Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll
Jag tror R* kommer minska på uppdragen som att gå till A och döda X.
Jag tror att de kommer komma mer "random" uppdrag som t.ex att få av en bil från en lastbil och den bilen säljer man sedan för att få pengar.
Ett uppdrag där man skall köra ett litet flygplan från en flygplats till en annan med antingen droger eller någon kriminell person utan att bli nerskjuten av polishelikopter.
Vad skulle ni tycka om en liten funktion att kunna ta inrikes flygplan från en plats till en annan samt buss och underjordiska tåg?
Jag skulle även vilja ha många easteregg gärna hemsökta hus!
Vore även roligt att kunna köra luftballong (har för mig det fanns en kod till det till GTA S:A som inte funkade(??)
Vad du menar med att ta inrikes flygplan från en plats förstår jag inte riktigt, förklara lite noggrannare?
Buss skulle såklart vara trevligt att åka med, även om bussar bara skulle stanna vid hållplatser utan att man kan åka med så skulle jag vara nöjd, mer vardaglig realism!
Underjordiskt tåg...tunnelbana?
Luftballong finns ju med i Just Cause 2 och ska man ta exemplet därifrån så var ju den ballongen rätt värdelös då den knappt gick att styra alls, kul grej förvisso men rätt värdelös så skulle det finnas med en sån i Gta V så skulle jag vilja se ett mer praktisk användningsområde för den.
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Skulle vilja se nagra av dessa vapen i spelet som funnits/varit planerade tidigare i serien men inte kommit med av olika anledningar:
http://gta.wikia.com/Beta_Weapons
Exempel:
Elpistol/elbatong(poliser/vaktare)
Spikpistol(kan man mycket val fynda pa byggarbetsplatser)
Bilbomber
Slagga
Pa tal om byggarbetsplatser sa skulle man enkelt kunna hitta en massa verktyg och liknande som kan anvandas som vapen.. Skruvmejslar, skiftnycklar, hammare etc. Hoppas pa mer sadant dar man kan anvanda sig av saker i sin miljo.
Håller med om att det behövs mer handhållna vapen, släggor och yxor tex.
Idén om att kunna plocka upp saker på en byggsplats är inte heller någon dålig ide!
Citat:
Ursprungligen postat av GreenMath
Ja, dom vapnena hade varit helt undebara att ha med, tänk att skjuta en polis i skallen med en spikpistol!
Sen så hoppas jag verkligen att det kommer finnas cyklar, vespor, och andra liknande fordon att ta sig fram med.
Med tanke på att Rockstar har gått ut med en officiell bild på en cykel så är det ganska självklart att cyklar kommer att finnas med och jag kan inte tänka mig att det inte kommer att finnas åtminstone tre olika cyklar.
Motorcyklar och vespor har ju alltid funnits med så även där är det med högsta sannolikhet inget du behöver oroa dig för