nu har jag inte varit på någon informationsjakt när det kommer till spelet och är inte så insatt men jag kommer garanterat att införskaffa det så fort man kan få tag på det. Personligen hoppas jag att man kommer att kunna spela storyn ihop med andra spelare, mer än 2-player är dock inte nödvändigt. Tanken på att free roama i den stora staden och hitta på en massa saker tillsammans med en annan spelare är inte helt fel.

Rockstar säger på sin egna jävla hemsida med stora bokstäver att spelet kommer spring 2013. De nämner inte Q1 nånstans, vilket utesluter början av nästa år.

http://www.rockstargames.com/newswire/article/45951/grand-theft-auto-v-is-coming-spring-2013.html
http://www.rockstargames.com/V/
2012-12-14, 15:01
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Hur mycket tycker du är ett rimligt pris att betala för ett spel nuförtiden? Å andra sidan, är du benägen att betala lite mer för det efterlängtade Grand Theft Auto V?
Skulle nog kunna betala typ 2000kr men det skulle vara en skandal utan dess like. Ett rimligt pris är typ 500kr.
2012-12-14, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Rockstar säger på sin egna jävla hemsida med stora bokstäver att spelet kommer spring 2013. De nämner inte Q1 nånstans, vilket utesluter början av nästa år.
Finns ingen anledning att drabbas av panik - PM:a en moderator och be om att topicen på tråden skall redigeras. Så, mars, april eller maj, helt enkelt.

Jag kan inte undgå att se vad som står i moderatormeddelandet och avskriver mig från release-diskussionen då den inte längre spelar någon roll. Jag gillar för övrigt de nya förbättringarna Rockstar talar om - då tänker jag bl.a. på bättre körkänsla i fordon, att storyn sägs vara längre vilket uppenbarligen är något individuellt men det nämns i alla fall, cover-systemet, undervattensvärlden och jag gillar även att Los Santos är större än världarna i GTA IV, GTA: San Andreas och Red Dead Redemption, tillsammans.
2012-12-14, 17:01
Medlem
madderfackers avatar
Haha tänk om detta spel i slutändan skulle suga totalt. Inte för att jag tror att risken finns, men skulle vara småroligt med tanke på hur hypat det redan är.
2012-12-14, 17:18
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Finns ingen anledning att drabbas av panik - PM:a en moderator och be om att topicen på tråden skall redigeras. Så, mars, april eller maj, helt enkelt.

Jag kan inte undgå att se vad som står i moderatormeddelandet och avskriver mig från release-diskussionen då den inte längre spelar någon roll. Jag gillar för övrigt de nya förbättringarna Rockstar talar om - då tänker jag bl.a. på bättre körkänsla i fordon, att storyn sägs vara längre vilket uppenbarligen är något individuellt men det nämns i alla fall, cover-systemet, undervattensvärlden och jag gillar även att Los Santos är större än världarna i GTA IV, GTA: San Andreas och Red Dead Redemption, tillsammans.

Panik? Nej, nej. Jag påpekade bara att reggaeman hade lite fel i sitt uttalande och så svarar han med ovänlig ton. Det står ju liksom spring 2013 överallt på deras hemsida, och det kan knappast tolkas som i början av ett år.
----------------------------------

Yes, gillar också alla förbättringar som ska komma. Det som jag dock ser mest fram emot är landsbygden
2012-12-14, 18:20
Medlem
Citat:
Varför inte bara lämna release-diskussionen? "Q1", d.v.s. "quarter 1" innefattar månaderna januari, februari och mars. Har Rockstar Games sagt quarter 1 så stämmer väl det.

Nu har jag inte varit på någon informationsjakt när det kommer till spelet och är inte så insatt men jag kommer garanterat att införskaffa det så fort man kan få tag på det. Personligen hoppas jag att man kommer att kunna spela storyn ihop med andra spelare, mer än 2-player är dock inte nödvändigt. Tanken på att free roama i den stora staden och hitta på en massa saker tillsammans med en annan spelare är inte helt fel.

Nja, stämmer inte alls. Det är redan bekräftat att spelet inte kommer ut i Mars, alltså lär det komma ut i April eller Maj.

Ser också mest fram emot landsbygden, kommer bli sjukt kul. Hoppas bara att det inte laggar ibland..
Senast redigerad av Yesw 2012-12-14 kl. 18:24.
2012-12-14, 19:42
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Skulle nog kunna betala typ 2000kr men det skulle vara en skandal utan dess like. Ett rimligt pris är typ 500kr.

Haha, ja men at the end of the day.. så är de ju bara ett spel ;-)
2012-12-14, 19:48
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yesw
Nja, stämmer inte alls. Det är redan bekräftat att spelet inte kommer ut i Mars, alltså lär det komma ut i April eller Maj.

Ser också mest fram emot landsbygden, kommer bli sjukt kul. Hoppas bara att det inte laggar ibland..

Många tror ju att det kommer släppas på Sam Housers födelsedag, alltså 24 maj
finns lite tecken på det i någon utav trailarna som släppts.

Ja landsbygden är nog något de flesta saknar eftersom IV knappt hade någon.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in