2012-11-08, 21:30
Medlem
Jamaicamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
Haaar tuseen saker och ge synpunkter på, men detta asså:

"Los Santos is bigger than the worlds of Red Dead Redemption, San Andreas and Grand Theft Auto IV combined, with room to spare."

Fattar ni hur jäääääävla stort spelet kommer att vara?
Nej det har faktiskt inte sjunkit in hos mig riktigt. Det är helt enkelt för mycket information för min hjärna att ta in..... JAG TROR JAG HÅLLER PÅ ATT BLI GALEN!

Herregud alltså Rockstar tar det till en ny dimension, helt jävla revolutionerande!
2012-11-08, 21:30
Medlem
PeterDenSvenskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smirres12
Undrar exakt samma sak! Någon som har koll?
Trevor är hillbillyn som bor i en husvagn och Franklin är ghettosnubben.
2012-11-08, 21:31
Medlem
Pellenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ardbeg-och-LSD
Alltså..Los Santos ska alltså vara större än RDR, GTA IV och San Andreas tillsammans? Alltså..bara Los Santos utan landsbygden? Är spelet större än Just Cause 2 eller vad är det frågan om?

Kan inte ens ta in informationen, det är för stort.
Haha ingen aning, men jag antar att dom syftar på hela spelet, inklusive the countryside.
Men det spelar ingen roll, det är så jävla sjukt stort att jag vet inte vad. HELVETE va fint.
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Nice att man kommer kunna dyka igen !
Nå, kommer det finnas djur? Stod ju ingenstans om det kommer eller inte kommer.
Djur har funnits i både IV och SA. I SA fanns de ju sköldpaddor i IV fanns det bara duvor. Men jag vill också ha djur. Tänkt att slakta kossor och får och fan och hans moster. Ungefär som i rdr. Mer djur åt folket!
Medlem
Kickexs avatar
Tycker ingen annan att den sprängda bilen ser lite väl lik de sprängda bilarna i SA? =/ Det kunde väl varit bättre.
Citat:
Ursprungligen postat av Weesly
Tycker att det är fördjävligt att dom tar bort saker som: Flickvänner, köpbara hus, chansen att bli fet/vältränad och tattoo's.
Mmh det är synd.
Citat:
Haaar tuseen saker och ge synpunkter på, men detta asså:

"Los Santos is bigger than the worlds of Red Dead Redemption, San Andreas and Grand Theft Auto IV combined, with room to spare."

Fattar ni hur jäääääävla stort spelet kommer att vara?
Jaga inte upp dig själv för mycket bara. Det lär bli överdrivet mycket vildmark och berg som tar upp det.
2012-11-08, 21:32
Medlem
CommonKnowledges avatar
Någon som vet någonstans där artikelshotsen är i ordning? Länkarna som postats hittills är huller om buller.
Medlem
Kaejkos avatar
Blir att säga hejdå till det sociala livet man har. Bunkra upp mig med 50 ton billys pizzor och 40 liter cola och öl när detta kommer.
Hejdå världen är nog det ända rätta ordet när detta spel släpps.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Någon som vet någonstans där artikelshotsen är i ordning? Länkarna som postats hittills är huller om buller.

Här
http://fast1195.imgur.com/grand_theft_auto_5_gi_reveal
2012-11-08, 21:33
Medlem
Citat:
Haha ingen aning, men jag antar att dom syftar på hela spelet, inklusive the countryside.
Men det spelar ingen roll, det är så jävla sjukt stort att jag vet inte vad. HELVETE va fint.

Ja fast dom skriver Los Santos, inte GTA V Det är möjligt att dom skrev fel, annars är det helt sinnes. Oavsett så lär spelet vara helt jävla enormt..och man kan simma under vattnet igen
2012-11-08, 21:33
Medlem
Naikons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Tycker ingen annan att den sprängda bilen ser lite väl lik de sprängda bilarna i SA? =/ Det kunde väl varit bättre.

Jo, men man får väl tänka på att spelet är långt ifrån klart
2012-11-08, 21:34
Medlem
Koncentrerats avatar
Så, har jag missuppfattat det hela, eller ska detta alls komma till PC?!
2012-11-08, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Saknar du flickvän i GTA? Jävla fjolla säger jag bara.Sluta vara så jävla neg och sprida dplig vibbar till alla. Ingen gillar dig här på fb när du håller på så.

Har du inte sett bilderna och läst texten??? Kommer bli ett skoj spel det jag kan lova. Racea på landsbyggden med fyrhjulingar och du klagar på att du inte får ha flickvän i spelet

Handlar mer om att sidogrejer som varit med i GTA sen början bara försvinner. Förstår inte varför dom inte kan spinna vidare på fullt fungerande saker istället för att ta bort dom? Att köra race på landsbygden med fyrhjulingar och monstertrucks kommer bli fett, men det är sidospår och småsaker som gör att man kan spela spelet i år likt man gjorde med SA kontra GTA IV där man en timme efter storyns slut aldrig mer spelade då det var heldött.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in