2012-11-04, 17:24
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Jävla tjafs om barn, de ska inte vara med i ett spel som gta(punkt) Där det stora nöjet är att döda folk. Vi kommer inte heller få se moskér fyllda på fredagar där man kan klä ut sig till en imam för att sedan gå bärsark under fredagsbönen.
2012-11-04, 17:41
Medlem
Jamaicamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3-Negrer-Med-Kedja
Jävla tjafs om barn, de ska inte vara med i ett spel som gta(punkt) Där det stora nöjet är att döda folk. Vi kommer inte heller få se moskér fyllda på fredagar där man kan klä ut sig till en imam för att sedan gå bärsark under fredagsbönen.
Jag hade gärna sätt både synagogor och moskéer fyllda med folk i GTA.

Men för att vara lite seriös nu. Är det inte konstigt att dom inte haft t.e.x. Synagogor i tidigare GTA spel? Kyrkor har ju alltid funnits, även om man inte kunnat gå in i dom.
2012-11-04, 17:58
Medlem
Bästa fusket inom GTA serien måste vara när hela staden går rampage alla springer runt med vapen och försöker ha ihjäl varandra haha
2012-11-04, 19:48
Medlem
[quote=KvadratNegerBoll]Jag tror R* kommer minska på uppdragen som att gå till A och döda X.

Jag skulle även vilja ha många easteregg gärna hemsökta hus!

Jag tror samma på det första!

Haha, men din andra önskning är bara konstig och det kommer du nog inte få se något av i GTA V.

Men vad jag iaf hoppas på, mycket street gang, att man kan börja träna olika kampsporter, favoriten krav maga men det kommer nog inte vara med. Boxning hade varit roligt, och fight clubs.

En sak jag kommer göra är att försöka hitta tillbaka till grove street- hoodsen (kommer nog inte finnas 1 utan säkert flera stycken som ser lika ut). Frågan jag fortfarande dock undrar är verkligen HUR stor mapen kommer att vara, eftersom den enligt R* ska vara överdrivet stor och mer eller mindre detaljerat anpassad efter hela LA , och det låter helt awesome
2012-11-04, 20:19
Medlem
Exonis avatar
Om ni kollar på http://i.imgur.com/MeRIa.jpg bilden så står där klart och tydligt i andra raden
"This is an exciting time for us here at Rockstar Games as we have just released the second trailer for Grand theft auto V and are looking forward to officialy kicking off the pre-order campaign"

Dessa texterna måste uppenbarligen vara fejk för vi har inte fått sett på den andra trailern? Som dom påstår sig ha släppt?
2012-11-04, 20:27
Medlem
XeQteRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exoni
Om ni kollar på http://i.imgur.com/MeRIa.jpg bilden så står där klart och tydligt i andra raden
"This is an exciting time for us here at Rockstar Games as we have just released the second trailer for Grand theft auto V and are looking forward to officialy kicking off the pre-order campaign"

Dessa texterna måste uppenbarligen vara fejk för vi har inte fått sett på den andra trailern? Som dom påstår sig ha släppt?

Trailern blev ju försenad på grund av stormen Sandy. Ska tydligen komma nu till veckan. Trailern alltså.
2012-11-04, 20:34
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XeQteR
Trailern blev ju försenad på grund av stormen Sandy. Ska tydligen komma nu till veckan. Trailern alltså.
Finns väl inte direkt något som bekräftar det.
2012-11-04, 20:42
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3-Negrer-Med-Kedja
Finns väl inte direkt något som bekräftar det.
Jo om du läser runt så märker du!
2012-11-04, 20:49
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll
Jo om du läser runt så märker du!

Fast nu ska man ju inte "läsa runt" och tro på allt som skrivs, finns det något på Rockstars officiella hemsida/blogg/twitter etc som bekräftar det du säger?
Senast redigerad av Reggaeman 2012-11-04 kl. 20:54.
2012-11-04, 20:57
Medlem
Exonis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Fast nu ska man ju inte "läsa runt" och tro på allt som skrivs, finns det något på Rockstars officiella hemsida/blogg/twitter etc som bekräftar det du säger?
Mm du har rätt, men jag som många andra tror att trailern kommer ut denna veckan, helst innan GI för tror inte att R* skulle släppa det efter deras release. Finns ingen chans i världen till det, plus att strömmen är tillbaka i NY sen i fredags. Så jag tror att det kommer komma ut antingen imorgon eller innan torsdag.
2012-11-04, 21:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman

Rockstar skrev själva för ett par dagar sen bland kommentarerna på deras hemsida att trailern är försenad pga. stormen.
2012-11-04, 21:05
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exoni
Mm du har rätt, men jag som många andra tror att trailern kommer ut denna veckan, helst innan GI för tror inte att R* skulle släppa det efter deras release. Finns ingen chans i världen till det, plus att strömmen är tillbaka i NY sen i fredags. Så jag tror att det kommer komma ut antingen imorgon eller innan torsdag.

Missförstå mig inte bara, jag hoppas lika mycket som någon annan i den här tråden att andra trailern släpps så snart som möjligt

Citat:
Ursprungligen postat av enknutensak
Rockstar skrev själva för ett par dagar sen bland kommentarerna på deras hemsida att trailern är försenad pga. stormen.

Aight, jag får väl tro på det så länge då.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in